• Want mijn baan is de beste ooit!
    Ik werk bij een ijssalon, wat echt heel leuk is. Het is normaal al vet cool, omdat we wel 48 smaken ijs hebben, en ik drie bollen ijs per werkdag mag meenemen. Maar we gingen deze week dus even open voor kerst, met 12 smaken ijs, allerlei ijstaarten, bonbons en cupcakes.

    Eerst kwamen er al vrienden langs, waarna mijn bazin ineens riep; 'Jullie hebben geluk, jullie mogen een liter ijs meenemen.'
    Dus zij kregen een literbak met ijs mee naar huis, helemaal gratis!
    En toen gingen we dus afsluiten, maar we hadden nog heel veel ijs. Dus mijn bazin zei dat ik ook wel een literbak ijs mee naar huis mocht. Zegt ze vervolgens dat de cupcakes weggegooid zouden worden, dus mocht ik er zoveel meenemen als ik wilde. Daarna verstopte ze appelflappen in mijn tas, haha.

    Dus ik heb nu een literbak met limoncello ijs, 6 cakejes (tiramisu, baileys, bosvruchten, witte chocolade/vanille, bubblegum, caramel/chocolade) en twee appelflappen. Wees jaloers! (pirate)

    Hebben jullie ook zo'n leuke baan? ;'D

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 20:36 ]

    Ik haat je. : ( geef me ijs.. ik heb helemaal NIKS lekkers in huis, alleen maar muffins, koekjes, chocolade.. maar ik wil ijs! IJS! oh wait.. ik heb net een mcflurry brownie magnum ding gehad.. maar toch. ;__;

    anyways, ik werk in de coolcat.. met vette leuke en gezellige collegas van mijn leeftijd :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    Ik haat je. : ( geef me ijs.. ik heb helemaal NIKS lekkers in huis, alleen maar muffins, koekjes, chocolade.. maar ik wil ijs! IJS! oh wait.. ik heb net een mcflurry brownie magnum ding gehad.. maar toch. ;__;

    anyways, ik werk in de coolcat.. met vette leuke en gezellige collegas van mijn leeftijd :'D


    Sorry, het spijt me! En ahw, ik ben ook jaloers op jou dan. Ik wil die Mcflurry vet graag proeven! Is ie lekker?
    En oh, werk je bij de Coolcat in Leeuwarden? :'D

    Uneventful schreef:
    (...)

    WHUT!
    Waar woon jij? o.o


    In Friesland! De ijssalon waar ik werk bestaat ook alleen in Friesland verder! Wij hebben twee 14'jarigen in dienst, bij de vestiging waar ik werk! Haha! :'D

    Ik kom ook bij jou werken. :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Friesland, zeg je? Mooi zo, ik heb een baan nodig and I loveee icecream, haha 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Friesland, zeg je? Mooi zo, ik heb een baan nodig and I loveee icecream, haha 8D


    Yes! Waar woon je precies? In de buurt van een min 12? :'D

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 21:01 ]

    Fillip schreef:
    (...)

    Yes! Waar woon je precies? In de buurt van een min 12? :'D


    In een heel klein dorpje vlakbij de grens van Groningen en Drenthe 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tempesta schreef:
    Ik kom ook bij jou werken. :/


    Gezellig! Haha, vooral doen! :'D

    Fayan schreef:
    (...)

    In een heel klein dorpje vlakbij de grens van Groningen en Drenthe 8D


    Oh, dat wordt eventjes reizen dan! Maar het is altijd mogelijk! Haha :'D

    Mwoah, ik heb niks met ijs. Ik ben tatoeëerder en piercer. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Fillip schreef:
    (...)

    Sorry, het spijt me! En ahw, ik ben ook jaloers op jou dan. Ik wil die Mcflurry vet graag proeven! Is ie lekker?
    En oh, werk je bij de Coolcat in Leeuwarden? :'D

    Nope, maar ik ben wel vaak in Friesland te vinden! waar werk je? Min 12? Lavenetie -geen idee hoe je het spelt-? Want dan kan ik je zo vaak tegen zijn gekomen.. x'D aangezien ik daar vaak kom.

    En ja, HEUL lekker! :'D

    HEY WACHT EENS JIJ BENT DURSLEY! JOU KEN IK! dat kleine meisje, die heel luid is, en die op piter jelles aldlan zit! NU WEET IK HET WEER.

    AWKWARD MOMENT FSKJHGNKJRD

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 21:43 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ridder schreef:
    Haha. Nu krijg ik honger.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Aahw, wat lief.
    En nee ik heb geen baan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dat is een awesome baan. Ik mag alleen nog maar folderen, omdat ik 14 ben. D: Dat is ook prima, maar een ijssalon is vele malen leuker (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Larten schreef:
    (...)
    Nope, maar ik ben wel vaak in Friesland te vinden! waar werk je? Min 12? Lavenetie -geen idee hoe je het spelt-? Want dan kan ik je zo vaak tegen zijn gekomen.. x'D aangezien ik daar vaak kom.

    En ja, HEUL lekker! :'D

    HEY WACHT EENS JIJ BENT DURSLEY! JOU KEN IK! dat kleine meisje, die heel luid is, en die op piter jelles aldlan zit! NU WEET IK HET WEER.

    AWKWARD MOMENT FSKJHGNKJRD


    JA DAT BEN IK! Dit doet heel veel pijn hoor! Herkende je me niet eens! Ik ben die kleine irritante die ook naar paddy's en freezone gaat, maar jou nog nooit ben tegengekomen!
    Ja, ik werk bij min 12! Kom je daar vaak dan? Want ik ben je nog nooit tegengekomen, denk ik! Ben je onzichtbaar of zo? ;'D