• Ik moet zowel voor Engels als Nederlands fonetisch schrift kennen en dat is echt belachelijk moeilijk (het enige dat ik in het nederlands fonetisch kan schrijven is drol, stront en poep.) (cat)
    En voor Engels is dat al helemaal een ramp en nu heb ik zo'n zinnen die fonetisch staan en pff, niet gemakkelijk.
    Kudo's als je dit kan lezen.

Jezus, dat is toch hoe je het moet uitspreken? Ik heb echt geen idee wat er staat. xD

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Lol, ik weet niet eens wat fonetisch is? ik vindt het heel erg knap van je als je dát kan lezen. (cat)

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

Ik kan het :'D

Luther schreef:
    Lol, ik weet niet eens wat fonetisch is? ik vindt het heel erg knap van je als je dát kan lezen. (cat)

26 - 02 - '16

Luther schreef:

Frustration is a burst hot-water bottle or loathing every movement of a holiday you've paid a fortune for. It's using the wrong side of the (?). Forgetting what you were going to say or locking yourself out. Frustration is other people parking in front of your garage or a stranger reading a riveting (?) letter on the bus and turning over before you get to the bottom of the page.

Zaynatic schreef:

Prove or it didn't happen. (cat)

Dat zijn woorden?

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Omg, niqqa, ik moest dat kennen voor mijn examen Engels!

Olive

Ganymede schreef:
    (...)
    Frustration is a burst hot-water bottle or loathing every movement of a holiday you've paid a fortune for. It's using the wrong side of the (?). Forgetting what you were going to say or locking yourself out. Frustration is other people parking in front of your garage or a stranger reading a riveting (?) letter on the bus and turning over before you get to the bottom of the page.

Dan moet ik er wss ook nog bijzetten dat mijn Engels bizar slecht is, dus ik wens je echt heel veel succes, 't zou mij niet lukken. :"D

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

Haha!
    -sluipt achteruit, van het topic weg en spurt dan naar een ander topic

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Dat moest ik dus ook kennen, maar heb er totaal niets van gebakken =S

Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

Tate schreef:
    Omg, niqqa, ik moest dat kennen voor mijn examen Engels!

Ja, waarschijnlijk een woordje of 10 ;-)

Luther schreef:

Big girls cry when their hearts are breaking

Zaynatic schreef:
    Dan kan je haar misschien helpen met de woorden die ze niet vindt.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Lol nee, ik kan het niet.
    Maar ik heb het dan ook nooit moeten leren, dus ja.

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'