• Jaja, als dit topic niet mag sluit hem maar :3

    Maar aangezien er best veel topics komen/zijn over oud en nieuw, lijkt het me handig om het forum een beetje rustig te houden.
    Dus... praat hier over vuurwerk, oudjaar, nieuwjaar, oliebollen, and shit.

    Ik ga vanavond naar mijn oom, daar vieren we het met de hele familie, behalve mijn neven enz. die gaan stappen. Ik ga geen vuurwerk afsteken omdat ik het een klein beetje geldverspilling vind en ik ga niet steken voor dit jaar. Aangezien ik niet weer of het beter word dan dit jaar dus dan ga ik niet blij lopen afsteken.


    Where words fail, music speaks

    Iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling, en een gelukkig nieuwjaar. (bloos)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Disclaimer schreef:
    Iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling, en een gelukkig nieuwjaar. (bloos)


    Where words fail, music speaks

    Disclaimer schreef:
    Iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling, en een gelukkig nieuwjaar. (bloos)


    Firm believer of all that is magic


    Iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling, en een gelukkig nieuwjaar. (bloos)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben chagrijnig. Heb te weinig slaap aangezien ik wakker werd door vuurwerk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iedereen een gelukkig nieuw jaar!

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 11:53 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Dit jaar vier ik het bij een vriendin, maar ik kijk er tegen op. Heel erg, eigenlijk.


    Let it come and let it be

    Ik heb m'n pijltjes gevonden *O*.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ridder schreef:
    Ik ben chagrijnig. Heb te weinig slaap aangezien ik wakker werd door vuurwerk.

    Same here. Hatelijk, vooral omdat ze hier een voorliefde hebben voor patronen en dergelijke.


    No growth of the heart is ever a waste

    -> Slotje, hier is een echt algemeen topic voor.


    I am an idiot, I move.