• Afgelopen maand kon je (bijna) iedere dag meedoen aan een wedstrijd op de Essence Adventskalender. Vandaag kreeg ik een aangenaam pakketje in mijn brievenbus met de mededeling dat ik dit setje gewonnen had. Ik ben zo blij want van al die dingen die je kon winnen -tot gsm's toe-, wou ik toch het liefst 1 van die nail (art) dingetjes winnen. Mijn dag kan niet meer stuk. :Y)


    Die haarbal is de staart van mijn kat.


    Dus wie is er ook zo blij vandaag? Of wil zijn laatste gewonnen aanwinst(en) tonen? (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben niet echt blij en ik win echt nooit iets D:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben moe vandaag =D En het laatste dat ik won was een boek van Jill Mansell, maar dat is inmiddels alweer een aantal maanden geleden :3


    “Love is a contradiction.”

    Ooooh o______o -jaloers-
    Ik ben gewoon blij omdat het vakantie is (bloos)


    i put the fun in funeral

    Een chocoladeletter van mijn overgrootopa vanuit het verre Friesland (:


    Don't dream your life, but live your dream!



    JEALOUS.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ;d oeeeeh die zijn zo fijn! Ik heb dat setje ook maar dan gekocht :9~. Mijn laatst gewonnen dingen zijn een Lipstick van Rimmel London, Kate Moss collectie. & een Playboy play it rock geurtje en parfum deodorant. (A)

    Ik kocht pas nagellak en übercoole oorbellen (:


    26 - 02 - '16

    NeverEnough schreef:
    ;d oeeeeh die zijn zo fijn! Ik heb dat setje ook maar dan gekocht :9~. Mijn laatst gewonnen dingen zijn een Lipstick van Rimmel London, Kate Moss collectie. & een Playboy play it rock geurtje en parfum deodorant. (A)

    Waar heb je dit setje dan gekocht? Want ik moet echt moeite doen om nail art dingen te vinden van Essence. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wij hebben bij onze kruidvat twee vakken van essence 1 met gewoon makeup & de ander met allemaal nailcare producten & wat minerale makeup. En ht is best wel goedkoop. Die nailtips kosten iets van 2,50-3,00 dus kan je als ht je bevalt gewoon nieuwe kopen :D

    Ik ben vandaag blij omdat ik ga shoppen en morgen naar Londen vlieg ^^
    & Ik heb laatst een trui gekocht.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ah, dat ziet er supervet uit!ö
    Het laatste wat ik heb gewonnen is de VIDEO van TARZAN die toen vet cool was, omdat Disney deze film pas net had uitgebracht, nu voel ik me oud.(no_chears)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 10:01 ]


    everything, in time

    Ik heb nog nooit iets gewonnen :W
    Maar ik ben wel blij :3


    Let it come and let it be

    NeverEnough schreef:
    Wij hebben bij onze kruidvat twee vakken van essence 1 met gewoon makeup & de ander met allemaal nailcare producten & wat minerale makeup. En ht is best wel goedkoop. Die nailtips kosten iets van 2,50-3,00 dus kan je als ht je bevalt gewoon nieuwe kopen :D

    Jah, het probleem is dat ik niet dicht bij Ede woon. En het is moeilijk om een Kruidvat te vinden in de buurt die beide schappen heeft. Maar ik ben aan het zoeken! x)

    Ik ga eerst de manicure afdragen die ik zelf heb gedaan. Misschien zijn die tips wel een leuk idee voor met oudjaar. Een nadeel is dat die tips dun zijn. Ik heb lange nagels en het wit van mijn nagels is langer dan dat tipje. Dus ik kan het niet in gewone French manicure lakken. Dan zie je dat fel wit en dan nog een stuk eigen wit. x) Ik moet dan ofwel mijn nagels een kleur geven ofwel mijn nagels en die tips. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh, dat is leuk! Ik win nooit iets :C


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Scandal schreef:
    (...)
    Jah, het probleem is dat ik niet dicht bij Ede woon. En het is moeilijk om een Kruidvat te vinden in de buurt die beide schappen heeft. Maar ik ben aan het zoeken! x)

    Ik ga eerst de manicure afdragen die ik zelf heb gedaan. Misschien zijn die tips wel een leuk idee voor met oudjaar. Een nadeel is dat die tips dun zijn. Ik heb lange nagels en het wit van mijn nagels is langer dan dat tipje. Dus ik kan het niet in gewone French manicure lakken. Dan zie je dat fel wit en dan nog een stuk eigen wit. x) Ik moet dan ofwel mijn nagels een kleur geven ofwel mijn nagels en die tips. =P

    In Tilburg hebben we iets van 10 Kruidvats en zeker meer als de helft heeft alle 2 de schappen, Kom eens een keertje langs *O*


    Let it come and let it be