• Ach ik heb er al zoveel gehad .D
    Meestal als je verteld wat het was, is het niet grappig meer, maar toch ben ik er benieuwd naar. Ik zat vandaag samen met 2vriendinnen in een melige bui Ö echt niet normaal.
    Ik had cultuurwetenschappen [weet niet of ze dat in Nederland ook hebben, ik woon namelijk in België] en toen moesten we prentjes volgens de cultuurcomponenten plaatsen enzo. En toen was er een totempaal [je kent dat wel en je kan vast al raden aan wat we toen dachten ^^] en arch ik en mijn vriendinnen dachten gewoon heel de dag aan hetzelfde echt niet normaal .D ik heb me zowat dood gelachen.
    En toen likte mijn vriendin [inge] in haar melige bui aan mijn hand Ö vet goor. En daarna likte ze aan haar beide handen en wreef haar handen af aan haar armen + gezicht. Omg ^^ dat kind is vet abnormaal joh ^^.
    Achja. Genoeg gebrabbelt, het is dus nieteens funny, maar je zou je vast dood gelachen hebben als je erbij was ^^
    Tell something 'bout a meligheidmoment van jou ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Omfg, lebber-gevecht =']

    Ik lag een keer op de grond van het lachen, waarom weet ik niet meer. En we waren aan het oefenen voor de musical... ZO GRAPPIG IK KREEG GEWOON DIKKE TRANEN ='D 'Vanille ijs?'. 'Nee ik wil een frietje klein en een frikandel groot. '..... Vanille ijs?' " ='D


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik lag een keer op de grond van het lachen, waarom weet ik niet meer. En we waren aan het oefenen voor de musical... ZO GRAPPIG IK KREEG GEWOON DIKKE TRANEN ='D 'Vanille ijs?'. 'Nee ik wil een frietje klein en een frikandel groot. '..... Vanille ijs?' " ='D

    omg ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    ik was zo bij een vriendin thuis en zij zo
    niet kijken dus ik kijk weg zet ze jaren 70 muziek op en begint te dansen
    serieus een mongolischere dans bestaat er niet
    dus ik vet hard lachen en daarna hadden we onze handen geverfd en gingen we iedereen wijs maken dat mijn vinger eraf was
    en daarna lekte ze aan mijn hand en ik lekte terug en dat ging zo nog ff door xD

    oah en...
    er zit een jongen bij ons in de klas
    die lacht zo ongelooflijk mongolisch de hele klas lag plat [hij lacht niet echt zo] ik had de tranen samen met nog wat mensen over mijn wangen lopen en de lerares lag ook helemaal plat xD


    Dead but delicious

    ik was zo bij een vriendin thuis en zij zo
    niet kijken dus ik kijk weg zet ze jaren 70 muziek op en begint te dansen
    serieus een mongolischere dans bestaat er niet
    dus ik vet hard lachen en daarna hadden we onze handen geverfd en gingen we iedereen wijs maken dat mijn vinger eraf was
    en daarna lekte ze aan mijn hand en ik lekte terug en dat ging zo nog ff door xD

    omg ^^ dat doet me denken aan hoe inge soms danst, gosh met haar erbij heb je altijd wel fun, maar je schaamt je ook telkens rot ^^
    Ik hou gewoon van melig doen.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    ik en een vriendin waren bij een festival ik ging heel hyper naar een meneer die zvewende ballonen had x'D dus we namen er 2 maar die van me vriendin ging telkens tegen haar kop aan dus zij zo terug duwen en ze zei de heletijd:"stomme ballon doe nou is aardig en alle mensen keken raar naar ons x'D dus wij gingen naar een patat zaak en me vrindin was buiten te wachten op een terasje en ze was nog steeds die ballon terug aan het duwen. ik kom buiten en zie ik haar met haar ballon in haar handen ik kwam er aan en ze schreeuwede half: iKHAATJE! en ze stak haar nagel in het ballon sooooow ik kwam er niet meer bij al die frietjes op de grond ik lag trouwens ook op de grond x'D hoow het was gewoon te melig x'D en daarna ging ik heel hyper naar een clown toe waar helekleine kindjes waren en ik zei: hallo meneertje de clown mag ik astublieft een mooi hondjes ballonetjes? al die assistente lagen dubbel xd en me vrindin ook toen die klaar was gingen we die ook vermorden hooow het was egt grappig die dag x'D


    My Foughts You Can't Decode

    Ohja, ik deed vroeger altijd buiten met iemand een eikel-gevecht =D Allebij achter een bankje staan, eikeltjes verzamelen en gooien x] Lag je soms ook in een deuk waar die dingen terecht kwamen.
    Echt ik zweer, ik gooide een eikel in de boom.. Valt er zo'n tak uit op mijn vriendin's kop XD


    I live for the applause, you will die for it.

    Bij ons was het like .. aan het vriezen. En toen gingen we over een pier waar het facking koud was zitten met een paar zakken chips die uiteindelijk alles van over de grond lag, omdat onze handen er half afvroren en we het gwn niet meer vast konden houden. En toen gingen we aan een lantarenpaal likken ofzo x] En heel droog steentjes in het water gooien x]
    Was zooooo droog x]


    Mew <3

    ik en een vriendin waren bij een festival ik ging heel hyper naar een meneer die zvewende ballonen had x'D dus we namen er 2 maar die van me vriendin ging telkens tegen haar kop aan dus zij zo terug duwen en ze zei de heletijd:"stomme ballon doe nou is aardig en alle mensen keken raar naar ons x'D dus wij gingen naar een patat zaak en me vrindin was buiten te wachten op een terasje en ze was nog steeds die ballon terug aan het duwen. ik kom buiten en zie ik haar met haar ballon in haar handen ik kwam er aan en ze schreeuwede half: iKHAATJE! en ze stak haar nagel in het ballon sooooow ik kwam er niet meer bij al die frietjes op de grond ik lag trouwens ook op de grond x'D hoow het was gewoon te melig x'D en daarna ging ik heel hyper naar een clown toe waar helekleine kindjes waren en ik zei: hallo meneertje de clown mag ik astublieft een mooi hondjes ballonetjes? al die assistente lagen dubbel xd en me vrindin ook toen die klaar was gingen we die ook vermorden hooow het was egt grappig die dag x'D

    omg en hoe oud ben je? ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Bij ons was het like .. aan het vriezen. En toen gingen we over een pier waar het facking koud was zitten met een paar zakken chips die uiteindelijk alles van over de grond lag, omdat onze handen er half afvroren en we het gwn niet meer vast konden houden. En toen gingen we aan een lantarenpaal likken ofzo x] En heel droog steentjes in het water gooien x]
    Was zooooo droog x]

    Gosh rare mensen hiero ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    Gosh rare mensen hiero ^^

    Nogal (A) Waar we mee bezig waren sloeg ook echt nergens op. Maar, nja dit was een van de duizendmiljoen vage acties die we ondernomen hebben. ^^


    Mew <3

    ghagha, ik n lore lacen ons hier halfdood

    (...)
    Nogal (A) Waar we mee bezig waren sloeg ook echt nergens op. Maar, nja dit was een van de duizendmiljoen vage acties die we ondernomen hebben. ^^


    hha weet je, vandaag sloeg me vriendin perongeluk met haar hand tegen mijn ja, middelste. Gelukkig dat ik geen jongen ben, volgens mij doet dat meer pijn ^^ maar het was best grappig omdat we weer vanalles dom aan het doen waren enzo. Ach we blijven niet eeuwig jong, dus we mogen ons zo gedragen (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik heb een keer zo hard gelachen om een comedyshow van Plien en Bianca dat ik van de bank afrolde..

    en om de rare dingen die ik af en toe zeg..zoals wil je slagroom op je dinges? tegen m'n broer omdat woord ijs niet bij mij opkwam...

    verder Southpark redelijk vaak

    en meer weet ik ff niet..



    It's heavy but you are not the only one

    ghehe, vandaag hea, vandaag stonden ik en Laura tijdens motoren naast elkaar, begint ze mij ineens te kietelen, net op een plaats waar ik er niet tegen kan, begin ik voor heel de klas superluid te lachen xD

    afgaaaang XD

    Ik heb een keer zo hard gelachen om een comedyshow van Plien en Bianca dat ik van de bank afrolde..

    en om de rare dingen die ik af en toe zeg..zoals wil je slagroom op je dinges? tegen m'n broer omdat woord ijs niet bij mij opkwam...

    verder Southpark redelijk vaak

    en meer weet ik ff niet..



    hha dat van je broer is funny .D


    Shakin' their ass like they just don't care.