One Direction bestaat trouwens niet.
Het verhaal gaat over Nialls zusje, Teddy. Ze had een relatie met dé badboy Zayn, totdat ze zag dat hij vreemd ging, wat veel mensen niet zo vreemd vonden. Het meisje waarmee hij vreemd ging was een van Teddy's vriendinnen. Teddy is er helemaal kapot van en zoekt steun bij haar broer en zijn beste vrienden, Liam en Louis, die overigens niet heel er populair zijn en ze worden wel eens gepest, door dé pestkop Harry Styles, die trouwens de beste vriend is van Zayn. Vooral Louis, die overigens stiekem verliefd op Teddy is, wordt door hem gepest, omdat hij gewoon een beetje anders is, met zijn vage kledingstijl en zijn karakter. Teddy helpt Louis vaker wanneer Harry hem verveeld en Louis wordt daardoor steeds meer verliefd op haar. Teddy weet hier niets van en verder weet ik nog niet heel veel, maar daar gaat het verhaal een beetje over (: Niet heel erg origineel ofzo, maar goed. Ik heb dus rollen nodig.
Rollen die ik nodig heb:
-
- Twee meisjes die steeds achter Harry aanlopen
- Een of twee andere vriendinnen van Teddy
- Verdere klasgenoten, leerlingen van de school, koppels, whatever leef je uit! (:
Rol:
Volledige naam:
Bijnaam:
Leeftijd:
Karakter:
Uiterlijk (foto verplicht):
Extra's:
Waarschuwen?:
[ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 17:04 ]
I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.