Ik heb een Nikon D5000 gehad voor kerst, en die wilde ik heeeeel graag! Hah! En nog een aantal kleine dingetjes, I'm so happy with my presents!
En eerste kerstdag gingen we heerlijk uit eten. En toen kreeg een man die naast ons zat een hartaanval. Dus ambulance en alles erbij. Heel zielig voor die familie. Ik en mijn moeder hebben ze nog getroost. En de echtgenote zei dat hij al stervende was, hij heeft terminale kanker. Ze voelden zich er heel rot over dat het precies in het restaurant moest gebeuren. Maar de man werd meteen geholpen toen hij omviel en eer dat de ambulance er was, was de man alweer bij kennis. Hij mocht gelijk mee naar huis, dat was voor de familie wel fijn. Waren hele aardige mensen ook. Toen wij weer naar binnen wilden lopen, bedankten ze ons helemaal voor de hulp. Dat vond ik wel aardig. We wensten ze nog prettige feestdagen voor zover dat kon en gingen weer naar binnen, alleen ik had geen honger meer. En het was mijn favoriete eten! Maar ja, ik heb wel geholpen iemands leven te redden en dat voelt toch wel een stuk beter.
Iemand anders die net als ik elke kerst wat meemaakt?
We'll still love each other, forever and always. <3