Ik vind dus iemand leuk, denk ik. En als ik hem gewoon op school zie of we hebben afgesproken is het echt heel gezellig, maar als ik dan met hem praat op msn denk ik heel vaak van 'eigenlijk is hij helemaal niet zo leuk' en dat geldt ook voor het moment waarop we samen iets afspreken. Maar, zoals ik al zei, als ik hem dan weer zie vind ik het wel leuk.
Dat is bij eerdere jongens ook al zo gegaan, als ik ze spreek vind ik het leuk, maar zodra ik dan moet gaan afspreken haak ik af. Dan krijg ik het benauwd bij het idee dat ik iemands 'vriendin' wordt. Maar de jongen van nu vindt mij overduidelijk ook leuk, we zijn ook altijd bij elkaar op school. Nadeel is dat iedereen constant loopt te pushen dat we het gewoon officieel moeten maken. Maar dat idee bezorgd me dan weer de kriebels. Bindingsangst denk ik zo.
Ook op dit moment zelf heb ik zo iets van 'ik moet dit stoppen, ik wil vrienden blijven', maar dat vind ik zo zielig voor die arme jongen omdat ik ook duidelijk heb laten blijken dat ik hem leuk vind.
Wat moet ik nu doen?
everything, in time