• Hoe ik mijn haar moet doen :c
    Ik heb de rechterkant van mijn haar opgeknipt tot iets achter mijn oor, sidecut dus,
    en verder heb mijn lok aan de linkerkant en mijn haar komt tot iets onder mijn schouders, en ik heb het net gestijlt ;x
    Ik heb geen foto maar ik hoop dat iemand misschien fantasie genoeg heeft om het zich voor te stellen haha.
    Ik heb ook nog extensions dus ik kan mijn haar langer maken ;x

    Ik zat zelf te denken om mijn extensions te krullen en het aan beide kanten over mijn schouders te laten vallen, of alleen aan de linkerkant, maar dat heb ik al elke dag en ik wil wel eens iets anders ;O

    En omdat ik nu tog bezig ben, Gelukkig nieuwjaar iedereen! (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    prob eer de extantions,, ik heb ze zelf ook en bij mij vind ik ziet het er best goed uit,, (als ik het goed doe ;D)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Extensions. Misschien is het mooier dan in mijn gedachten, maar ik zou toch voor extensions gaan.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Extensions. Misschien is het mooier dan in mijn gedachten, maar ik zou toch voor extensions gaan.

    Zolang het maar niet nep gaat worden. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.