• Ik ben aan een nieuw verhaal begonnen, gebaseerd op Supernatural.

Annabeth kan zich niks meer herinneren van haar jeugd. Als ze op een regenachtige dag, een boekje op zolder vind, wekt dit haar nieuwsgierigheid. Zo staat er in het boek dat haar ouders, niet haar echte ouders zijn, en dat haar echte vader er wel een heel bijzondere baan op na hield. Niet wetend of het boek echt is, of slechts een werk van fictie besluit Annabeth naar 'Raven fall' te vertrekken, een dorpje zo klein dat het niet eens op de kaart te vinden is, en bewoont word door de vreemste mensen. Langzaam komen herinneringen van vroeger weer terug, en leert ze zichzelf kennen, maar dan begint het avontuur pas echt.

Nu heb ik alleen nog een paar rollen nodig:
    -Een paar andere jagers.
    -Bewoners van Raven Fall (Dit kunnen normale mensen zijn, demonen, geesten, vampiers noemmaarop.)
    *Of als je zelf nog een rol kunt bedenken.

Invullen:
    Rol:
    Naam+Achternaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk+Foto:
    Extra:
    En als iemand misschien een cover kan maken ;$:

Rollen kunnen ook te maken hebben met Sam&Dean. Die zullen ook in het verhaal voorkomen.

[ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 0:12 ]

The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

Riverfire schreef:
    (...)

Heb je eventuele plaatjes?

Ik zal even zoeken. ^.^

The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

Oke, ik ga invullen dan (:

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

vocalizer schreef:
    (...)
    Duh ;o, Castiel is heilig ;x

Dat is hij zeker:9~

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

1.
    2.
    3.

Aahoke, ik kan niks vinden. Ik hoop dat je wat aan deze plaatjes hebt, en anders zoek ik wel even verder ;$

Rol: Bewoner, demon.
    Naam+Achternaam: Ishan Ramsey Billington
    Bijnaam: Geen
    Leeftijd: 18 (?)
    Karakter: Ishan is heel stil, maar absoluut niet verlegen. Hij heeft een eigen mening en laat zich door niemand beïnvloeden. Als je hem kent, is hij -meestal- vrolijk en beschermend, maar van binnen is hij ongelukkig. Ishan zelf is de enigste die weet dat hij een demon is, maar kan hij het zo lang geheim houden?
    Uiterlijk+Foto:

-Het is echt moeilijk om een normale foto van een demon te vinden lol, dus als je dat plaatje niet wilt gebruiken of weetikveelwat begrijp ik het :'D
    Extra: Ishan is heel lang geleden demon geworden, hij weet zelf niet eens hoeveel jaren hij al op de aarde rondloopt. Zijn ouders en zusje zijn vermoord door Satan himself, en daarom verafschuwt hij hem. Maar als Satan daar achter komt, wordt het zijn dood. Daarom doet hij zo hard mogelijk zijn best om het feit dat hij demon is te verbergen.

vocalizer schreef:
    1.
    2.
    3.

Aahoke, ik kan niks vinden. Ik hoop dat je wat aan deze plaatjes hebt, en anders zoek ik wel even verder ;$

Ik wil het ook wel proberen, heb je misschien nog andere plaatjes van personen? ;3

[ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 14:42 ]

Carol schreef:
    (...)
    Ik wil het ook wel proberen, heb je misschien nog andere plaatjes van personen? ;3

Ik zal even zoeken (:

Blenden lukt me niet, sorry. (:

Just keep your head up. Stick on the ice.

4.
    5.
    6.

Oke ik ben echt slecht in plaatjes zoeken,
    hopelijk heb je er wat aan ;o

Riverfire schreef:
    Blenden lukt me niet, sorry. (:

Maaktnietuit.
    Thanks for trying though ;o

Okee, ik zal wel even wat proberen ^^ heb je nog eventuele voorkeur voor het lettertype?

Eeerh, kan iemand heel misschien Annabeth's zusje maken.
    Want ik heb haar sort of nodig nu, maar ik heb echt geen flauw idee voor een naam of uiterlijk of wat dan ook ;o

Carol schreef:
    Okee, ik zal wel even wat proberen ^^ heb je nog eventuele voorkeur voor het lettertype?

Neehoor. Wat jij er het mooiste bij vind passen (:

Ik ga even een jager maken, (:

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

vocalizer schreef:
    Eeerh, kan iemand heel misschien Annabeth's zusje maken.
    Want ik heb haar sort of nodig nu, maar ik heb echt geen flauw idee voor een naam of uiterlijk of wat dan ook ;o

Is ze jager? Of iets dergelijks? En wat is Annabeth haar achternaam plus uiterlijk?

Her heart was a secret garden and the walls were very high.