• Ik weet niet of dit topic er al is, maar ik kon er geen recente van vinden... ;$

    Ik krijg nu helemaal geen mail meer van Quizlet.
    Vorige week ontving ik op Hotmail geen mails meer dus ben ik toen overgestapt naar Gmail. Nu krijg ik daar ook geen mail meer.
    Ik heb ook al ingesteld dat ik alle berichten van nieuwe hoofdstukken enzo in een PB wil krijgen, maar dat gebeurt ook al niet. >.<
    Nu wordt het toch wel een beetje irritant...

    Weet er iemand hoe dat komt?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Elanysa schreef:
    Ja mods zijn op de hoogte, maar het duurt nu al erg lang
    lijkt alsof er niks aan gedaan word ..


    26 - 02 - '16

    Er wordt wel wat gedaan. Zeker wel. Maar problemen kunnen niet altijd binnen 3 seconden worden opgelost.


    I am an idiot, I move.

    Ik krijg via mail en pb niet meer, best irritant eigenlijk..


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik krijg zelfs geen privé berichten?!


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Via hotmail krijg ik al meer dan een week niks meer.
    Via pb krijg ik maar van iets van 5 story's waar ik abo op heb een bericht en van de rest krijg ik helemaal geen bericht.
    Ik vindt het ook lijken alsof er niks meer aan wordt gedaan mede omdat er niet wordt gezegt hoelang het nog zal duren of waarom het niet werkt.


    (Be)lieve in (you)rself

    DarkTimes schreef:
    Via hotmail krijg ik al meer dan een week niks meer.
    Via pb krijg ik maar van iets van 5 story's waar ik abo op heb een bericht en van de rest krijg ik helemaal geen bericht.
    Ik vindt het ook lijken alsof er niks meer aan wordt gedaan mede omdat er niet wordt gezegt hoelang het nog zal duren of waarom het niet werkt.

    Als wij er meer informatie over zouden hebben, hadden we jullie dat allang laten weten. Maar wij kunnen het zelf niet oplossen, dat moet Rutger doen, en die heeft het op het moment hartstikke druk. Hij is er zeker wel naar aan het kijken. Wij snappen ook dat het heel vervelend is, want wij krijgen zelf ook geen mail. Heel onhandig, zeker als je mod-zaken moet afhandelen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    xDesire schreef:
    (...)



    Same issue. *O*


    Waarschijnlijk zijn alle mensjes het daar mee eens :S

    Lynnx schreef:
    ik heb ook geen mails, en ik heb me er al lang bij neergelegd


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik krijg ook geen mailtjes meer van nieuwe hoofdstukken of reacties D:


    Nothing happens until you make it happen

    Ik krijg geen enkele mail meer, enkel als ik een reactie heb en het werkt ook niet via pb bij me ... Eerst kreeg ik nog van een paar story's mail, nu niets meer ...


    Live life limitless.

    Ik heb Gmail, maar krijg gewoon bijna geen meldingen binnen over nieuwe hoofdstukken .. ik kijk bij mijn abonnementen lijst en zie dat een verhaal waar ik een abonnement op heb, gewoon 4 hoofdstukken heeft geschreven ..


    To infinity and beyond •

    Topic nummer zoveel.

    Maar ik heb daar niet zo heel veel last van.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik krijg wel nog mails, maar niet voor een hoofdstuk, heb het dan maar via pb laten gebeuren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik krijg er ook geen meer. Heel irritant, want ik wil weten wanneer er een nieuw hoofdstuk is op de stories die ik aan het lezen ben!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    10000000000000000000000000


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.