• Welkom bij mijn nieuwe RPG. De RPG is afgeleid van het boek ‘Bezwering’ van Kelley Armstrong. Ik heb al een verhaal bedacht, en ik heb al een hoeveelheid bedacht.



    Er zitten zestien tieners in Lyle House. Lyle House is een instituut voor tieners met gedragsproblemen. Het kunnen ook andere dingen zijn, zoals geesten zien, een klopgeest hebben of gewoon scherpe woedeaanvallen hebben. Elke tiener vindt zichzelf vreselijk met datgene probleem wat ze hebben, maar ze kunnen het goed met elkaar vinden. Er is één iemand die een geheim in Lyle House moet ontdekken, en dat is de uitverkorene – ik -.

    Ik moet zestien tieners (12 t/m 15 jaar), drie medicijnvrouwen (Twee zijn er lief, één is er streng), één docent (streng), eigena(res)ar (streng) en een dokter (Lief én streng).

    De gaves/gedragsproblemen.

    Ik stel voor dat de gaves niet over-powerd zijn, zoals vliegen als Superman, spinkrachten hebben als Spiderman en een enorme kracht hebben als de Hulk. Wel kan je wat sterker zijn dan andere tieners, maar meer niet. Jullie weten vast allemaal wat paranormale krachten en gedragsproblemen zijn. (:. Er mogen géén twee dezelfde in de zestien personages.

    Het begin.

    De tieners komen aan bij het instituut, en worden hartelijk ontvangen door de lieve mensen van het instituut. De tieners vinden Lyle House maar een raar instituut, maar zullen snel ‘bijkomen’.

    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mara McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Gereserveerd door Spinal
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Gereserveerd door SomeMusic
    -Gereserveerd door SomeMusic
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    -Destiny 'Fay' Dawson | ... | ILoveThings
    -Gereserveerd door Enervatio

    Medicijnvrouwen.
    -
    -
    -

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Eigenaar/eigenares.
    -

    Om een persoon aan te maken, moet je dit paspoort invullen.
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd :
    Geslacht:
    Gedragsprobleem/Gave/Diagnose:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Foto uiterlijk:
    Angst:


    Plattegrond.



    Ware grootte.

    RPG.

    One.

    Two.

    EDIT: Je mag 2 rollen!
    EDIT TWO: De leeftijd van de tieners geld niet voor de anderen!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 23:50 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    omdat mijn personage best oud is, wil ik wel de lieve doctor reserveren als dat kan ?


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    liveit schreef:
    omdat mijn personage best oud is, wil ik wel de lieve doctor reserveren als dat kan ?


    Tuurlijk (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik reserveer een tiener :)
    Ga 't nu even invullen!

    MoonBerry schreef:
    Ik reserveer een tiener :)
    Ga 't nu even invullen!


    Yay :).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Naam: Luke Adam Miller
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Man
    Gedragsprobleem/Gave/Diagnose: De goede docter.
    Innerlijk: Luke weet goed wat hij wil, en is niet zomaar van zijn spoor af te brengen. Hij kan goed luisteren, en verdiept zich graag in iemand. Hij kan koppig en ongeduldig zijn, maar ook een hartje van goud hebben. Hij houdt erg van zijn werk, en doet er alles aan om de jongeren te helpen. Luke weet een beetje wat de jongeren meemaken, omdat hij zelf ook geen perfecte jeugd heeft gehad. Hij verteld hier verder niets over.
    Uiterlijk: Luke heeft een erg andere uitstraling dan dat hij eigenlijk is, meestal komt ie over als de badguy, maar kan het ongelijk goed bewijzen. Hij heeft donkere bruine ogen, en een leuke glimlach.
    Foto uiterlijk:


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    wanneer zou de docter in beeld komen in het rpg ? leeft ie ook gewoon in het huis ?


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    Ik wil een meisje reserveren, ajb. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    liveit schreef:
    wanneer zou de docter in beeld komen in het rpg ? leeft ie ook gewoon in het huis ?


    De dokter is meestal bij therapie, onder de les, een bepaalde tijd, moet hij één kind ophalen, de eerste is Liz, daarna Morte, daarna de anderen, etc. en dan moeten ze over de diagnose praten. En ja, hij leeft ook gewoon in het huis (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mags schreef:
    Ik wil een meisje reserveren, ajb. (:


    Tuurlijk (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Naam: Mila McBrown
    Leeftijd : 14
    Geslacht: meisje
    Gedragsprobleem/Gave/Diagnose: Paranoia, ze zwerft 's avonds vaak door het huis en 's ochtends & 's middags is ze heel wantrouwend, ze voelt zich aangetrokken tot de nacht en haar reflexen, het denken en het zien gaan bij haar beter in het donker/ 's nachts.
    Innerlijk: Ze is heel wantrouwend en gesloten, als je echt je best doet om vrienden te worden laat ze je toe en dan kom je erachter dat ze een heel lief en slim meisje is een eigenlijk helemaal niet zo Paranoia alleen bang voor contact met mensen omdat ze niet zo sociaal is en altijd werd aangezien voor "Gek".
    Uiterlijk: Ze heeft halflang blond haar en donker blauw/grijze ogen, ze is niet zo groot en draagt het meest rokjes/skinny jeans.
    Foto uiterlijk:


    Angst: onbekende mensen, fel licht

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 22:09 ]

    Mag ik 2 mensen van de tieners reserves ga ze nu dan invullen ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik wil nog wel de docent maken (: maar die maak ik dan morgen

    Reserveer alsjeblíéft een plek voor mij. Ik moet hier aan meedoen. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    @HurtedHeart, MoonBerry, Disclaimer, tuurlijk, welke rol wil je, Disclaimer?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mijn personen (:.

    Rol: Tiener.
    Naam: Elizabeth 'Liz' Berably.
    Leeftijd : 13.
    Geslacht: Meisje.
    Gedragsprobleem/Gave/Diagnose: Liz heeft een klopgeest die het meestal voor haar opneemt, maar die niemand kan zien of horen. Als Liz boos is, gaat de klopgeest zomaar met spullen smijten.
    Innerlijk: Liz is een zachtaardig en verlegen meisje, wat niet goed voor zichzelf kan opkomen. Ze is zorgzaam en behulpzaam, maar kan erg boos worden als niemand haar gelooft over de Klopgeest.
    Uiterlijk: Liz straalt één en al vrolijkheid uit. Ze heeft lichtbruine haren en bruine ogen, en heeft vrolijke kleding. Meestal heeft ze ook een sjaaltje om.
    Foto uiterlijk:


    Angst: Ze heeft een grote angst voor geesten, vooral haar klopgeest, en voor spinnen, raar genoeg.

    Rol: Tiener.
    Naam: Morte Peires.
    Leeftijd : 15.
    Geslacht: Meisje.
    Gedragsprobleem/Gave/Diagnose: Morte heeft een aantrekkingskracht voor vuur. De meeste denken dat ze altijd vuurtjes stookt of zelf ook rook, maar dat is niet zo. Ze heeft altijd een luciferdoosje bij zich.
    Innerlijk: Morte kan erg brutaal zijn, maar is ook vertrouwd en aardig.
    Uiterlijk: Morte ziet er héél onschuldig uit, maar dat is ze echt niet. Ze heeft lichtbruine/blonde haren en groene ogen.
    Foto uiterlijk:


    Angst: Morte heeft bijna geen angsten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.