• Welkom bij mijn nieuwe RPG. De RPG is afgeleid van het boek ‘Bezwering’ van Kelley Armstrong. Ik heb al een verhaal bedacht, en ik heb al een hoeveelheid bedacht.



    Er zitten zestien tieners in Lyle House. Lyle House is een instituut voor tieners met gedragsproblemen. Het kunnen ook andere dingen zijn, zoals geesten zien, een klopgeest hebben of gewoon scherpe woedeaanvallen hebben. Elke tiener vindt zichzelf vreselijk met datgene probleem wat ze hebben, maar ze kunnen het goed met elkaar vinden. Er is één iemand die een geheim in Lyle House moet ontdekken, en dat is de uitverkorene – ik -.

    Ik moet zestien tieners (12 t/m 15 jaar), drie medicijnvrouwen (Twee zijn er lief, één is er streng), één docent (streng), eigena(res)ar (streng) en een dokter (Lief én streng).

    De gaves/gedragsproblemen.

    Ik stel voor dat de gaves niet over-powerd zijn, zoals vliegen als Superman, spinkrachten hebben als Spiderman en een enorme kracht hebben als de Hulk. Wel kan je wat sterker zijn dan andere tieners, maar meer niet. Jullie weten vast allemaal wat paranormale krachten en gedragsproblemen zijn. (:. Er mogen géén twee dezelfde in de zestien personages.

    Het begin.

    De tieners komen aan bij het instituut, en worden hartelijk ontvangen door de lieve mensen van het instituut. De tieners vinden Lyle House maar een raar instituut, maar zullen snel ‘bijkomen’.

    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mara McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Gereserveerd door Spinal
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Gereserveerd door SomeMusic
    -Gereserveerd door SomeMusic
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    -Destiny 'Fay' Dawson | ... | ILoveThings
    -Gereserveerd door Enervatio

    Medicijnvrouwen.
    -
    -
    -

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Eigenaar/eigenares.
    -

    Om een persoon aan te maken, moet je dit paspoort invullen.
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd :
    Geslacht:
    Gedragsprobleem/Gave/Diagnose:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Foto uiterlijk:
    Angst:


    Plattegrond.



    Ware grootte.

    RPG.

    One.

    Two.

    EDIT: Je mag 2 rollen!
    EDIT TWO: De leeftijd van de tieners geld niet voor de anderen!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 23:50 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Eigenares
    Naam: Madison Hope Montir
    Leeftijd: 21
    Geslacht: Vrouwelijk
    Gedragsprobleem/Gave/Diagnose: Ze kan in dingen veranderen. Ook in dieren, en ander uiterlijk creëren. Als ze dit teveel doet krijgt ze hoofdpijn.
    Innerlijk: Ze is een vriendelijk persoon, maar om de oorde te houden gedraagt ze zich niet zo. Ze kan erg opvliegend zijn. Maar kan zichzelf goed beheersen. Ze heeft haar huis zoals dit gemaakt om andere kinderen te helpen met hun gave. Ze is goed beheersd en kan via bewakingscamera's alles zien. Niemand weet natuurlijk waar die camera's zijn.
    Uiterlijk: [Morgen komt een foto dan kan ik het beschrijven]
    Foto uiterlijk: [Morgen komt de foto]
    Angst: Dat de kinderen verdwijnen of dat hen iets overkomt.
    Extra: Ze is de Kidnapper. Ze doet zwarte kleding aan en gaat dan op pad om te kijken of jullie al sterker zijn geworden. Als ze wilt ontsnappen veranderd ze in een vlieg. Zelf Juléan weet niet wie ze is. De eigenares kan aan niets denken zodat hij haar niet opspoort. Ze kan ook fake gedachtes hebben zoals dat ze in een schaduw kan veranderen. Ze is slim en sluw, maar moet het doen oude kinderen hun gaves te trainen

    [De medicijnvrouw maak ik morgen. Ik ga nu slapen.]

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 12:06 ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    [Reactie verwijderd]

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 11:58 ]

    [Aboo.]

    [Reactie verwijderd]

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 13:37 ]

    mag ik ook nog een rol spelen?


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    xLaughing schreef:
    mag ik ook nog een rol spelen?


    Dat kan volgens mij wel, maar dan kom je er wel al een heel stuk in het verhaal er in want we zijn al bij topic 11.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    Dat kan volgens mij wel, maar dan kom je er wel al een heel stuk in het verhaal er in want we zijn al bij topic 11.


    en het moet dan een medicijn vrouw zijn want de rest is al bezet..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    en het moet dan een medicijn vrouw zijn want de rest is al bezet..


    [een tiener kan toch opzich ook wel? want best veel zijn er mee gestopt]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [een tiener kan toch opzich ook wel? want best veel zijn er mee gestopt]


    Ik denk dat ze dan iemand dan eerst om toestemming moet vragen? Want die lijst mag dan ook wel eens opgeschoond worden o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ok xD
    ik begin:

    Rol:
    Naam:Liv Jented
    Leeftijd :14 jaar
    Geslacht: meisje
    Gedragsprobleem/Gave/Diagnose:kan mensen dingen laten doen.
    Innerlijk:ze is een lekker gek typ maar niet arrogant. ze kan tegen grappen en kan het snel met iemand vinden
    Uiterlijk:zie foto. ze draagt meestal Van of allstars met een spijkerbroek en een vest met soms een pet.
    Foto uiterlijk:


    Angst:ze is bang voor jongens die haar een ongemakkelijk gevoel geven.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    is dit goed of niet?


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Waag het eens om Derek dingen te laten doen D: -Ik kan daar niet tegen ;$-]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb eigenlijk liever ook niet dat je Alice zomaar dingen laat doen. Het is nogal irritant als iemand jouw character bestuurt zonder toestemming, dusja. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    oke ik verzin wel wat anders xD


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    emmm

    gave:
    voorspellen


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.