• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.


    En ik wil ook graag dat het met de roepnaam gedaan word, hihi.


    [center]



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably q]NeverLoseYou[/q heeft haar kamer samen met Mila McBrown q]MoonBerry[/q.
    Morte Peires q]NeverLoseYou[/q heeft een kamer samen met Selena Sensorene q]HurtedHeart[/q.
    Arléne Riverford q]Mags[/q heeft een kamer samen met Alice Rièvve q]Disclaimer[/q.
    Alison Jones q]LovingStyles[/q heeft een kamer samen met Catherine Lincon q]Teletubie[/q.
    Samantha Tipton q]Teletubie[/q heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle q]HurtedHeart[/q heeft een kamer samen met Alexander Samuels q]LovingStyles[/q.
    Derek Souza q]Midna[/q heeft een kamer samen met Will Sylves q]ShadowHunter[/q.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 11:00 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mila McBrown | Paranoia
    'Ik ga,' zeg ik tegen Juléan.
    Ik loop naar de keuken, ik heb best wel trek in iets.
    In de keuken staat Ali.
    'Uh, hoi,' zeg ik zacht terwijl ik naar de voorraadkast loop.

    (ik ben er weer. Ik heb blijkbaar veel gemist? waar is will eigenlijk al die tijd gebleven?)


    If there's no risk, there's no reward.

    ShadowHunt schreef:
    (ik ben er weer. Ik heb blijkbaar veel gemist? waar is will eigenlijk al die tijd gebleven?)



    [haha geen idee. iig Ali heeft Alex een klap verkocht en staat nu in de keuken a. oja en Cat heeft een visioen gehad]

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 18:45 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ali Jones

    'Uh, hoi,'zei Mila. 'Hoi,' zei ik terug, 'Alles goed?' vroeg ik haar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Will Sylver
    Ik loop de keuken in na het hele huis naar de dokter te hebben gezocht, zonder succes. Ik tref Ali en Mila aan in de keuken. 'Voel je je beter?' vraag ik haar.


    If there's no risk, there's no reward.

    Sam Tipton | Voelt wat anderen voelen

    Levenloos staarde ik voor me uit terwijl ik op een koekje knabbelde. Alle mensen hadden hier een gave, een leuke dan nog. Ik daarentegen was saai, wow, ik kon voelen wat anderen voelden. Ik stopte nog een stukje koek in mijn mond en wierp mijn blik op de andere kant van de eetzaal.

    Mila McBrown | Paranoia
    'Ja hoor, met jou?' vraag ik.
    Ik rommel even in de voorraad kast en vind een zak dropjes, al geopend, ik pak er een paar.
    'Wil je ook wat dropjes?' vraag ik op mijn normale zachte toon.

    Ali Jones

    'nee hoeft niet,' zeg ik tegen Mila. Ik draai me naar Will, 'Ja, het gaat, ik heb Alex een klap gegeven,' zeg ik zachtjes grinnikend


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Will Sylver
    'ja, het gaat ik heb Alex een klap gegeven.' zegt Ali grinnikend.
    Ik begin te lachen. 'Je bent jezelf dus weer.' stel ik vast.
    'Wat moet die Alex eigenlijk van je?'


    If there's no risk, there's no reward.

    Ali Jones

    'Ik heb werkelijk géén idee,' zeg ik fronsend. 'Ik ga even opzoek naar Cat, ze deed net een beetje raar,' zeg ik tegen Will en Mila. Ik loop naar boven, naar onze kamer, en vraag en Cat of ik iets fout heb gedaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    'Hey, Mila was het toch? Waarom zit jij hier in Lyle house?' nu we hier toch zaten, leek het me beter dat ik wat meer mensen leerde kennen.
    Ik stak mijn hand naar haar uit. 'Ik ben Will.'


    If there's no risk, there's no reward.

    Mila McBrown | Paranoia
    Aarzelend stak ik mijn hand ook uit.
    'Ja, Mila,' zeg ik zachtjes.
    'Ze denken dat ik paranoia ben.'

    Cat Lincon | Visioenen

    Ali kwam de kamer binnengelopen met de vraag of ze iets fout had gedaan. "Nee" antwoorde ik kortaf maar toch met een vriendelijke ondertoon. Ik hoorde haar zuchten. "Het spijt me Ali, maar het visioen zei me dat ik niemand mocht vertrouwen, ik weet niet of het visioenen zijn of dat het 1 of andere geest is die mijn visioenen veroorzaakt, ik ... ik ben het gewoon beu" ratelde ik. Een paar tranen verlieten mijn ooghoeken en vielen op mijn kussen.

    Alex Samuels

    Derek zegt voor de rest niks dus ik loop weer naar beneden. Als mijn maag begint te knorren besluit ik naar de keuken te gaan. In de keuken staan Will en meisje. 'Hee, ik ben Alex,' stel ik me zelf voor aan het meisje


    Ali Jones

    'Cat,' zeg ik, 'je kan me vertrouwen! Ik zweer het! Als het niet doe, dan...dan...dan mag jij zeggen wat ik moet doen. En dat mag echt van alles zijn!'

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 19:08 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Will Sylver
    'Paranoia? Je ziet er anders heel normaal uit.' zeg ik.


    If there's no risk, there's no reward.