• © Copyright Dracy

    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=20
    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 18:54 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mohammed
    Ik voel weer de drang om een blikje cola te pakken. 'Verdomme' mompel ik terwijl ik aan iets anders probeerde te denken. Dit moest ophouden.


    26 - 02 - '16

    Katherina (Petrova)

    'Zou je me nu kunnen vertellen wat er aan de hand is?' vraag ik even zacht, als zij zelf praat. Er was meer aan de hand met deze kinderen dan een lerares ooit had kunnen verwachten.


    Happy Birthday my Potter!

    Mohammed
    Na helemaal rustig te zijn geworden, loop ik richting het Glee-lokaal. Ik schenk Lilly en de leerkracht geen blik meer waardig.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 16:09 ]


    26 - 02 - '16

    Lilly
    'ik durf niet' zei ik en daarna pakte ik aarzelend mijn mobiel en zocht de berichtjes op met de bedreigingen. Ik gaf mijn mobieltje aan haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga zo ff en kom straks nog even oke]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mohammed
    Stil ga ik achterin het lokaal zitten terwijl ik mijn hoofd in mijn handen laat vallen. Tranen rollen over mijn wangen.


    26 - 02 - '16

    Katherina

    Ik pakte het mobieltje nieuwsgierig aan, maar toen ik de berichtjes op het scherm las, walgde ik alleen nog maar van de teksten die mensen naar Lilly hadden gestuurd. Dit kon echt niet door de beugel. 'Lilly, weet jij van wie de berichtjes komen?' vroeg ik vriendelijk. Dit moest echt zo snel mogelijk stoppen.


    Happy Birthday my Potter!

    Lilly
    Ik knikte. 'Van de vorige school waar ik gepest werd' zie ik zo zacht mogelijk. Fijn straks zou iedereen alles weten en zou ik weer de klos zijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [kga tot later]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mohammed
    Ik veeg snel mijn tranen weg, leg mijn handen op een tafel en laat mijn hoofd daar bovenop vallen.


    26 - 02 - '16

    Katherina

    'Lilly, ik wil niet dat je weg gaat bij Glee. Ondanks het feit dat deze mensen er blijkbaar een einde aan willen maken, laat ik jou niet uit deze club weggaan. We moeten nu weer terug naar het lokaal, maar ik wil je na school graag wel nog even spreken. Ik neem aan dat je niet wilt dat iedereen het weet, dus ik stel voor dat je je nu even gaat opfrissen en dan weer terug komt naar het lokaal, goed?' Lilly knikt dankbaar en loopt richting de toiletten. Ik zelf loop terug naar het lokaal waar ik een huilende Mohammed aantref.


    Happy Birthday my Potter!

    [Zullen we anders nu voor vandaag stoppen? Anders mist de rest zoveel.]


    Happy Birthday my Potter!

    [Sounds like a good idea ;)]


    26 - 02 - '16

    Lilly
    Ik knikte en liep snel naar de wc waar ik me opfriste. Met een bang voorgevoel liep ik naar het lokaal. Zachtjes deed ik de deur open.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 19:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Na Mohammed kwam nu ook Lilly binnen. Het is allemaal zo warrig. Ik leg mijn hoofd op Michaels schouder. Hij kijkt chagerijnig. Pff... Dit gaat moeilijk worden. Michael is hier helemaal niet blij mee. Vanaf het begin hebben we afgesproken om geen geheimen te hebben en ik heb die afspraak echt verbroken.

    [Euhh,, kunnen we niet gewoon op Dracy wachten met een topic??? Ik neem aan dat ze er vanavond wel is..]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."