• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt |Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 0:42 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [gemene woorden? bedoel je dat Ali hem een vieze vuile hond noemde?]


    [Onder andere ;d en daarvoor heeft hij ook heel wat meegemaakt hea ;D-wat dat is moet ik nog ff verzinnen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Selena Claire Sensorene
    Ik liep weer naar binnen waar ik tegen een jongen opknalde en allemaal drinken over me heen ging. Ik liet een gilletje horen van de schrik.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alex Samuels

    'nou dan heb je pech, want ik ga mooi niet voor een nieuwe pizza zorgen.' zeg ik tegen Cat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Midna schreef:
    (...)

    [Onder andere ;d en daarvoor heeft hij ook heel wat meegemaakt hea ;D-wat dat is moet ik nog ff verzinnen]


    [haha :P laten we zeggen dat Ali toen ahem ongesteld was ;p ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza | Weerwolf

    Nog voordat ik de ruimte uit was liep iemand tegen me op. Volgens mij was het Selena. Mijn gedachten waren nog steeds op volle toeren en ik besloot dus maar om gelijk door te lopen. Je weet maar nooit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Een meisje genaamd Cat verteld iets over een pizza en een jongen genaamd Alex. Ik grinnik, ze lijkt me wel aardig alleen kan ik haar vertrouwen? Nou ja ik praat wel gewoon mee. 'Nou, als ik jou was zou ik liever die pizza geven voordat ik een verschrikkelijke nacht heb.' zegt ik een beetje waarschuwend en ik hef mijn hand op. Geen twee seconden later vliegt er een vaas richting zijn hoofd. Geschrokken kijken ze me aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    "Alex, Alex, Alex, nooit gedacht dat jij zó koppig kon zijn, en dan nog wel tegen een onschuldig meisje !" riep ik verbaasd uit. Ik was al blij dat ik me weer goed voelde en dat ik niet weer een , nouja jeweetwelwat krijg. "Ooh Des, dit is Sam !" riep ik naar haar toen Sam weer voorbij huppelde. "Hi Des !" riep Sam waarna ze gewoon wat doelloos door de ruimte huppelde.

    [Ik voel me dom, ik heb totaal geen leuke krachten D;]

    [ @teletubie uhh.. #yougetme]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Samuels

    geschrokken kijk ik het meisje aan, maar haal dan me schouders op. 'als ik gewond raak kan Ali me wel genezen.' ik knik met hoofd naar Ali en Juléan die dicht naast elkaar op de bank zitten. Ik rol met mijn ogen, Tortelduifjes


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ I mean...ik zeg net ze zijn geschrokken en je gaat er neit op in XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    'Sorry.' zeg ik tegen Alex. 'Diagnose is dus dat ik telekinetisch ben en de toekomst uhh zeg maar kan tekenen onbewust..' zeg ik een beetje hoe noem je dat beschaamd?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Juléan Quinten Happle
    Ik zeg Sam gedag en krijg een stomp tegen mijn arm. 'Oo de pijn de pijn' Jammer ik. Ik rol van de bank af en neem Alison met me mee. 'Niemand stompt mij.' Zeg ik met een grijns terwijl ik haar kietel.

    Selena Claire Sensorene
    Ik grom wie dacht die Derek wel niet wie hij was. Ik lanceerde mijn gave gedoseerd en gaf hem een messteek. 'Wie denk je wel niet dat je bent?' Gromde ik hard naar hem. Nog een messteek liet ik op hem afgaan. Hij kermde van de pijn. Jep mijn messen waren pijnlijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ali Jones

    Juléan trekt me mee de bank af en begint me te kietelen. 'N-ni-niet kie-te-te-leeeen,' lach ik, 'W-at moe-et ik doe-n zo-zodat je st-st-opt,' weet ik er met enorm veel gelach uit te krijgen.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 0:53 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered