• © Copyright Dracy

    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=20
    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 18:54 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [abo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mohammed
    Ik hoor zacht gesnik en loop nog een hoek om. 'Mohammed, Lilly wacht even!' hoor ik nog. Ik reageer er niet op. Het enige wat me nu interesseert is Lilly die zo verdrietig lijkt te zijn.


    26 - 02 - '16

    [abotje]


    26 - 02 - '16

    Lilly
    Ik keek op met een verdritig gezicht vol tranen en zag mohammed. 'Ga ergens anders vervelend doen' riep ik naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mohammed
    Ik zuchtte zacht, pakte een blikje cola en sjokte somber weg. Ik had het goed verpest.


    26 - 02 - '16

    Katherina

    'Lilly, wat is er?' kom ik snel tussen beide. 'Mohammed, ik wil dat je hier blijft'

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 16:03 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Lilly
    Hij zei niks maar liep weg. Ik liet mijn gezicht in mijn handen vallen en begon weer hard te snikken. 'lilly wat is er' hoorde ik de zachte stem van de juf. Ik schudde mijn hoofd en begon weer met een tranen aanval

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 16:03 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wat zei ik nu over het aan Dracy over laten. Ze vroeg in de eerste plaats al om een pauze, we zijn alleen verder gegaan met de RPG omdat er maar twee pagina's meer waren. Je weet niet eens of ze het wel goed vindt dat jij een topic aanmaakt over een RPG die zij gestart is. Wacht toch gewoon tot ze online ze. Alsjeblieft zeg. Ik had je gevraagd me geen PB's te sturen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mohammed
    Vol afgrijzen kijk ik naar het blikje cola dat toch uit mijn tas is gekomen. Tranen van haat en machteloosheid verschijnen in mijn ogen. Ik zou toch stoppen verdomme! Ik smijt het blikje in een prullenbak en schop nog een andere prullenbak om. Zacht vloekend loop ik de gang uit, naar buiten en laat me neer ploffen op het zachte gras.


    26 - 02 - '16

    Katherina

    Ik ging op het bankje naast Lilly zitten en wachtte rustig tot ze uitgehuild was.


    Happy Birthday my Potter!

    Gancanagh schreef:
    [Wat zei ik nu over het aan Dracy over laten. Ze vroeg in de eerste plaats al om een pauze, we zijn alleen verder gegaan met de RPG omdat er maar twee pagina's meer waren. Je weet niet eens of ze het wel goed vindt dat jij een topic aanmaakt over een RPG die zij gestart is. Wacht toch gewoon tot ze online ze. Alsjeblieft zeg. Ik had je gevraagd me geen PB's te sturen.]
    [dat weet ik maar je mag als rpger gewoon een aanmaken. en over dat pb kun je ook ergens anders zette ja dus doe maar niet zo bazig]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mohammed
    Ik kijk naar de lucht en om me heen en vervloek alles wat ik maar kan zien. Ik haat mijn leven, ik haat mezelf.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 16:06 ]


    26 - 02 - '16

    [wat was de achternaam van katherina.]
    Lilly
    Ze kwam naast me zitten en wachte tot het minder werd. Ik pakte een zakdoekje uit mijn tas en veegde mijn tranen af. 'Dankje'zei ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Anders stoppen we als we weer terug gaan naar het glee lokaal. Dan hebben ze niet echt iets gemist of zo. En MisPattinson zei dat iedereen gewoon een topic aan mocht maken]


    Happy Birthday my Potter!

    [dat is ook zo. ik heb daar bij twilight ook gezeik over gehad. C18 en alle mods zjn het er over eens dat als er nieamnd is die dat normaal bijhoudt dat users dat gewoon moegn]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan