• Het is vandaag de 3 de keer dat mijn iPhone opgestuurd moet worden deze maand. De eerste keer omdat de helft van mijn beeldscherm geen contact meer maakte. Na 2 weken kreeg ik hem terug en ik zet muziek op zijn de boxen opgeblazen, terwijl die het nog wel deden toen ik hem opstuurden. Nou goed na 2 weken (gister) kreeg ik een gloednieuwe iPhone is die niet simlokvrij dus doet die het niet met mijn kaartje en nu wil mijn kaartje er helemaal niet meer uit. Dus nu is hij voor de 3de keer terug en ik word er zo ontiegelijk moe van. K heb nu wel steeds de galexy s2 van mijn moeder en dat vind ik opzich niet eens zo erg. Maar ik ben het gewoon zat dat ik hem steeds laat maken en hij heet gewoon steeds niet doet. En ik ben het gewoon zo zat ><'

Dus wie heeft er nog meer zoveel problemen met zijn telefoon?

[ topic verplaatst door een moderator ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Tranquilla schreef:
    -steekt hand op-
    Mijn BlackBerry. Ik wou dat ik hem nooit had gekocht. Bleh.

I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

Nee, echt totaal niet gelukkig, ook al heb ik een blackberry lol. En met mijn iPod Touch is er ook nog niets mis gegaan (afkloppen)
    Maar het is wel kut voor jou, en ik hoop dat hij het snel weer goed doet (flower)

As travars

Dumbledore schreef:
    Ik heb een Blackberry en er nog geen problemen mee gehad.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Tranquilla schreef:
    -steekt hand op-
    Mijn BlackBerry. Ik wou dat ik hem nooit had gekocht. Bleh.

I live for the applause, you will die for it.

Fuck Apple, go samsung!

*klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

Avil schreef:
    Ik met mijn iPod. Maarja. Het is echt vervelend.

Ik houd van mijn mobiel(en).*O*

May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

Ik. Ik heb een sony er. van 55 euro. Ik kon er na drie maand niet meer mee sms'en. Ik deed hem binnen. Na een maand begon ik terug problemen te ondervinden, bv. de berichten in conversaties komen er niet goed op. Na een tijdje kon ik geen nieuwe berichten meer versturen naar contactpersonen die niet in mijn inbox/conversaties stonden. Daar kon ik nog mee leven. Nu kan ik geen nieuwe berichten sturen aan wie die niet tussen mijn conversaties staan: ik klik op: nieuw bericht of bericht beantwoorden: "onvoldoende geheugen" en sinds kort heb ik af en toe ook last dat ik conversaties niet kan openen. Dan kan ik dus totaal niet meer sms'en.
    Je kan niet zeggen dat er te veel berichten in staan! Één bericht per persoon in inbox en verzonden items en dat zijn nog geen 20 van de 80 contactpersonen.
    Ik kan ook niet op het internet, maar dat is nog geen probleem voor mij.

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Daarom gebruik ik geen gsm's meer. :Y)

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

tja die telefoons zijn echt heel kwetsbaar. klotedingen

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

Dat krijg je met dingen, dat weet iedereen ondertussen. Maarja, het hebben om het hebben is belangrijker natuurlijk.
    Geen problemen hier met mijn Samsung nogwattes die oud is. Toen ik mijn vaders HTC had, had ik alleen maar problemen. Ik ben zo blij met dat oude ding!

Your make-up is terrible

Ik niet, lang leve mijn goede ouwe telefoon.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

RainbowDash schreef:
    iPhone sux

Niet de mijne>_> he rules
    Mijn moeder wel met haar iPad die dee het niet dus moest ze hem ruilen~_~

You can't not look cool with a crossbow.

Ik heb ook een iphone 4 en ik heb hem een keer echt heel hard laten vallen, hele beeldscherm was stuk. Toen heb ik hem opgestuurd via de winkel en binnen een week heb ik een nieuwe gekregen. Gelukkig had ik een verzekering en nu heb ik er geen problemen meer mee.

"Het Ajax-gevoel? Dat is dat je voelt dat je nummer één bent, ook al is dat niet altijd zo." - Gregory van der Wiel

Ik haat mijn Blackberry, maar ik krijg binnenkort een iPhone 4 en ik hoop niet dat ie tegenvalt.. Maar als ik dit nu lees.. Hmm.

We accept the love we think we deserve.