• Guys & Galls,

    Ik ben al een tijdje op zoek naar een goed verhaal voor een goede, pakkende story. Ik spook met een aantal ideeën door mijn hoofd. Nu wil ik graag van jullie weten, wat voor story jullie graag willen lezen! Alles mag, zelfs een simpel woord mag je neerzetten, kom maar op!

    Alvast een mooi 2012!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik zou graag een lovestory lezen, maar dan wel eentje die totaal niet voorspelbaar is, kan je daar iets mee?
    Jij ook een happy 2012!

    Of een Gossip Girl fanfic, maar haast niemand schrijft die dingen omdat ze niet zoveel gelezen worden =(


    “Love is a contradiction.”

    Okay, ik heb namelijk zo'n soort ideetje daarover, thank you!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Zelf lees ik het liefst verhalen waar wel wat fantasy in zit maar toch ook weer realiteit. Vaag, I know (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Supernatural:9~ of gewoon fantasy.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Heel veel mensen drukken zichzelf uit in woorden. Woorden zijn voor velen onbegrijpelijke dingen, omdat je ze maar op één goede manier kan schrijven, terwijl ze meerdere verschillende betekenissen hebben. Hoe ver kun je gaan met je eigen woorden waarmee je je uitdrukt?

    Een jongen en een meisje, kennen elkaar door en door. Ze schrijven brieven naar elkaar om zichzelf te kunnen uiten tegenover de ander. Brieven die een grootste waarde hebben, totdat het opeens niet meer mogelijk blijkt te zijn en alles te laat is opgeschreven in die ene brief.

    Doen of niet doen? Is dit goed?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Onbekende personen, fantasy. Romantiek moet er sowieso in, een beetje actie mag ook. Ik hou van anime, maar misschien jij niet.

    Suc7, en ook een mooi 2012 <3

    Een onbewoond eiland? :3


    26 - 02 - '16

    Castiel schreef:
    Supernatural:9~ of gewoon fantasy.

    Supernatural zou ik zo hard lezen (cat)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    (...)
    Supernatural zou ik zo hard lezen (cat)

    Sounds nice! Maar wat is supernatural eigenlijk?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Chronicle schreef:
    (...)
    Sounds nice! Maar wat is supernatural eigenlijk?

    :O
    Een serie haha. Ga maar kijken zondag op net 5 om om om laat. Half 11 ofzo volgens mij haha.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Het eerste hoofdstuk van mijn nieuwe story staat er inmiddels op.. What do you think?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain