• naam: Magiska, oftewel Lena
    Leeftijd : 15 jaartjes jong.

    Over mezelf: ik ben dol op schrijven, heb vier uberlieve cavia's met de namen Udo, Björna, snowy en Diablo. Ik ben dol op boeken, zolang ze maar goed geschreven zijn (ik lees ook graag jouw verhalen, ik beslis zelf wel of ik ervan hou.) Ik zou héél graag eens in de top vijf komen (wie niet). en ben dol op metal en gothick muziek. Ook muziek uit de jaren '80 spreekt me aan. En natuurlijk Disney, Disney en Disney.

    Mijn storie's:


    [url=
    http://www.quizlet.nl/stories/68844/trust-me-hp/
    ]Trust me (hp)[/url]

    Trust me gaat over Natasha, die in het vijfde jaar, na alleen thuisonderwijs te hebben gehad, op Zweinstein gaat studeren. Gedreven door de duistere kant van haar familie en verscheurd tussen haar eigen gevoelens maakt ze heel wat mee. Link in de titel.



    The human clan

    gebasseerd op het boek van Stephenie Meyer: the host [zielen]
    Zachte Adem heeft net haar vorige gastlichaam moeten opgeven omdat het te zwak was. Haar nieuwe gastlichaam is sterker, vitaler, en het vult haar hoofd met beelden van Brandon. De vorige eigenaar, de oorspronkelijke mens, Vanessa, is nog steeds aanwezig en laat haar beslissingen nemen die ze eigenlijk niet wil. Wanneer Zachte Adem haar eigen beslissing mùaakt, in het midden van de woestijn, is het te laat. ze wordt gevangen genomen door een boel échte mensen, het verzet. Haar avontuur begint dan pas écht.


    lopende verhalen: zie boven.

    hopelijk nemen jullie een kijkje op mijn profiel, als het schrijvers ID jullie bevalt.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 20:41 ]


    Haar hart stierf hunkerend in het vuur, en herrees sterk en liefdevol uit haar assen.