• Na een paar maanden op deze site gezeten te hebben heb ik gemerkt dat juillie totaal geen respect hebben voor mensen die anderes leven.

    Daarom ben ik klaar ermee ik ga van Q af.

    Mijn vriendinntje amber zit nog op deze site maar gelieve haar met rust te laten.

    Voor mensen die nog steeds denken dat ik niet zwanger ben zou ik het bewijzen dat het wel zo is.

    Byebye.

    Gewoon ter afschied:

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 14:54 ]

    GATES schreef:
    Hale, maak je nu serieus een grapje? 'Voor de mensen die denken dat ik niet zwanger ben', for Christ's Sake, ik heb het bewijs geleverd dat jouw 'echo' een foto van Schooltv.nl was, oké, dus je bent een faker. Je praat trouwens altijd zo uitbundig over al je vrienden, behalve Amber, dus sowieso Hale, je moet er eens mee kappen. Je liegt gewoon veel te veel, en niemand klikt op je filmpje.

    Allons-y, vaarwel.

    *O*


    To love is to destroy.

    Ik dacht dat er stond 'Ik kwam er verdomme klaar mee' en toen dacht ik 'wat heeft die in haar preut gestoken'

    Daar zijn we eindelijk van-af, die zien we nooit meer te-rug, tututu. Oké, schoot me direct binnen. Wat naar nou. Veel succes met je leven, kiddo.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 15:15 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ganymede schreef:
    Ik dacht dat er stond 'Ik kwam er verdomme klaar mee' en toen dacht ik 'wat heeft die in haar preut gestoken'
    Oh foei.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Binnenkort kom je wel weer terug, en dan kom je met een zwak excuus aan en zeg je dat een vriendin op je quizlet zat ofzo en die dit topic heeft gemaakt, tenminste, zo zie ik het al voor me. :'D

    en zwanger? HEB IK WAT GEMIST!?
    ik geloof er nu al geen hol van.

    lol ik wed dat niemand op dat liedje gaat klikken.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ganymede schreef:
    Ik dacht dat er stond 'Ik kwam er verdomme klaar mee' en toen dacht ik 'wat heeft die in haar preut gestoken'

    Dat is slecht voor haar verzonnen kindje, hoe durf je?!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Larten schreef:
    Binnenkort kom je wel weer terug, en dan kom je met een zwak excuus aan en zeg je dat een vriendin op je quizlet zat ofzo en die dit topic heeft gemaakt, tenminste, zo zie ik het al voor me. :'D

    en zwanger? HEB IK WAT GEMIST!?
    ik geloof er nu al geen hol van.

    lol ik wed dat niemand op dat liedje gaat klikken.

    Voor meer info over de zwangerschap van Hale, klik hier. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Iedereen die op het liedje heeft geklikt, steek je hand op!
    *houdt haar hand zo laag als ze kan*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    GATES schreef:
    (...)
    Dat is slecht voor haar verzonnen kindje, hoe durf je?!

    Bwah. :Y)

    GATES schreef:
    (...)
    Voor meer info over de zwangerschap van Hale, klik hier. *O*


    "En in plaats van de piek die we normaal altijd hebben staat nu de echo bovenaan de boom." *ligt in een deuk*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    GATES schreef:
    (...)
    Voor meer info over de zwangerschap van Hale, klik hier. *O*


    Ah, dankje voor de link! Ik zocht die echt al tijden, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ColouredWind schreef:
    Iedereen die op het liedje heeft geklikt, steek je hand op!
    *houdt haar hand zo laag als ze kan*



    *gaat op haar hand zitten*


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tot morgen! Ah, ik zal je mooie nummers wel missen hoor!
    Je valt wel een beetje erg door de mand trouwens! Eerst op het account van je ambertje zitten roepen dat je geen idee hebt wie hale is. Toen zocht je haar op en zei je 'oh nee, dat ben ik absoluut niet, ik hoop dat ik een betere indruk maak' of weet ik wat, en dan ben je ineens haar bff. Ik gok dat jullie dan redelijk hetzelfde zijn, want om vrienden met Hale te zijn moet je wel in een achterbuurt wonen natuurlijk!
    Hale, je valt door de mand. Ga aub naar een dokter, er is wel therapie te krijgen voor je identiteitscrisis!

    GATES schreef:
    (...)
    Voor meer info over de zwangerschap van Hale, klik hier. *O*

    /le dies

    o my dat is echt hilarisch/falend, je bent onze held! _O_


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Fillip schreef:
    Tot morgen! Ah, ik zal je mooie nummers wel missen hoor!
    Je valt wel een beetje erg door de mand trouwens! Eerst op het account van je ambertje zitten roepen dat je geen idee hebt wie hale is. Toen zocht je haar op en zei je 'oh nee, dat ben ik absoluut niet, ik hoop dat ik een betere indruk maak' of weet ik wat, en dan ben je ineens haar bff. Ik gok dat jullie dan redelijk hetzelfde zijn, want om vrienden met Hale te zijn moet je wel in een achterbuurt wonen natuurlijk!
    Hale, je valt door de mand. Ga aub naar een dokter, er is wel therapie te krijgen voor je identiteitscrisis!


    _O_

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 15:23 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.