• Want mijn baan is de beste ooit!
    Ik werk bij een ijssalon, wat echt heel leuk is. Het is normaal al vet cool, omdat we wel 48 smaken ijs hebben, en ik drie bollen ijs per werkdag mag meenemen. Maar we gingen deze week dus even open voor kerst, met 12 smaken ijs, allerlei ijstaarten, bonbons en cupcakes.

    Eerst kwamen er al vrienden langs, waarna mijn bazin ineens riep; 'Jullie hebben geluk, jullie mogen een liter ijs meenemen.'
    Dus zij kregen een literbak met ijs mee naar huis, helemaal gratis!
    En toen gingen we dus afsluiten, maar we hadden nog heel veel ijs. Dus mijn bazin zei dat ik ook wel een literbak ijs mee naar huis mocht. Zegt ze vervolgens dat de cupcakes weggegooid zouden worden, dus mocht ik er zoveel meenemen als ik wilde. Daarna verstopte ze appelflappen in mijn tas, haha.

    Dus ik heb nu een literbak met limoncello ijs, 6 cakejes (tiramisu, baileys, bosvruchten, witte chocolade/vanille, bubblegum, caramel/chocolade) en twee appelflappen. Wees jaloers! (pirate)

    Hebben jullie ook zo'n leuke baan? ;'D

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 20:36 ]

    Dat komt mooi uit met deze kerstdagen :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Haha. Nu krijg ik honger.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oeh dat is wel heul erg lekker!

    Ik heb opzich ook een best leuke baan (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jij binnen twee jaar, na al dat ijs:


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lekker
    Ik heb vooral een winderige baan. Met soms wat regen, sneeuw en zonneschijn. Maar wel leuk want ik kan gewoon met mijn muziek op post bezorgen. Lekker hard mee zingen als het regent, heerlijk


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    oooh das echt leuk :'D
    En ik werk bij een bakker, en daar krijg je ook altijd lekkere dingen :9~ Ook in de pauze mag ik gewoon een pizza broodje ofzo heheh en vandaag waren er best veel taarten over, dus mag ik een marsepein taart :Y)


    As travars

    I'm so jealous. )::
    Ik ben nog maar 13, ik kan mezelf nog niet 14 noemen, dus ik moet nog een paar jaar wachten.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    I'm so jealous. )::
    Ik ben nog maar 13, ik kan mezelf nog niet 14 noemen, dus ik moet nog een paar jaar wachten.


    Ookal zou je een paar jaar ouder zijn, mama zou je niet laten werken. ;x


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik werk bij de Hema :3
    en laatst met Sinterklaas kregen we zo'n luxe chocoladeletter en een banketstaaf en vandaag kregen we ieder twee bossen bloemen omdat ze anders weggegooid zouden worden ^^

    en in het zomerseizoen werk ik bij Avifauna en dan krijgen we aan het begin van het seizoen af en toe een ijsje aan het eind van de dag :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Tranquilla schreef:
    (...)

    Ookal zou je een paar jaar ouder zijn, mama zou je niet laten werken. ;x


    Oh, en we hebben die probleem óók nog.
    Pfffffft, ik vind wel iets.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Gancanagh schreef:
    Jij binnen twee jaar, na al dat ijs:



    Oh, daar ga ik eigenlijk wel voor! Die vent kan wel multitasken dus, vet!

    @Caves: Oeh, dat klinkt ook heel erg goed! Een bakker lijkt me ook erg leuk om te werken, ja! Daar wilde ik eerst ook werken! Nomnom!
    @Remembrall: Oh, dat klinkt ook echt cool! Het is zo leuk als je werk je gratis eten geeft! Dat maakt het werken zoveel leuker! ;'D

    Uneventful schreef:
    (...)

    Oh, en we hebben die probleem óók nog.
    Pfffffft, ik vind wel iets.


    Op je veertiende zou je al bij ons in de ijssalon mogen werken! Dus het is mogelijk! :'D

    Fillip schreef:
    (...)

    Op je veertiende zou je al bij ons in de ijssalon mogen werken! Dus het is mogelijk! :'D


    WHUT!
    Waar woon jij? o.o


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Oh, en we hebben die probleem óók nog.
    Pfffffft, ik vind wel iets.


    HAHHAHAH. Arme jij. (nerd)


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Pffttt.. Jaloeziiieeeee!


    I solemnly swear that I am up to no good.