• .

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:49 ]


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Tl;Dr v_v


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    TL?


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Show her this.

    Grapje. H is een attentionwhore met mentale problemen. Maar ik zou H bij een psycholoog dumpen en gaan winkelen met K of zo, duidelijk maken dat je haar mist.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    GATES schreef:
    Show her this.

    Grapje. H is een attentionwhore met mentale problemen. Maar ik zou H bij een psycholoog dumpen en gaan winkelen met K of zo, duidelijk maken dat je haar mist.

    Hoezo is ze een "attentionwhore"? Niet iedereen zoekt aandacht, sommige hebben wel problemen. Een beetje respect mag wel.

    On:
    Misschien moet je even rustig met H gaan praten, alleen. En dadelijk maken dat je haar wilt helpen en vrienden wilt zijn.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 0:14 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik snap niet waarom je weer vriendinnen met haar wilt zijn, maar goed. Just talk to her?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    GATES schreef:
    Show her this.

    Grapje. H is een attentionwhore met mentale problemen. Maar ik zou H bij een psycholoog dumpen en gaan winkelen met K of zo, duidelijk maken dat je haar mist.


    Dat is een van de vreemdste dingen die ik heb gelezen. Bijna even vreemd als de man die een guillotine had gemaakt die vastzat aan zijn wekker voor zijn zelfmoord.

    But yeah, mee eens. Het verschil is meestal dat de attention whores er veel meer over praten en "toevallig" briefjes achterlaten. Mensen die echt met zelfmoordgedachtes rondlopen houden die meestal juist voor zich (vandaar ook dat de meeste nabestaanden zich rotschrikken, die zagen het niet aankomen en zitten vast met schuldgevoelens vanwege dat)

    En snijden gebeurt meestal op de binnenkant van de dijen of bovenarmen, op een plek waar je het niet ziet. Ook daar lopen mensen niet snel mee te koop. Mensen die openlijk praten over zelfmoord en snijden, en die op duidelijk zichtbare plekken snijden hebben ook een probleem, maar eerder in de trant van een serieus aandachtstekort. dat is ook erg, maar enigzins minder ernstig dan iemand die serieuzer is in zelfmoordneiging.

    Maar dat is allemaal makkelijk gezegd, maar mensen zijn onvoorspelbaar. Misschien is zij serieus, dat kan alleen jij beslissen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dat is een van de vreemdste dingen die ik heb gelezen. Bijna even vreemd als de man die een guillotine had gemaakt die vastzat aan zijn wekker voor zijn zelfmoord.

    But yeah, mee eens. Het verschil is meestal dat de attention whores er veel meer over praten en "toevallig" briefjes achterlaten. Mensen die echt met zelfmoordgedachtes rondlopen houden die meestal juist voor zich (vandaar ook dat de meeste nabestaanden zich rotschrikken, die zagen het niet aankomen en zitten vast met schuldgevoelens vanwege dat)

    En snijden gebeurt meestal op de binnenkant van de dijen of bovenarmen, op een plek waar je het niet ziet. Ook daar lopen mensen niet snel mee te koop. Mensen die openlijk praten over zelfmoord en snijden, en die op duidelijk zichtbare plekken snijden hebben ook een probleem, maar eerder in de trant van een serieus aandachtstekort. dat is ook erg, maar enigzins minder ernstig dan iemand die serieuzer is in zelfmoordneiging.

    Maar dat is allemaal makkelijk gezegd, maar mensen zijn onvoorspelbaar. Misschien is zij serieus, dat kan alleen jij beslissen :Y)


    This!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dat is een van de vreemdste dingen die ik heb gelezen. Bijna even vreemd als de man die een guillotine had gemaakt die vastzat aan zijn wekker voor zijn zelfmoord.

    But yeah, mee eens. Het verschil is meestal dat de attention whores er veel meer over praten en "toevallig" briefjes achterlaten. Mensen die echt met zelfmoordgedachtes rondlopen houden die meestal juist voor zich (vandaar ook dat de meeste nabestaanden zich rotschrikken, die zagen het niet aankomen en zitten vast met schuldgevoelens vanwege dat)

    En snijden gebeurt meestal op de binnenkant van de dijen of bovenarmen, op een plek waar je het niet ziet. Ook daar lopen mensen niet snel mee te koop. Mensen die openlijk praten over zelfmoord en snijden, en die op duidelijk zichtbare plekken snijden hebben ook een probleem, maar eerder in de trant van een serieus aandachtstekort. dat is ook erg, maar enigzins minder ernstig dan iemand die serieuzer is in zelfmoordneiging.

    Maar dat is allemaal makkelijk gezegd, maar mensen zijn onvoorspelbaar. Misschien is zij serieus, dat kan alleen jij beslissen :Y)

    Euh... Whut?!
    Maargoed, ik sluit me hier bijaan:3


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Euh... Whut?!
    Maargoed, ik sluit me hier bijaan:3


    http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/tyne/2974083.stm

    Dit is de ene die ik bedoelde, geloof ik. er blijken er echter meerdere te zijn, ontdekte ik toen ik naar een bron googelde


    quidquid excusatio prandium pro