• Omdat het anders te lang is om neer te typen, leg ik het in het kort uit.

    Ik ben Selina, 12 jaar en woon in België. Ik ben best wel gelukkig, maar soms kan het toch nog beter. Mijn vader is gestorven toen ik 8 was. Vroeger hadden mijn moeder en vader vaak ruzie en vaak had mijn vader zijn handjes wel eens los hangen. Toen zijn we naar België verhuist en 3 maand later is hij gestorven. In principe beter zo, want anders hadden we nu geen auto, had ik geen laptop enzovoort. Ook heeft hij wel eens in de gevangenis gezeten en zijn been was geamputeerd. Hij leed veel pijn en was psychisch denk ik gestoord, want hij heeft al vaker proberen zijn polsen over te snijden. In principe is het beter dat hij gestorven is, want nu leeft hij een vredig leven. Dan komen we bij mijn moeder. Ook al eens in de gevangenis gezeten. Maar ze is heel lief en probeert het beste voor ons te maken. Ze is een jaar lang zwaar depressief geweest. Vroeger toen ik ruzie had, heeft ze eens gezegd dat het mijn schuld was dat mijn vader is gestorven. Want mijn zus kwam mij halen, maar omdat ik geen glas wou pakken kreeg ik straf. Toen mocht ik ook niet mee, maar toen ben ik gewoon meegegaan via het dak. En in die nacht is hij gestorven. Ook al heeft ze een paar keer gezegd, dat als ze de kans krijgt dat ze zich ophangt. Maar nu gaat alles veel beter. Dan komen we bij mijn oudste broer van 28. Hij heeft ook al meerdere keren in de bak gezeten en heeft nu een vriendin met een kind. Vandaag is hij er achter gekomen dat zijn vriendin hem heeft bedrogen met een vriend en zijn vriendin is vertrokken met het kind dus het is nu klote, zo net voor Nieuwjaar. Mijn 27 jarige zus is de volgende. Met haar kan ik het ook goed vinden en zij heeft 3 kinderen. Het zijn mijn neefjes en ze zijn echt lief. Zij heeft ook wel eens ruzie met haar vriend en soms gaat het er heftig aan toe. Ook zij heeft in de bak gezeten. Dan komen we bij mijn andere broer, die 26 is. Hij heeft ook al meerdere keren in de bak gezeten maar nu is die periode voorbij. Dan komen we bij mijn andere broer van 18 die nu in de jeugdgevangenis zit. Hij heeft vier jaar geleden iemand proberen neer te steken (die jongen leeft nog) en zit nu nog steeds. Dan komen we bij mij. En dan mijn andere broertje van 12. Met hem heb ik vaak ruzie en dan vechten we ook. Hij stottert en doet BSO. Ik doe ASO, Latijn eerste jaar en ben vorig en de twee jaren er voor gepest geworden. Ik ben diehard fan van Justin Bieber en One Direction. Over JB durf ik niks te zeggen. Ik luister vooral naar Pop en de laatste tijd ook wel Dubstep en Skrillex. Ik heb Facebook, Twitter, Tumblr en ik sluit me af van mijn klasgenoten. Ze weten niet dat ik er van hou om verhalen te schrijven, dat ik Twitter of Tumblr of Quizlet heb, ze weten niks van mijn familie en dat wil ik graag zo houden.

    Zo. Misschien interesseert het jullie niks, maar ik moest het even kwijt.

    Even een nutteloos bericht om abo te nemen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Waarom stelt bijna iedereen zo'n vragen? Ik kan me best voorstellen dat ze het gewoon van zich af wou schrijven. Dus stel niet zo'n vragen, dat is ook zo idioot. Wat kan zij eraan doen dat haar familie in de gevangenis heeft gezeten? Wat kan zij eraan doen dat er veel mis gaat? Nobody's perfect. Ik heb respect voor haar dat ze gewoon durft te schrijven erover. Ik zou zoiets niet durven, ik durf ook niks over mijn afgelopen jaar te vertellen, dan denkt vast oom iedereen: Tss, die wilt alleen aandacht met der verhaaltje. Nou ik zeg 1ding: Meid trek je die reacties niet aan, als jij het fijn vind om zoiets van je af te schrijven, gewoon doen, don't listen to the other people.


    Lots of love (:

    Aquila schreef:
    That sucks. Really.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Wow das echt heftig, dat iedereen van jouw familie in de bak is geweest ;o Lijkt me echt rot :(


    Life is hard and then we die

    Dude, hier geloof ik geen woord van.
    Zó naief ben ik niet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    merryXmas schreef:
    ik kan heel goed luisteren, dus als je wilt praten, ben ik er. ik heb alleen niet zoveel meegemaakt, dus waarschijnlijk zal ik meer luisteren dan praten


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Uneventful schreef:
    Dude, hier geloof ik geen woord van.
    Zó naief ben ik niet.


    Lekker vriendelijk bezig, pff.


    Lots of love (:

    Hound schreef:
    Zorg er niet voor dat je in hun voetsporen treedt..


    + Sterkte met het verwerken van dit alles. Je hebt een hoop meegemaakt en ik vind het knap dat je dit hier zo neer hebt durven zetten. Respect!


    26 - 02 - '16

    Dreft schreef:
    It sounds weird, but I don't know if I have to believe it or not :'x


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Canberra schreef:
    (...)

    Lekker vriendelijk bezig, pff.


    Huh. Dat is mijn mening. Get over it.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hound schreef:
    Zorg er niet voor dat je in hun voetsporen treedt..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hound schreef:
    Zorg er niet voor dat je in hun voetsporen treedt..

    dit en veel sterkte nog(flower)

    Ik vind het wel redelijk onrealistisch klinken, maar goed, wie ben ik om daar een oordeel over te vellen? (cat) Als het waar is, sowieso nog veel sterkte.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.