• © Copyright Dracy
    Topic 2:[url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=last&message=175[/url]

    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/

    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 12:47 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ik vind het wel gezellie zo. Oke ik ben een rpger die weinig geduld heeft en fanatiek rpgt]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mohammed

    Ik geniet nog even na van de op grommende wijze geuite woede van Lilly. Daar kan ik zo van genieten, mensen die kwaad worden om niets. C'mon. Het was toch gewoon waar? Elke keer als ik de les Fysica in kwam zat ze weer in die domme boeken te lezen. Ik vind lezen daarentegen verschrikkelijk saai en tijdverslindend. Ik heb echter weer iets anders waar ik mee zit. Ik heb geen vriendin. Nog nooit gehad. Wat zou ik er graag een hebben. Helaas is er geen enkel meisje dat door die onserieuze laag van mij heenkijkt en de jongen vanbinnen ziet. Maar ach. Zonder meisjes die de hele dag aan je kop zeuren en om geld vragen, is het leven toch ook wel leuk?


    26 - 02 - '16

    Lilly
    UIteindelijk kwam de directeur met de melding dat de docent ziek was. Fijn dacht ik sarcastisch. Ik liep naar de aula en nam plaats aan mijn vaste tafel. Het was een tafel met mensen die te verlegen waren om vrienden te maken. Ik pakte mijn Ipod en luisterde nog een aantalkeren het nummer die ik bij mijn auditie zou gaan doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Ik vlieg naar de badkamer. Waarom moet ik altijd te laat komen denk ik bij zelf. Beneden gaat de bel nog een keer. 'Maaam!!!' roep ik maar mijn moeder reageerd niet. Vloekend loop ik naar beneden. Michael kijkt me lachend aan als ik de deur open doe. 'Verslapen?' vraagt hij. 'Ach, shut up!' zeg ik. Hij druk me een kus op mijn mond. 'Kam je haar, dan gaan we'. ik knik en ren weer naar de bad kamer. Gelukkig heb ik gisteravond mijn haar gewassen want anders is er niet door heen te komen. 'Moesten we nog iets meenemen voor die Glee club?' roept Michael. O! ook dat nog. Glee club, bah. Ik ren weer naar beneden en sleur Michael mee naar buiten. 'Hoe vaak moet ik het nog zeggen. Ik Doe Niet Mee.' zeg ik nadrukkelijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    De bel ging en nerveus liep ik naar het muziek lokaal. Een beetje bang bleef ik voor de deur twijfelen. Ik gluurde naar binnen en zag een paar meiden die heel mooi konden zingen met musicals. Ik zou toch geen kans maken. Ik wou omdraaien en weglopen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mohammed

    Ik loop heerlijk genietend van een blikje cola, door de gang. Ik zie Lilly staan bij een deur. Ze twijfelt. Ik grinnikte. Een grapje zou niet handig zijn, maar ik had even zo erg zin om iemand te pesten. Ik besluit me maar in te houden. Later. Later ga ik eens een flink flauwe grap maken. Ik neem grijnzend nog een slokje uit mijn blikje cola, smijt hem over iemand hoofd in de vuilnisbak en loop naar de volgende les.


    26 - 02 - '16

    Michael
    Donna slaat demostratief haar armen over elkaar. 'Toch moet je naar school' zeg ik lachend en ik gooi de auto sleutels naar haar toe. In een langzaam pasje rent ze naar de auto. 'Fysica valt uit' zeg ik. Donna reageert met een knikje. We stappen in de auto. Ik zit nog niet eens of Donna geeft al gas. Al snel lopen de km per uur op, 40, 45, 50, 60, 70. Ze gaat steeds harder rijden.
    Als we bij school aankomen parkeert ze de auto dicht bij de deur. Hand in hand lopen we de school binnen. Links van me staat Brian. Ik laat Donna los. 'Zie ik je bij Glee?' vraag ik. "Niet zo hard' zegt ze hysterisch. 'Niet iedereen hoeft het te weten!!'


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Sorry dat ik nu pas begin ;)]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ehm dom vraagje wie is nou de zang docent shue en emma of sue of iemand anders??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    [ehm dom vraagje wie is nou de zang docent shue en emma of sue of iemand anders??]

    [ik weet het niet. Er is denet pas een rol voor ingevuld door iemand]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ehm anders wacht ik ff]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    [ehm dom vraagje wie is nou de zang docent shue en emma of sue of iemand anders??]


    [Ik heb net in dat topic een rol aangemaakt voor een lerares, maar heb nog geen reactie, dus ik weet niet of ik wel mee mag doen. Of mag iedereen er gewoon inspringen?]


    Happy Birthday my Potter!

    [het is katherina. Oke nog een domme vraag heeft iemand tips. Ik bijt nagels en heb nu lilametglitters nagelak op maar ik wil er iets leuks mee doen dus iemand ideen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik gluurde nog eens naar binnen. Zal ik of zal ik niet. Ik zag dat er ook wat jongens bij kwamen. Iedereen kletste met eklaar. Zou ik bij hun mogen als ik in Gleeclub kwam. Of zouden ze me apart vinden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mohammed

    Wiskunde. Het allerleukste vak terwijl wereld gaat zo beginnen. Het vak waarbij ik heerlijke moeilijke vragen kan stellen, waarna leerkrachten nog net niet huilend in een hoekje gaan liggen janken en klagen hoe irritant ik ben. Wiskunde het vak waarbij ik passers en geodriehoeken in het plafond kan gooien. Zo heerlijk.
    Grijnzend ga ik op een plekje zitten. Net op tijd want daar komt de leerkracht al. Wat zie hij er toch weer vrolijk uit vandaag. 'Ik ben vandaag zo vrolijk.. Zo vrolijk, zo vrolijk.. Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT!' zing ik zacht. Gelijk krijg ik een aantal blikken. 'Meneer Adams.' zucht de leerkracht. 'Ja hier. Mag ik u iets vragen?' De leerkracht kijkt me nog chagrijniger aan en rolt met zijn ogen. 'Vraagt u maar' Ik grijns. 'Kunt me straffen voor iets dat ik niet gedaan heb?' De leerkracht fronst. 'Nee?' Ik glimlach. 'Dat is dan erg mooi. Ik heb mijn huiswerk namelijk niet af' Een tijdje blijft het stil. Wat kan ik hier toch van genieten. Alleen moet er altijd weer een eind komen aan zo'n moment. 'Eruit, Mohammed. Ga je maar melden' Ik spring op. 'Daag meneer! Was gezellig met u!' Ik loop glimlachend de klas uit. Dit is de 6e keer al deze week, ik ga nog eens een record vestigen.


    26 - 02 - '16