• Hoi omdat iedereen altijd zegt van ja waarom krijgt Quizlet geen andere kleur of whatever o.o xD dan kan je bijvoorbeeld ook doen dat er een paar kleurtjes rechtsboven in of waar dan ook en als je daar dan op klikt bijv. op het blauwe vakje dat Q dan blauw is en dat met allerlei kleurtjes oke volgemsij leg ik het niet goed uit but zoiets hebben ze ook op www.hotmail.com ;)
    wat vinden jullie? x'D


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    jaaaah

    idd vind ik ook ^^


    Gilles (ll)

    Ach, volgens mij gaat Q. dan nog slomer gaan ofzo? ^^ weet ik veel.
    Maar rutger zei eens dat het niet de bedoeling is dat Q. vol kleur komt te staan, dus volgens mij gaat dat er niet van komen (:
    Zo erg is het toch niet? ^^ Je kan best zonder mooie kleurtjes, toch? .D


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Rutger heeft laatst gezegt dat het erg moeilijk is, en hij niet erg grafisch is aangelegd, wat het nog moeilijker maakt.
    Opzich vind ik het ook veel leuker als er leuke kleuren komen, maar die kans is dus minimaal^^


    You'd took my breath but I'll survive.

    Wel leuk idee =]


    I live for the applause, you will die for it.

    Is idd een tof idee! :)


    007

    Het is toch goed zoals het is, niet?

    mij maakt 't eerlijk gezegd niet zo heel erg uit


    Why don't you break my heart

    weet je , ik vraag me af , waarom quizlet trager werkt , andere sites hebben dat niet , ik en men nicht Kyra hebben een fansite al sinds 2006 vn TH en die werkt helemaal niet traag , heeft blogs , millioenen foto's en noem maar op , ik volg gewoon even niet , er moet toch een opplossing zijn?

    weet je , ik vraag me af , waarom quizlet trager werkt , andere sites hebben dat niet , ik en men nicht Kyra hebben een fansite al sinds 2006 vn TH en die werkt helemaal niet traag , heeft blogs , millioenen foto's en noem maar op , ik volg gewoon even niet , er moet toch een opplossing zijn?
    Heeft jou site ook miljoenen users die ieder moment van de dag quizjes invullen die dan in de uitkomst verschijnen, spotlight, shoutbox, en nog weet ik veel wat meer.. En ja .. misschien is jou site dan wel sneller.. Ga Rutger dan tips geven zou ik zeggen hoe het beter kan xD.:Y) Wel op een normale manier natuurlijk.. maar ik denk dat tips altijd wel welkom zijn van mensen die er verstand van hebben.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Goed idee met die kleurtje:D

    (...)Heeft jou site ook miljoenen users die ieder moment van de dag quizjes invullen die dan in de uitkomst verschijnen, spotlight, shoutbox, en nog weet ik veel wat meer.. En ja .. misschien is jou site dan wel sneller.. Ga Rutger dan tips geven zou ik zeggen hoe het beter kan xD.:Y) Wel op een normale manier natuurlijk.. maar ik denk dat tips altijd wel welkom zijn van mensen die er verstand van hebben.

    x.


    maar ik bedoel gewoon , er moet toch een oplossing zijn + er zijn op dit moment maar 5 mensen online^^

    (...)

    maar ik bedoel gewoon , er moet toch een oplossing zijn + er zijn op dit moment maar 5 mensen online^^
    Whaha ja dar heb je gelijk in en zometeen maar 4 want ik ga slapen.. Maar ik snap wat je bedoelt.. Maar Rutger heeft daar zelf overal ook niet echt super veel verstand van heeft hij zelf te kennen gegeven.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.