• Ik ben aan een nieuw verhaal begonnen, gebaseerd op Supernatural.

Annabeth kan zich niks meer herinneren van haar jeugd. Als ze op een regenachtige dag, een boekje op zolder vind, wekt dit haar nieuwsgierigheid. Zo staat er in het boek dat haar ouders, niet haar echte ouders zijn, en dat haar echte vader er wel een heel bijzondere baan op na hield. Niet wetend of het boek echt is, of slechts een werk van fictie besluit Annabeth naar 'Raven fall' te vertrekken, een dorpje zo klein dat het niet eens op de kaart te vinden is, en bewoont word door de vreemste mensen. Langzaam komen herinneringen van vroeger weer terug, en leert ze zichzelf kennen, maar dan begint het avontuur pas echt.

Nu heb ik alleen nog een paar rollen nodig:
    -Een paar andere jagers.
    -Bewoners van Raven Fall (Dit kunnen normale mensen zijn, demonen, geesten, vampiers noemmaarop.)
    *Of als je zelf nog een rol kunt bedenken.

Invullen:
    Rol:
    Naam+Achternaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk+Foto:
    Extra:
    En als iemand misschien een cover kan maken ;$:

Rollen kunnen ook te maken hebben met Sam&Dean. Die zullen ook in het verhaal voorkomen.

[ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 0:12 ]

The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

Deel 1 staat online.

The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

vocalizer schreef:
    (...)

Een ander personage heet ook al Elisabeth.
    Verder is de rol goed, en ga ik hem zeker gebruiken (:

Okii even een andere naam bedenken dan Uhm
    Chloe Night dan?
    Is deze goed anders verzin je zelf maar één
    Nog veel succes en alvast een geweldig eerste deel ^^
    Smil3

'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

Smil3 schreef:
    (...)

Okii even een andere naam bedenken dan Uhm
    Chloe Night dan?
    Is deze goed anders verzin je zelf maar één
    Nog veel succes en alvast een geweldig eerste deel ^^
    Smil3

Chloe is goed. Thankss <3

Heb je nog een engel nodig?(wbw)

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Castiel schreef:
    Heb je nog een engel nodig?(wbw)

haha jahoor. Er kunnen nog steeds rollen ingevuld worden dus.. (:

vocalizer schreef:
    (...)
    haha jahoor. Er kunnen nog steeds rollen ingevuld worden dus.. (:

Ik zie je reactie nu pas, maar ik ga er nog een invullen*O*

Rol: Engel
    Naam+Achternaam: Willow Anne Verona
    Bijnaam: Will
    Leeftijd: Een paar duizend jaar oud, maar qua uiterlijk ziet ze eruit als een 23-jarige.
    Karakter: Willow komt net zoals iedere andere engel oppervlakkig over, ze mag immers geen emoties bezitten. Willow durft niet ongehoorzaam te zijn al zou ze graag emoties willen voelen. Ze zou zich graag eens erg gelukkig willen voelen of zelfs heel verdrietig, maar ze durft het gewoonweg niet. Bang voor het onbekende, want wat gaat er gebeuren met haar als ze ongehoorzaam zou zijn?
    Uiterlijk+Foto:

-Emma Watson
    Extra: Willow is gestationeerd op aarde. Ze heeft niet de taak dat ze op een bepaald persoon moet letten, maar gewoon op de mensheid in het algemeen.
    Willow denkt dat ze gevoelens begint te ontwikkelen voor Castiel, alleen durft ze het niet toe te geven. (Kijk maar of je hier iets mee wilt doen)

Rol: Dorpsbewoner (Zombie)
    Naam+Achternaam: Emelya Grace
    Bijnaam: Emm
    Leeftijd: Dood sinds haar 18e
    Karakter: Sarcastisch, flirterig, gemeen, ongeduldig, redelijk goed gevoel voor humor.
    Uiterlijk+Foto:

Extra: Ze heeft een relatie met Andrew

Rol: Dorpsbewoner (Zombie)
    Naam+Achternaam: Andrew Bryan
    Bijnaam: Drew
    Leeftijd: 19 jaar dood
    Karakter: Flauw, romantisch, gemeen, geduldig.
    Uiterlijk+Foto:

Extra: Hij heeft een relatie met Emelya

26 - 02 - '16

Rol: Origenal vampire
    Naam+Achternaam: Damian Lopes
    Bijnaam: Damian
    Leeftijd: ziet eruit als 20 en is 1000 jaar oud
    Karakter: Goedaardig, drinkt van dieren, kan heel sarcastisch zijn, ongevoelig
    Uiterlijk+Foto:

Extra: Heeft de krachten: snel rennen, gedachten lezen, homo(als het kan), gevoelens van anderen veranderen

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Let me knowxD
    als r een nnieuwe deel omt

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Sorry voor het lange wachten allemaal maar ik ben in den haag bij een vriendin en een dus geen tijd om te schrijven.. Volgende week ben ik weer thuis en dan upload ik zo snel mogelijk een nieuw deel :)

Ik ga het lezen :)

[ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 14:12 ]

okexD

Ik ga het anders doen,
    en de bewoners van Raven Fall allemaal menselijk maken.
    Of nou ja. Meer menselijker haha.
    Ik gebruik alle rollen die ingevuld zijn nog wel, maar het kan (waarschijnlijk) zijn dat ze iets aangepast zijn.
    I hope you guys don't mind ;o

Word de mijne ook aangepast?
    niet dat ik het erg vind, gewoon nieuwsgierig hihi.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''