• © Copyright Dracy
    Topic 2:[url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=last&message=175[/url]

    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/

    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 12:47 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [omg mooooh ik lig hier dood te gaan van het lachen je odet namelijk precies een paar kinderen van mijn wiskunde klas naxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Nadat ik lang gearzeld had en opgelet had dat er niet teveel mensen waren liep ik voorzichtig naar binnen. Ik voelde me alleen toen ik ging zitten op de stoel. Ik vlocht mijn haren in een vlecht terwijl de rest gezellig had


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Katherina

    Met een goed gevoel loop ik de school binnen. De directeur vond het Glee club idee geweldig. Gelukkig kan ik nu nog iets met mijn muziek passie doen. Spaans is leuk, maar muziek is toch altijd mijn favoriet. 'Miss Petrova?' Ik wend mijn hoofd naar de kant van het geluid. De mevrouw van de administratie wenkt me. Ik moet echt eens namen gaan leren hier. 'Ja?' vraag ik vriendelijk. De vrouw stopt me een rooster toe. 'Ik geloof dat u dat nog niet gehad had.' Ik knik en laat mijn blik over het rooster gaan. De audities van vandaag staan er al in. 'Bedankt. Dan ga ik nu naar het lokaal waar de audities zijn.' De vrouw wijst met haar hand naar de trap, alsof ik de weg nog niet weet. Ik glimlach maar uit beleefdheid en loop dan hoofdschuddend naar de trap. Ik ben benieuwd naar de opkomst. Veel leerlingen zullen waarschijnlijk wel denken dat het dom is. Ik heb dat nooit begrepen.


    Happy Birthday my Potter!

    Lilly
    De docent kwam binnen gelopen. Snel deed ik het stiekje om mijn vlecht en draaide me terug. De andere fluisterde nog opgewonden wat na. Ze zette haar tas op de grond en pakte er wat papieren uit. Nerveus keek ik rond. Er waren verschillende kinderen en allemaal averschillend maar bevriend. Behalve ik. Ik was nooit popiejopie geweest maar ik had nooit echt vriendinnen gehad.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [gvd moet zo weg :(]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -abo-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [mensen vermaak jullie lekker, ik ben afwezig, voor hoelang geen idee, ik spring er wel in, ik hou wel in de gaten of het topic vol is enzo dan maak ik nieuwe, maar ik vier nu kerst enzo dus dat kan nog wel effe duren. :) ik maak wel even snel nog een reactie. :)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Katherina

    Ik kijk het lokaal rond, nadat ik mijn tas heb neergezet. Mwha, dat valt eigenlijk best mee, bedenk ik me. Er zitten nog aardig wat mensen. Ik bespeur wat zenuwen en een aantal lijken er erg verbaast over mijn leeftijd en uiterlijk. 'Hey allemaal. Ik ben Katherina Petrova. Dit jaar kom ik Spaanse les geven op jullie school, maar het leek me ook wel leuk om een clubje te starten. Ik ben erg blij met jullie komst. We gaan zo naar de aula voor de audities. In mijn hand heb ik de papieren waar de volgorde van audities opstaat.' Ik loop langs de rij met leerlingen en deel de papieren aan iedereen uit.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 19:43 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [sgoe hoor. Mogen wij als deze vol is en jij niet online ben teen nieuwe aanmaken dus gewoon het eerste kopieren enz. fijne feestdagen iedereen btw]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Melding:
    ~Glee-Club is altijd om half vier, daarom is de tijd nu ook versneldt naar half vier.~


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    We liepen naar de aula. IK voelde dat ik nerveus werd. We kregen verschillende papieren. Ik zag dat ik als tweede moest. Snel nam ik de tekst in me eigen door. Toen we gingen zitten vertrok iedereen in gropejes naar de stoelen. Ik keek even rond en ging in mijn eentje in het midden zitten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [bye bye moet gaan. MOrgen kom ik miss. online en anders weet ik het neit want ik ga nog naar een musical en 2 dagen naar famlie die aan de andere kant van nederland woont]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    [bye bye moet gaan. MOrgen kom ik miss. online en anders weet ik het neit want ik ga nog naar een musical en 2 dagen naar famlie die aan de andere kant van nederland woont]


    [Doeidoei (doeg) Veel plezier een fijne feestdagen]


    Happy Birthday my Potter!

    Donna
    Zuchtend en met zware voeten loop ik het Glee club lokaal binnen. Er zitten wat Geeks hier en daar in groepjes. Het wordt stil als ik mijn voeten over de dempels zet. 'Ga maar gewoon door waarmee jullie bezig zijn hoor' snauw ik. 'Donna!' hoor ik achter me. Michael komt om de hoek vandaan. 'Je bent gekomen.' zegt hij verbaasd. 'Het moest van haar' en ik wijs naar mevr. Petrova. Michael legt zijn gespierde armen om me heen. 'Je overleeft het wel' fluistert hij in mijn oor. 'Maar reputatie niet' bits ik terug. Michael trekt me lachen naar een bank in het lokaal.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [komt allemaal in orde. ;)]

    Jessica.

    Ik besluit om eens te kijken bij die Glee-club, ik kijk bij de deur naar binnen.

    Kyle.

    "Is dit Glee-club?" Vraag ik en loop naar binnen, een paar knikken ik loop naar binnen en ga wat afgezonderd zitten.


    Ich liebe dich 27.12.23