• Ik ben aan een nieuw verhaal begonnen, gebaseerd op Supernatural.

    Annabeth kan zich niks meer herinneren van haar jeugd. Als ze op een regenachtige dag, een boekje op zolder vind, wekt dit haar nieuwsgierigheid. Zo staat er in het boek dat haar ouders, niet haar echte ouders zijn, en dat haar echte vader er wel een heel bijzondere baan op na hield. Niet wetend of het boek echt is, of slechts een werk van fictie besluit Annabeth naar 'Raven fall' te vertrekken, een dorpje zo klein dat het niet eens op de kaart te vinden is, en bewoont word door de vreemste mensen. Langzaam komen herinneringen van vroeger weer terug, en leert ze zichzelf kennen, maar dan begint het avontuur pas echt.


    Nu heb ik alleen nog een paar rollen nodig:
    -Een paar andere jagers.
    -Bewoners van Raven Fall (Dit kunnen normale mensen zijn, demonen, geesten, vampiers noemmaarop.)
    *Of als je zelf nog een rol kunt bedenken.


    Invullen:
    Rol:
    Naam+Achternaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk+Foto:
    Extra:
    En als iemand misschien een cover kan maken ;$:



    Rollen kunnen ook te maken hebben met Sam&Dean. Die zullen ook in het verhaal voorkomen.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 0:12 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Mags schreef:
    (...)

    Is ze jager? Of iets dergelijks? En wat is Annabeth haar achternaam plus uiterlijk?

    Nee, Annabeth's zusje is gewoon een mensje van rond de 15 jaar.
    Maar ze is niet echt, echt haar zusje, maar dat weet Annabeth niet ;x
    &


    Annabeth Isabella Swarek.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.


    Hmh. Als er iets veranderd moet worden, zeg het dan maar hoor (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rol: Zusje Annabeth
    Naam+Achternaam: Catherine Tulisa Swarek, haar roepnaam is Catherine.
    Bijnaam: Bij vrienden staat ze bekend als Cath.
    Leeftijd: Cath is veertien jaar oud, geboren op zes mei 1997.
    Karakter: Cath is een liefelijk meisje die soms nog wat kinderachtig kan reageren. Ze is een en al koppig, een doordrammer en erg enthousiast. Soms vinden mensen haar hierdoor irritant, omdat ze zo ontzettend positief is ingesteld en overal en van iedereen het goede inziet. Soms kan Cath wat te zachtaardig overkomen, ze is een echte dierenvriend en vertrouwd mensen net iets te snel – waar ze later vaak spijt van krijgt. Ze is een redelijke angsthaas, durft nooit ergens nee tegen te zeggen en is een erg moederlijk type. Maakt zich al snel zorgen om haar familieleden en raakt erg snel gehecht aan dingen. Buiten dit is ze erg sportief, ze is dol op sporten en gaat met dingen echt tot het uiterste, ze is een perfectionist en erg ambitieus.
    Uiterlijk+Foto:



    Rol: Jager
    Naam+Achternaam: Avery Hansen
    Bijnaam: Avery wordt door haar vrienden erg vaak Ever genoemd.
    Leeftijd: Avery is vierentwintig jaar, geboren op dertig januari 1987.
    Karakter: Avery is een koppig en een erg sprekende dame, ze is iemand die dingen op exact de goede momenten weet te zeggen om een rel te laten ontstaan of juist stilte. Ze is erg spontaan, hier en daar een tikkeltje sarcastisch en is erg negatief ingesteld. Ze is niet iemand die mensen snel vertrouwd en dat heeft ze met name aan haar oom te danken, door wie ze in de business geraakt is. Het duurt wel even voordat je echt voor de volle honderd procent op haar kan rekenen en ze je niet zomaar in de steek laat. Tevens is ze vals en kan ze niet tegen haar verlies, ook al zal ze moeten vals spelen of liegen – Avery heeft het er voorover. Als je eenmaal goed bevriend bent met haar is ze erg liefhebbend en zorgzaam, ze zal aan je zijde staan tot het uiterste en is een erg goede verpleger. Soms lijkt ze wel helende handen te hebben. Buiten dit is ze erg lui en bot, ze steekt niet graag haar vingers uit en doet dit alleen wanneer het nodig is. Ondanks dat heeft ze toch nog een redelijke conditie.
    Uiterlijk+Foto:


    Jennifer Lawrence
    Avery is zeker geen van de lelijkste in haar omgeving. Met haar blonde, krullende lokken haar die tot over haar borsten vallen noemen vele mensen haar een engeltje - maar niets is minder waar. Avery is rond de 1.70, slank gebouwd en hier en daar wat vrouwelijke rondingen. Ze heeft heldere blauwe ogen, omringd door korte, wat donkere wimpers. Haar kledingstijl is erg hedendaags, ze heeft een hekel aan jurkjes en rokjes. Zal enkel hakken dragen wanneer dit nodig is.
    Extra: Avery werd vanaf haar zesde opgegroeid in het huis van haar oom en tante, na het beruchte “auto-ongeluk” waar haar ouders in zijn overleden. Nu weet Avery beter en weet ze dat haar vader en moeder beide overleden zijn door een aanval van een geest. Haar oom heeft haar verteld dat mensen niet te vertrouwen vallen en haar de dingen geleerd die nodig waren, zo is Avery in de jager business gerold. Ze is niet dol op haar werk en vindt het vreselijk om onschuldige mensen soms te moeten vermoorden, maar ze weet dat iemand het zal moeten doen.
    Avery heeft lang contact gehad met Dean en Sam Winchester, zelfs een paar one night stands gehad met Dean, maar daar is het bij gebleven. Ze heeft ondanks dat een zwak voor de man, maar zal dit nooit toegeven – daar is ze veel te koppig voor. Ze helpen elkaar wanneer dit nodig is, zien elkaar om de zoveel maanden en spreken dan wat over hun avonturen.
    Avery is de eigenaresse van zwarte range rover, uit het jaar 2000. Ze staat er om berucht als een gek mee te kunnen rijden, bizar genoeg heeft ze er nog nooit een ongeluk mee gekregen. Bij motels en dergelijke gebruikt Avery altijd de naam Avril Hudson.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Carol schreef:


    Hmh. Als er iets veranderd moet worden, zeg het dan maar hoor (:

    Ik vind hem wel mooi, maar ik bedoelde eigenlijk maar 1 van die mensjes.
    Want nu staan er 3 meisjes op, terwijl het eigenlijk maar over 1 meisje gaat. ;$
    Maar tog bedankt en hij is verder wel goed gelukt. (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    weet je al welke rollen?


    Firm believer of all that is magic

    vocalizer schreef:
    (...)
    Ik vind hem wel mooi, maar ik bedoelde eigenlijk maar 1 van die mensjes.
    Want nu staan er 3 meisjes op, terwijl het eigenlijk maar over 1 meisje gaat. ;$
    Maar tog bedankt en hij is verder wel goed gelukt. (:

    Ah zo, okee! Ik pas het wel even snel aan dan ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Zo goed? (cat)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Geniusferb schreef:
    weet je al welke rollen?

    Wat er tot nu toe is ingevuld ga ik allemaal gebruiken (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Carol schreef:


    Zo goed? (cat)


    Yess, Thankyouu mylove. <3


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    (...)

    Yess, Thankyouu mylove. <3

    No problem! <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Weet je trouwens al wanneer je begint? ;d


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Carol schreef:
    Weet je trouwens al wanneer je begint? ;d

    Ik ben nu met het eerste hoofdstuk bezig (:
    Ik stuur iedereen wel een gastenboekberichtje, als het online staat (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Is goeeed (cat)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Invullen:
    Rol: Necromancer
    Naam+Achternaam: Elisabeth Night
    Bijnaam: Lise
    Leeftijd: 16 jaar
    Karakter: Lief, stil, kan verlegen zijn, zeer koppig zal altijd haar wil krijgen, Vriendelijk, Niet vlug bang voor iets.
    Uiterlijk+Foto:


    Ze heeft lange bruine haren die golven, Blauwe ogen, is niet te dik niet te mager gewoon goed in gewicht.
    Extra: Ze is dus een Necromancer => Iemand die geeste kan zien, oproepen kortom over de dood regeert. Ze draagt een halsketting

    die haar beschermt om niet alle geesten te kunnen zien of helpen. Ze is opgevoed door haar oma die ook een Necromancer was maar nu gestorven is van ouderdom.

    Dit is mijn, zou je me kunnen waarschuwen als je begint ook al zit ik er niet in ;)
    Thx en nog veel succes :D
    Smil3 .


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Smil3 schreef:
    Invullen:
    Rol: Necromancer
    Naam+Achternaam: Elisabeth Night
    Bijnaam: Lise
    Leeftijd: 16 jaar
    Karakter: Lief, stil, kan verlegen zijn, zeer koppig zal altijd haar wil krijgen, Vriendelijk, Niet vlug bang voor iets.
    Uiterlijk+Foto:


    Ze heeft lange bruine haren die golven, Blauwe ogen, is niet te dik niet te mager gewoon goed in gewicht.
    Extra: Ze is dus een Necromancer => Iemand die geeste kan zien, oproepen kortom over de dood regeert. Ze draagt een halsketting

    die haar beschermt om niet alle geesten te kunnen zien of helpen. Ze is opgevoed door haar oma die ook een Necromancer was maar nu gestorven is van ouderdom.

    Dit is mijn, zou je me kunnen waarschuwen als je begint ook al zit ik er niet in ;)
    Thx en nog veel succes :D
    Smil3 .


    Een ander personage heet ook al Elisabeth.
    Verder is de rol goed, en ga ik hem zeker gebruiken (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.