Wie kan mij gekke ideeën geven om te gaan doen in mijn eentje? Ik verveel me namelijk en heb geen zin om de hele middag achter de computer te gaan zitten.
This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.
ehm een rondje rennen in de wijk. bij iedereen aanbellen in je wijk en een gelukkig nieuwjaar wensenxD
Change is for weirdos ~ Niall Horan
Mij helpen met het kado voor mijn zus.
"Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy
MisPattinson schreef: ehm een rondje rennen in de wijk. bij iedereen aanbellen in je wijk en een gelukkig nieuwjaar wensenxD
Tekenen, knutselen, lezen, schrijven. Die laatste 2 kunnen heel gek zijn in de vakantie.
Firm believer of all that is magic
Sluipvoet schreef: Mij helpen met het kado voor mijn zus.
9gag.
Your make-up is terrible
Hahah. ehmik zal eens nadenken voor je kamer opruimen je ouders of broer/zus helpen met iets.
Assassin schreef: 9gag.
Bus/trein naar Tilburg pakken en mij gezelschap houden
Let it come and let it be
Defensive schreef: (...) Maar... Je hoeft het toch alleen om te zetten naar pdf, en dan een cover en klaar? @Geniusferb: die dingen doe ik al te vaak, ook in de vakantie, heb ik nu niet zo'n zin in. :W
of je helpt me met verzinnen van smoezen zodati k neit naar opa en oma hoefxD
Het is voor als je achter de computer zit, kijk eens op de site Omegle of ga een leuke dvd kijken.
Physics is awesome
Combustible schreef: Bus/trein naar Tilburg pakken en mij gezelschap houden
MisPattinson schreef: of je helpt me met verzinnen van smoezen zodati k neit naar opa en oma hoefxD
in de zon zitten , sorry vakantiestemming eum geen idee, huiswerk maken of zo, maar aangezien het vakantie is, opruimen, iets dat je nog moet doen