• Welkom bij mijn nieuwe RPG. De RPG is afgeleid van het boek ‘Bezwering’ van Kelley Armstrong. Ik heb al een verhaal bedacht, en ik heb al een hoeveelheid bedacht.



    Er zitten zestien tieners in Lyle House. Lyle House is een instituut voor tieners met gedragsproblemen. Het kunnen ook andere dingen zijn, zoals geesten zien, een klopgeest hebben of gewoon scherpe woedeaanvallen hebben. Elke tiener vindt zichzelf vreselijk met datgene probleem wat ze hebben, maar ze kunnen het goed met elkaar vinden. Er is één iemand die een geheim in Lyle House moet ontdekken, en dat is de uitverkorene – ik -.

    Ik moet zestien tieners (12 t/m 15 jaar), drie medicijnvrouwen (Twee zijn er lief, één is er streng), één docent (streng), eigena(res)ar (streng) en een dokter (Lief én streng).

    De gaves/gedragsproblemen.

    Ik stel voor dat de gaves niet over-powerd zijn, zoals vliegen als Superman, spinkrachten hebben als Spiderman en een enorme kracht hebben als de Hulk. Wel kan je wat sterker zijn dan andere tieners, maar meer niet. Jullie weten vast allemaal wat paranormale krachten en gedragsproblemen zijn. (:. Er mogen géén twee dezelfde in de zestien personages.

    Het begin.

    De tieners komen aan bij het instituut, en worden hartelijk ontvangen door de lieve mensen van het instituut. De tieners vinden Lyle House maar een raar instituut, maar zullen snel ‘bijkomen’.

    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mara McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Gereserveerd door Spinal
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Gereserveerd door SomeMusic
    -Gereserveerd door SomeMusic
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    -Destiny 'Fay' Dawson | ... | ILoveThings
    -Gereserveerd door Enervatio

    Medicijnvrouwen.
    -
    -
    -

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Eigenaar/eigenares.
    -

    Om een persoon aan te maken, moet je dit paspoort invullen.
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd :
    Geslacht:
    Gedragsprobleem/Gave/Diagnose:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Foto uiterlijk:
    Angst:


    Plattegrond.



    Ware grootte.

    RPG.

    One.

    Two.

    EDIT: Je mag 2 rollen!
    EDIT TWO: De leeftijd van de tieners geld niet voor de anderen!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 23:50 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Tiener
    Naam: Arlène Isabella Riverford, haar roepnaam is Arlène, ondanks dat wordt ze vaak Lene genoemd.
    Leeftijd : Arlène is veertien jaar oud, geboren op zes augustus 1997.
    Geslacht: Vrouw
    Gedragsprobleem/Gave/Diagnose: Arlène voelt zich sterk aangetrokken tot water. Zelf beweert ze dat het niets kwaad kan, maar aangezien ze haar ouders alles is wouden ze het zekere voor het onzekere nemen. Bang dat hun dochter zichzelf zou laten verdrinken.
    Ooit is er wel eens een waterleiding gesprongen toen Arlène zeer kwaad was, maar of dit er mee te maken heeft weet ze niet.
    Innerlijk: Arlène is een erg gastvrij en zorgzaam meisje, een tikkeltje verlegen in het begin maar naderhand erg vriendelijk en sociaal. Ze kan soms nogal bazig overkomen en wat moederlijk, ze heeft niet graag dat mensen tikkertje of druk gaan doen rond haar, dan wordt ze chagrijnig en gestresst. Ze is een rustig type, redelijk lui ook af en toe en erg klunzig. Ze struikelt al snel over haar eigen voeten, maar probeert het met een grapje weg te wuiven. Ze is niet iemand die één, twee, drie contact met mensen maakt, ze observeert ze eerst van een afstandje voordat ze echt op iemand af gaat. Wel is ze erg creatief en leeft ze soms in haar eigen wereldje, waardoor mensen wel eens wat moeten herhalen met Arlène in de buurt. Sportief is Arlène niet, ze kijkt liever toe vanaf de zijlijn en is erg houvast, houdt zich aan haar afspraken en zal nooit een vlieg kwaad doen. Wel is ze van de leugentjes en vindt ze een leugen om eigen bestwil heus niet erg.
    Uiterlijk: Arlène is voor haar leeftijd een redelijk normaal meisje. Ze heeft een normaal postuur, niet te dik – zeker niet te dun, gewoon normaal. Hier en daar wat rondingen en is rond de 1.57, wat haar aan de kleine kant maakt. Ze heeft een nogal blanke huid, sproetjes op haar rechthoekige gezicht en keurig rechte tanden waar ze ontzettend trots op is. Langs haar gezicht vallen kastanjerode gekrulde haren, die stoppen op borstlengte. Haar kledingstijl is redelijk gewoontjes, ze gaat mee met de tijd en heeft een hekel aan felle kleuren. Ze gaat liever voor licht of donker gecombineerd met wat accessoires.
    Foto uiterlijk:


    Angst: Arlène is als de dood voor de nacht en het donker, zo erg dat ze vrijwel altijd met een nachtlampje slaapt. Mensen lachen haar hier wel eens voor uit en pesten haar hiermee, maar het kan haar niet veel meer schelen. Ze is eraan gewend geraakt. Ook heeft ze een absolute hekel aan alle insecten, zelfs vlinders en lieveheersbeestjes vindt ze eng. Slangen mogen ook niet ontbreken en als laatste, ze is als de dood voor vuur.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol:Tiener
    Naam:Kilian Puck Dylan Noway
    Leeftijd:15
    Geslacht:Mannelijk
    Gedragsprobleem/Gave/Diagnose:Bij Kilian is Schizofrenie geconstacteerd. Het is niet iets waar hij mee geboren is, het het is voortgekomen na het overleiden van zijn tweelingbroer Tristan. Hij heeft dus geen echte stemmen in zijn hoofd. Het is alleen Tristan zijn geest die hem telkens tegenspreekt en het nooit met hem eens is.
    Innerlijk:Kilian is van zichzelf een luidrugtige jongen en is niet bang om gezien te worden. Hij probeert ondanks alles, overal het positieven van in te zien en er voor te gaan.
    Maar omdat heel veel mensen Kilian maar raar vinden omdat die in zichzelf praat is hij erg op zichzelf geworden. Hij probeert nog altijd contact met Mensen te zoeken. Ookal wordt de stem in zijn hoofd alleen maar luider en tegenstrijdiger zodra hij bij mensen in de buurt is, toch probeert hij het telkens opnieuw.
    Gewoon omdat Kilian er niet tegenkan om alleen te zijn, omdat hij vroeg nooit alleen was. Niet dat hij ubberhaupt wel eens alleen is, want hij heeft altijd nog Tristan.
    Tristan en hij zijn puur water en vuur. Konden niet met en ook niet zonder elkaar en waren het nooit met elkaar eens.
    Dat zorgt ook voor de tegenstrijd in kilian zijn hoofd. En het gebeurt maar vaak zat dat Tristan de overhand krijgt en Kilian zijn controle verliest. Hij is dan niet voor zichzelf in en vernietigt alles wat er op zijn pad komt.
    Uiterlijk:Kilian is een normaal gebouwde jongen met een enorme bos krullen en alles sprekende ogen die elke dag van kleur lijken te veranderen. Hij heeft een veelzegende lach, die altijd mooi uitkomt door zijn volle lippen.
    Foto uiterlijk:


    Angst:Kilian is bang dat er op een dag weer stilte in zijn hoofd zou zijn. Hij is er zo aan gewent dat hij niet meer normaal zou funcioneren zonder.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 23:04 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    @Spinal, tuurlijk (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Tiener
    Naam: Selena Claire Sensorene
    Leeftijd : 15
    Geslacht: Vrouw
    Gedragsprobleem/Gave/Diagnose: Selena kan iemand pijn laten voelen. Dit kost veel kracht, maar ze veracht haar gave. Ze wilt hem nooit gebruiken. Ze heeft het niet onder controle n als ze boos wordt kan je opeens intense pijn krijgen.
    Innerlijk: Selena is een vriendelijk meisje die vaak ouder wordt geschat qua gedrag en uiterlijk. Ze is erg slim en zorgzaam. Je zou haar kunnen zien als een moeder. Ze kan niet tegen mensen die pesten of iemand buitensluiten. Iedereen is gelijk want iedereen is een mens. Ze is niet bang om zichzelf te zijn.
    Uiterlijk: haar blonde haren zijn meestal altijd in krullen gedaan en haar ogen zijn diepblauw. Ze isn't 1.67, maar ze is nog niet ongesteld en midden in haar groeispurt. Volgens de GGD zou ze 1.76 worden. Haar lippen zijn kersenlolly rood en haar wenkbaprauwen zijn goed geëpileerd. Ze is dun en heeft een mooie Taille
    Foto:


    Angst: ze is bang voor pijn en de dood. Ze wilt het ook aan niemand geven.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 22:39 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rol: Tiener.
    Naam: Alice Rièvve
    Leeftijd : 15
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Gedragsprobleem/Gave/Diagnose: Diagnose is schizofrenie, maar ze is een necromancer.
    Innerlijk: Alice is een lief meisje, dat snel bang is maar toch altijd doorzet. Ze heeft een enorm doorzettingsvermogen, en zal nooit opgeven tot ze omvalt. Ze weet ervan dat ze een necromancer is, maar haar ouders hebben haar nooit iets verteld over de Edison-groep die haar gave versterkt hebben in een poging het minder te maken. Daardoor is ze erg onwetend, en moet ze in haar eentje op zoek gaan naar antwoorden.
    Het enige probleem is dat ze snel schrikt, en dus ook telkens schrikt van geesten die ze tegenkomt.
    Uiterlijk: Alice is een meisje dat vindt dat ze er zelf een beetje gewoontjes uitziet, maar eigenlijk is ze prachtig. Ze heeft een open uitstraling, waardoor ze sowieso de aandacht trekt.
    Foto uiterlijk:


    Angst: Haar grootste angst zijn residuen. Dat zijn de plekken waar iets enorm heftigs is gebeurd: zoals een moord. Dat die gebeurtenis zich telkens opnieuw afspeelt.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 22:39 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    NeverLoseYou schreef:
    @HurtedHeart, MoonBerry, Disclaimer, tuurlijk, welke rol wil je, Disclaimer?

    Tiener, maar ik heb hem al ingevuld. :'D

    Omg, ik ben zo blij dat hier een rpg van is, ik ben echt verslaafd aan die boeken. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Disclaimer schreef:
    (...)
    Tiener, maar ik heb hem al ingevuld. :'D

    Omg, ik ben zo blij dat hier een rpg van is, ik ben echt verslaafd aan die boeken. :'D


    Ik ben op de helft van het eerste deel, bijna dan XD, en ik heb vandaag voor 36.00 de andere twee delen gekocht XD!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wanneer word het forum gemaakt van de rpg ? C:


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    NeverLoseYou schreef:
    (...)

    Ik ben op de helft van het eerste deel, bijna dan XD, en ik heb vandaag voor 36.00 de andere twee delen gekocht XD!

    Ik heb ze allemaal al minstens 3 keer uitgelezen. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Even de RPG aanmaken (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    NeverLoseYou schreef:
    Even de RPG aanmaken (:.

    NOOO, ik moet nu gaan. D:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 22:49 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oke, sorry ik sloeg hem tijdelijk op en las toen dat iemand anders Schizofrenie ook al had.
    Moet ik nu alles veranderen?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol:Tiener
    Naam: Juléan Quinten Happle
    Leeftijd : 15
    Geslacht: Man
    Gedragsprobleem/Gave/Diagnose: hij kan Gedachten lezen en telepathie beheersen. Praten zonder je mond te bewegen.
    Innerlijk: Juléan is een aardige jongen, maar ook erg voorzichtig. Hij is nieuwsgierig en een avonturier, maar echt extreem voorzichtig. Hij is een sociaal iemand die snel vrienden maakt en ook snel verliefd wordt. Hij krijgt vaak gebroken harten, maar kan snel zijn gedachte wegschuiven
    Uiterlijk: hij heeft Bruin haar en Bruine ogen. Hij heeft aardig wat spieren en is vrij sterk. Hij is nu 1.70 en groeit nog door.
    Foto uiterlijk:


    Angst: dat mensen zijn geheimen tegen hem gebruiken.

    [Is telepathie beter dan Manipuleren?]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 14:40 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Spinal schreef:
    Rol:Tiener
    Naam:Kilian Puck Dylan Noway
    Leeftijd:15
    Geslacht:Mannelijk
    Gedragsprobleem/Gave/Diagnose:Bij Kilian is Schizofrenie geconstacteerd. Het is niet iets waar hij mee geboren is, het het is voortgekomen na het overleiden van zijn tweelingbroer Tristan. Hij heeft dus geen echte stemmen in zijn hoofd. Het is alleen Tristan zijn geest die hem telkens tegenspreekt en het nooit met hem eens is.
    Innerlijk:Kilian is van zichzelf een luidrugtige jongen en is niet bang om gezien te worden. Hij probeert ondanks alles, overal het positieven van in te zien en er voor te gaan.
    Maar omdat heel veel mensen Kilian maar raar vinden omdat die in zichzelf praat is hij erg op zichzelf geworden. Hij probeert nog altijd contact met Mensen te zoeken. Ookal wordt de stem in zijn hoofd alleen maar luider en tegenstrijdiger zodra hij bij mensen in de buurt is, toch probeert hij het telkens opnieuw.
    Gewoon omdat Kilian er niet tegenkan om alleen te zijn, omdat hij vroeg nooit alleen was. Niet dat hij ubberhaupt wel eens alleen is, want hij heeft altijd nog Tristan.
    Tristan en hij zijn puur water en vuur. Konden niet met en ook niet zonder elkaar en waren het nooit met elkaar eens.
    Dat zorgt ook voor de tegenstrijd in kilian zijn hoofd. En het gebeurt maar vaak zat dat Tristan de overhand krijgt en Kilian zijn controle verliest. Hij is dan niet voor zichzelf in en vernietigt alles wat er op zijn pad komt.
    Uiterlijk:Kilian is een normaal gebouwde jongen met een enorme bos krullen en alles sprekende ogen die elke dag van kleur lijken te veranderen. Hij heeft een veelzegende lach, die altijd mooi uitkomt door zijn volle lippen.
    Foto uiterlijk:


    Angst:Kilian is bang dat er op een dag weer stilte in zijn hoofd zou zijn. Hij is er zo aan gewent dat hij niet meer normaal zou funcioneren zonder.


    Schizofrenie mag nu niet, en manipuleren bij Juléan mag ook niet, gedachten lezen wel (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.