• Ik heb een verhaal idee [NonFanfiction] en waarschijnlijk ga ik het laat pas schrijven, aangezien ik met twee stories plus one shots bezig ben... maar ik wil toch aan jullie vragen wat jullie er van vinden.

    Felicia is een meisje van 17 jaar waarbij een jaar geleden leukemie is geconstateerd. Het meisje heeft vele behandelingen in het ziekenhuis ondergaan, maar volgens de artsen is er niks meer aan te doen. Haar wereld stortte in na het verontrustende bericht van de artsen. Ze besluit een lijst te maken met de zéven dingen die ze nog wil doen voordat haar leven van haar ontnomen wordt.


    Doen/niet doen?
    Origineel? Vast niet
    Eventuele titel?

    DOESN'T MATTER ANYMORE, WORDT NIET UITGEWERKT.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 12:52 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Sorry, daar zijn al zo véél verhalen van, maar als jouw schrijfstijl goed is dan wil ik het wel lezen hoor. :3


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Doen: Doe maar als je het leuk vnd ^^
    Origineel?: ^^ niet super erg (Bucketlists verhalen en films zijn er al veel)
    Eventuale titel: I dunno


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Luther schreef:
    Sorry, daar zijn al zo véél verhalen van, maar als jouw schrijfstijl goed is dan wil ik het wel lezen hoor. :3


    Persoonlijk vind ik mijn schrijfstijl slecht, but je moet zelf beoordelen. Overigens duurt het nog wel even voordat dit verhaal online komt [als het online komt].


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Inderdaad niet origineel.
    En of je hem moet doen of niet, dat moet je geheel zelf beslissen.
    Eerlijk, ik zou het wel niet lezen, maar anderen waarschijnlijk wel (:
    Titel; Prepare to die? (misschien iets te dramatisch)

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 16:29 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Riverfire schreef:
    (...)

    Persoonlijk vind ik mijn schrijfstijl slecht, but je moet zelf beoordelen. Overigens duurt het nog wel even voordat dit verhaal online komt [als het online komt].


    Dat zegt bijna iedereen over haar/zijn schrijfstijl, dus ik neem wel ff een kijkje op je pro. (:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Luther schreef:
    (...)

    Dat zegt bijna iedereen over haar/zijn schrijfstijl, dus ik neem wel ff een kijkje op je pro. (:


    Succes. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Hé dat verhaal lijkt op een boek dat ik gister las :)

    Leuk idee Btw


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Luther schreef:
    Sorry, daar zijn al zo véél verhalen van, maar als jouw schrijfstijl goed is dan wil ik het wel lezen hoor. :3


    I like boys who drive cars too slow.

    Ik vind dat daar al té veel verhalen over zijn, sorry. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doen
    Ja
    Try Before You Die, 7 things, Bucketlist, Mijn 7 Wensen.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Dat lijkt wel een beetje op het boek 'Voordat ik doodga' ..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Saph schreef:
    Doen: Doe maar als je het leuk vnd ^^
    Origineel?: ^^ niet super erg (Bucketlists verhalen en films zijn er al veel)
    Eventuale titel: I dunno


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    DIT IDEE WORDT NIET UITGEWERKT


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Riverfire schreef:
    DIT IDEE WORDT NIET UITGEWERKT


    Ik vind dat je het altijd kunt proberen (:
    Je kunt er niets meer verliezen en als je het op een leuke, originele manier uit kan werken, kan het misschien best toch nog iets leuk en origineel worden. :'D


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Doen/niet doen? Is wel cool
    Origineel? Ja het lijkt op, de .. dingen die ik doe voor ik doodga.
    Eventuele titel? Stuff to do for my end.


    Firm believer of all that is magic