• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt |Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Annabella 'Bella' Roberts | Kan aura's lezen.
    Ik keek rond en zag iemand op de grond liggen. Ik snelde erheen. "Kan ik misschien helpen?" zei ik bezorgd en keek naar het bloed op de vloer.

    [Waarom worstel echt de heletijd genegeerd wat mijn personages doen]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ali Jones

    Ik ga achter Will's hoofd zitten [ okee dat klinkt heel raar] en leg zijn hoofd in mijn schoot. Okee, Ik kan mezelf genezen, misschien dan ook wel anderen, denk ik. Ik leg mijn handen rond Will's wond er probeer de energie en het gevoel die ik altijd voel als ik mezelf genees zijn kant op te sturen.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 21:21 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Will Sylver
    Ik voel...iets raars...een raar gevoel dringt mijn achterhoofd binnen. Ik word me weer bewust van mijn lichaam. Het rare gevoel word felller. En dan lukt het me om mijn ogen te openen.


    If there's no risk, there's no reward.

    Mila McBrown | Paranoia
    De vlekjes die Will zijn ogen voorstellen veranderen.
    'Will, heb je je ogen open?' vraag ik en ik kijk naar hem, en dan naar Ali ik lach naar haar.

    Annabella 'Bella' Roberts | Kan aura's lezen.
    Mijn vraag werd niet beantwoord, blijkbaar hadden ze me niet nodig. Ik bleef stilletjes staan kijken en zag de ogen van de jongen open gaan.

    Ali Jones

    Ik glimlach als Will zijn ogen opendoet. 'Kan je een glas water voor Will halen?' vraag ik aan Juléan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza | Weerwolf

    Ik pakte wat cornflakes, ook al was het avond? Ik liep met me schaaltje en lepel regelrecht naar me kamer. Ook al mocht dat waarschijnlijk niet, maar ach. Die dokter heb ik ook al de hele dag niet gezien.


    [ik ben even douchen, tot over een half uurtje]

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 21:27 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Will Sylver
    'W-wat is er gebeurd?' vraag ik duizelig.


    If there's no risk, there's no reward.

    Juléan Quinten Happle
    Ik knik en wil weglopen tot ik een gedachte binnenkrijg. Als er een alleen is grijp ik diegene. galmt er in mijn hoofd. Ik open snel mijn ogen en kijk ze aan. 'Niemand gaat alleen ik hoorde hem denken dat hij ons gaat pakken als we alleen zijn. Anders brengen we Will naar de keuken.' Zeg ik snel. Ik kijk naar iedereen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ali Jones

    'W-wat is er gebeurd?' vraagt Will. 'Ehmm, ik heb een soort van je wond genezen,' antwoord ik Will. 'Is goed,' zeg ik tegen Juléan. Ik help Will met opstaan en ondersteun hem terwijl we naar de keuken lopen.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 21:34 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Reactie verwijderd]

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 21:51 ]

    Ali ondersteunt me naar de keuken, maar dan schiet me iets te binnen.
    Cat's visioen! Het is uitgekomen, alleen was ik niet dood. Ik moest het haar vertellen. Maar niet nu...Morgen, besloot ik. Ik was uitgeput en moe.
    'Mag ik naar mijn kamer?' vraag ik.

    (als Will op zijn kamer is slaapt hij en dan ga ik offline.)


    If there's no risk, there's no reward.

    Annabella 'Bella' Roberts | Kan aura's lezen.
    De jongen werd geholpen naar de keuken en ik besloot ze niet langer te volgen. Ik liep door naar de eetzaal en liet me daar op een van de stoelen zakken. Verveeld bleef ik zitten.

    Mila McBrown | Paranoia
    Ik stond ook op en liep achter ze aan naar de keuken waar ik zocht naar iets eetbaars.