• -zeiktopic alert. (:

    Ik vind dus iemand leuk, denk ik. En als ik hem gewoon op school zie of we hebben afgesproken is het echt heel gezellig, maar als ik dan met hem praat op msn denk ik heel vaak van 'eigenlijk is hij helemaal niet zo leuk' en dat geldt ook voor het moment waarop we samen iets afspreken. Maar, zoals ik al zei, als ik hem dan weer zie vind ik het wel leuk.

    Dat is bij eerdere jongens ook al zo gegaan, als ik ze spreek vind ik het leuk, maar zodra ik dan moet gaan afspreken haak ik af. Dan krijg ik het benauwd bij het idee dat ik iemands 'vriendin' wordt. Maar de jongen van nu vindt mij overduidelijk ook leuk, we zijn ook altijd bij elkaar op school. Nadeel is dat iedereen constant loopt te pushen dat we het gewoon officieel moeten maken. Maar dat idee bezorgd me dan weer de kriebels. Bindingsangst denk ik zo.
    Ook op dit moment zelf heb ik zo iets van 'ik moet dit stoppen, ik wil vrienden blijven', maar dat vind ik zo zielig voor die arme jongen omdat ik ook duidelijk heb laten blijken dat ik hem leuk vind.
    Wat moet ik nu doen?D:


    everything, in time

    Had ik ook, Ik was met een jongen. Altijd super gezellig enzo, en toen zoenden we op een avond en ik voelde niets meer, Helemaal niets! Toen was ik er ook metteen helemaal klaar mee, ik heb gezecht dat ik liever vrienden bleef. hij haatte me liever.. nu hebben we ruzie.. :)


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Progressive schreef:
    Had ik ook, Ik was met een jongen. Altijd super gezellig enzo, en toen zoenden we op een avond en ik voelde niets meer, Helemaal niets! Toen was ik er ook metteen helemaal klaar mee, ik heb gezecht dat ik liever vrienden bleef. hij haatte me liever.. nu hebben we ruzie.. :)


    Dat is niet heel erg.. bemoedigend.(cat)
    Maar wel vervelend voor jou. D:


    everything, in time

    Ehh, praat er met hem over denk ik dan zo? Zeg dat je liever vrienden wilt blijven. Want je weet zeker dat hij je leuk vindt?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nenuphar schreef:
    Ehh, praat er met hem over denk ik dan zo? Zeg dat je liever vrienden wilt blijven. Want je weet zeker dat hij je leuk vindt?


    Yep, maar hij weet ook zeker dat ik hem leuk vindt. En ja, ik vind het zo zielig. Stom van me, ik had het op het begin gewoon al moeten zeggen. :"D


    everything, in time

    Nouja, dat hoeft niet perse. Al was het wel beter geweest, maar waarschijnlijk zijn de dingen die je samen met hem gedaan hebt wel anders.. Die geven dan een ander gevoel, snap je? :]
    Praat er gewoon met hem over. Hij snapt je heus wel. Ik heb zelf ook bindingsangst, dus op dat moment denk je er niet echt aan dat je het even moet zeggen. Tenminste, ik niet. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nenuphar schreef:
    Nouja, dat hoeft niet perse. Al was het wel beter geweest, maar waarschijnlijk zijn de dingen die je samen met hem gedaan hebt wel anders.. Die geven dan een ander gevoel, snap je? :]
    Praat er gewoon met hem over. Hij snapt je heus wel. Ik heb zelf ook bindingsangst, dus op dat moment denk je er niet echt aan dat je het even moet zeggen. Tenminste, ik niet. :]


    Haha ik ook niet. Dan is het zo van 'ja maar deze keer is anders, dat voel ik. Ik ga het proberen'. En dan faal ik, dan doe ik dus twee mensen pijn, de jongen en mezelf. :'D
    De dingen die ik met hem heb gedaan zijn schaatsen en films kijken, meer niet hoor.(cat)


    everything, in time

    Haha, ik bedoel ook niet dat jullie meer gedaan hebben dan dat. Ik bedoelde gewoon in het algemeen dingen, dus net wat jij vermeldde; schaatsen en films kijken. Maar je snapt voor de rest wel wat ik bedoel? :] Het is zoiezo moeilijk om het te zeggen of erover te praten, maar het lukt je. Believe in yourself. Haha, (krul)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Volgens mij zitten we in hetzelfde schuitje qua bindingsangst...(cat)
    Join the club.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Praat met hem. En dan niet over vriendschap maar over hoe je er over denkt. Over dat je bang bent om je te binden?

    Zie mij eens advies geven terwijl ik niet eens durft te zeggen tegen een jongen dat ik hem leuk vind :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lieeeve Marleen, jij moet gewoon precies doen wat goed voelt. En als dat op het moment vrienden blijven is, dan is het gewoon even niet anders. Anders heb je straks spijt, en da's ook niet zo geweldig noch voor jou nor voor de jongen. (o lol hoe moet je 'nor' of eigenlijk gebruiken, of is het 'noch'? ;$)


    We're all mad here.

    Robberteu schreef:
    Lieeeve Marleen, jij moet gewoon precies doen wat goed voelt. En als dat op het moment vrienden blijven is, dan is het gewoon even niet anders. Anders heb je straks spijt, en da's ook niet zo geweldig noch voor jou nor voor de jongen. (o lol hoe moet je 'nor' of eigenlijk gebruiken, of is het 'noch'? ;$)


    Noch toch?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Robberteu schreef:
    Lieeeve Marleen, jij moet gewoon precies doen wat goed voelt. En als dat op het moment vrienden blijven is, dan is het gewoon even niet anders. Anders heb je straks spijt, en da's ook niet zo geweldig noch voor jou nor voor de jongen. (o lol hoe moet je 'nor' of eigenlijk gebruiken, of is het 'noch'? ;$)


    Nor is engels(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Je kan aangeven dat je 't rustig aan wilt doen en proberen? (: Is 't het waard om te proberen? Om over die drempel heen te stappen? Anders blijf je er altijd tegenaan lopen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ome Steve staat altijd voor je klaar, snoesje.

    Praat er met hem over. Er zijn genoeg mensen die dit probleem hebben, je bent echt niet de enige en hij zal het ook echt niet raar vinden. Vertel hem duidelijk wat je voelt, en dat je het ergens best zou willen (want ik weet dat je dat wilt), maar er te veel dingen zijn die het te eng maken om die stap ook echt te nemen. Geef aan wat jij denkt dat je zal helpen. Als hij je écht leuk vindt neemt hij de tijd en heeft hij alle geduld voor je.
    Misschien is het een idee als je hem vertelt dat je wel wilt afspreken maar het gewoon eng vindt. Hij kan je dan proberen over te halen en er rekening mee houden wat je voelt. Doe iets in de buurt, dan kun je altijd meteen weer weg gaan als het niet goed voelt. En geef hem vooral heel duidelijk je grenzen aan, zegt wat je écht wilt en wat je écht niet wilt, maar zeg vooral duidelijk wat je wel wilt maar (nog) niet durft. Dan weet hij ook waar hij aan toe is.
    Komt vast wel goed. (:

    Stfu Jalissa, ik las die ene zin wel!:'D

    @De rest (en toch ook aan Jalissa) bedankt bedankt. Ik heb er nog eens goed over nagedacht en ik weet nog altijd niet wat ik ga doen. :'D
    't is ook, eerst was alles leuk, maar nu hij weet dat ik hem ook leuk vindt, is alles anders, doet hij iets kleffer en zo. En ik hou totaaaaal niet van dat kleffe gedoe. :'D


    everything, in time