• Ik ben aan een nieuw verhaal begonnen, gebaseerd op Supernatural.

    Annabeth kan zich niks meer herinneren van haar jeugd. Als ze op een regenachtige dag, een boekje op zolder vind, wekt dit haar nieuwsgierigheid. Zo staat er in het boek dat haar ouders, niet haar echte ouders zijn, en dat haar echte vader er wel een heel bijzondere baan op na hield. Niet wetend of het boek echt is, of slechts een werk van fictie besluit Annabeth naar 'Raven fall' te vertrekken, een dorpje zo klein dat het niet eens op de kaart te vinden is, en bewoont word door de vreemste mensen. Langzaam komen herinneringen van vroeger weer terug, en leert ze zichzelf kennen, maar dan begint het avontuur pas echt.


    Nu heb ik alleen nog een paar rollen nodig:
    -Een paar andere jagers.
    -Bewoners van Raven Fall (Dit kunnen normale mensen zijn, demonen, geesten, vampiers noemmaarop.)
    *Of als je zelf nog een rol kunt bedenken.


    Invullen:
    Rol:
    Naam+Achternaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk+Foto:
    Extra:
    En als iemand misschien een cover kan maken ;$:



    Rollen kunnen ook te maken hebben met Sam&Dean. Die zullen ook in het verhaal voorkomen.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 0:12 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    ik ga invullen!!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Rol: Jager
    Naam: Marentha Chamberlain
    Bijnaam: Maar, Marenth, etc.
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk+foto:

    Opvallend groen haar, een aantal piercings en best wel stoer gekleed.
    Karakter: Marentha is een meisje dat een vrij grote mond heeft en soms erg harteloos over kan komen. Ze is soms zelfs wat sadistisch en kan lachen om het leed van anderen. Niemand kent de kwetsbare kant die diep in haar zit, die verbergt ze ook met alle nodige kracht. Niemand weet dat ze zichzelf in slaap huilt en zichzelf haat.
    Extra: Marentha en haar kat, Mary-Jane, zijn onafscheidelijk.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 19:54 ]


    26 - 02 - '16

    Rol: Andere jager
    Naam+Achternaam: Elisabeth Marylinn Roux
    Bijnaam: Elisa, Lisa
    Leeftijd: 17
    Karakter: Elisabeth is druk, ze kan geen moment stil zitten. Als iemand haar kwetst, dan kan ze daar uren verdrietig over zijn, maar vergeeft wel snel. Ook is Elisabeth heel erg naïef. Als Elisabeth iets wilt, dan gaat ze daar ook écht voor. Ze heeft een goed richtingsgevoel en wilt altijd de leiding nemen, wat soms onnodige ruzies kan veroorzaken.
    Uiterlijk+Foto:


    Extra: Elisabeth heeft vroeger veel meegemaakt. Als klein meisje werd ze mishandeld door haar vader, en haar moeder ook. Op een dag waren ze ontsnapt, en zo waren ze verhuist naar Amerika. Elisabeth is erg creatief, en heeft een goed reactievermogen.

    Wil je waarschuwen als je begint? ;D

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 19:47 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    @Clubbed & @Carol.
    Thankyouu <3
    Ik ga ze gebruiken!


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Trouwens,
    Wat vinden jullie fijner lezen,
    als ik alles in het Nederlands typ.
    Of ook wel in het Nederlands maar dat wanneer ze iets zeggen dat in het engels is?
    Want ik zit te denken om het tweede te doen, aangezien het verhaal zich afspeelt in Amerika.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    Trouwens,
    Wat vinden jullie fijner lezen,
    als ik alles in het Nederlands typ.
    Of ook wel in het Nederlands maar dat wanneer ze iets zeggen dat in het engels is?
    Want ik zit te denken om het tweede te doen, aangezien het verhaal zich afspeelt in Amerika.


    Dat 2e is een heel goed idee ja


    26 - 02 - '16

    Mij maakt het niks uit! ;D Wat jij prettiger vindt schrijven..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hihi, ik had graag een rol gemaakt, maar ik ken die hele supernatural film niet. Maar eventueel wil ik nog wel een cover maken? En anders gewoon aanvragen bij Scrooge of Overstreet.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Mag ik nog een rol maken? :'D
    Ik verveel me. (cat)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Komt Castiel er ook in voor?:9~


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Andere bewoner, weerwolf
    Naam+Achternaam: Rose Martines
    Bijnaam: Rose haar bijnaam gaat over haar innerlijk. Haar bijnaam is Duck
    Leeftijd: Rose is 17 jaren jong.
    Karakter: Rose is een beetje het vrolijke, positieve meisje in de klas. Vind je het raar dat de anderen bang zijn als ineens na een dag klasgenoten weg zijn en als je bij hun huis gaat kijken je alleen een bloedspoor vind!
    Rose weet dat het gevaarlijk is in haar buurt en als ze een band krijgt doet ze ook alles om de jagers te stoppen, ze weet ook met wie ze wel en niet moet omgaan.
    Uiterlijk+Foto:

    Rose heeft bruin haar en bruingroene ogen. Ze is ook heel mager en let goed op haar gewicht.
    Extra: Rose is een wees en is opgevoed door wolven maar verzorgt nu haar eigen slaapplaatsen met haar zus.


    Firm believer of all that is magic

    Riverfire schreef:
    Hihi, ik had graag een rol gemaakt, maar ik ken die hele supernatural film niet. Maar eventueel wil ik nog wel een cover maken? En anders gewoon aanvragen bij Scrooge of Overstreet.

    Als je dat zou willen, graag ;o


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Carol schreef:
    Mag ik nog een rol maken? :'D
    Ik verveel me. (cat)


    Sure (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Castiel schreef:
    Komt Castiel er ook in voor?:9~

    Duh ;o, Castiel is heilig ;x

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 13:42 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    (...)
    Als je dat zou willen, graag ;o


    Heb je eventuele plaatjes?


    Just keep your head up. Stick on the ice.