• Ja, de wijk die ik moet lopen voor de post, waar ik dus werk is weg. Iemand heeft hem dus meegenomen, omdat ik vorige week niet kon werken en deze week weer terugkwam en er maar een kon lopen deze week, maar goed. Hij is dus verdwenen en nu kan ik niet werken :'DDD


    SLOAN.

    Saph schreef:
    .. ik neem aan dat de post voor die wijk is verdwenen, en neit de wijk. *Ziet nu een leeg stuk land midden in een stad voor zich* That would be unfortunate.


    Only those who listen can hear

    Saph schreef:
    .. ik neem aan dat de post voor die wijk is verdwenen, en neit de wijk. *Ziet nu een leeg stuk land midden in een stad voor zich* That would be unfortunate.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Saph schreef:
    .. ik neem aan dat de post voor die wijk is verdwenen, en niet de wijk. *Ziet nu een leeg stuk land midden in een stad voor zich* That would be unfortunate.


    Bad decisions make good stories.

    Saph schreef:
    .. ik neem aan dat de post voor die wijk is verdwenen, en neit de wijk. *Ziet nu een leeg stuk land midden in een stad voor zich* That would be unfortunate.


    Save me from myself.

    -facepalm-

    Ja, wees blij :'D Kan je lekker ruuustig blijven luieren.

    Saph schreef:
    .. ik neem aan dat de post voor die wijk is verdwenen, en neit de wijk. *Ziet nu een leeg stuk land midden in een stad voor zich* That would be unfortunate.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Uneventful schreef:
    WHUT. D:


    26 - 02 - '16

    WhatYouWant schreef:
    iemand heeft de wijk meegenomen..
    nu zie ik een reus voor me, die de huisjes oppakt en er fluitend mee wegloopt :')


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Saph schreef:
    .. ik neem aan dat de post voor die wijk is verdwenen, en neit de wijk. *Ziet nu een leeg stuk land midden in een stad voor zich* That would be unfortunate.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    de wijk is ontzichtbaar geworden
    zo midden in de stad een stuk leeg veld(zip)


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    Ghehe. Droog. Sorry.


    Food.

    I don't get it. D:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Meheh. Ik las lijk (no_chears)(no_chears)

    Sucks :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Saph schreef:
    .. ik neem aan dat de post voor die wijk is verdwenen, en neit de wijk. *Ziet nu een leeg stuk land midden in een stad voor zich* That would be unfortunate.

    Maybe The Nothing took it.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Saph schreef:
    .. ik neem aan dat de post voor die wijk is verdwenen, en neit de wijk. *Ziet nu een leeg stuk land midden in een stad voor zich* That would be unfortunate.

    Ja, dat dacht ik eerst ook. :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.