• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    -Matthiew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (Buddy)
    -Amy Somers (BeyondOurOwn)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 17:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jitse Bright
    "En toch ga je slapen." ik ging naast haar liggen en nam haar in mijn armen.
    "Slaap nu gewoon."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Ga jij maar slapen,' zei ik zacht. Ik wilde hem dadelijk niet storen met mijn nachtmerries. 'Ik ben echt nog niet moe.' Je kon de slaap gewoon in mijn stem horen dus overtuigend was het niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Nee, jij gaat slapen. Ik heb net al wat slaap kunnen inhalen." hield ik vol.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Maar jij bent steenkapot,' protesteerde ik zwakjes. Ik liet mijn hoofd tegen zijn schouder aanvallen en viel in slaap.

    Ik kwam in een ruimte vol spiegels. Hij was er ook. Overal. Duizende Victor's lachtte me uit. Ik begon te rennen. Tussen de spiegels door, opzoek naar een uitgang. Opeens was er iets anders in de spiegel te zien. Een dode Jitse. Hij was opgehangen aan een galg en zijn ogen keken me leeg aan.
    Ik woelde niet, bewoog niet. Je kon niet aan me zien dat ik een nachtmerrie had. Het leek alsof ik gewoon droomde, alsof ik rustig sliep. Dit is wat Victor gewilt had, hij had me van binnen gebroken terwijl de buitenstander het niet kon zien.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik keek even hoe ze sliep en besloot toen dat het geen kwaad kon als ik ook een beetje sliep. Ik sloot mijn ogen en viel in slaap


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Hoe lang kon ik deze pijn verdragen? Zou ik ooit nog normaal kunnen slapen? Ik wilde aan Jitse laten merken dat ik wakker wilden worden, want ergens wist mijn onderbewustzijn dat dit een droom was. Maar ik kon Jitse niet bereiken. En Victor had zijn zin, ik was kapot, gebroken. Zijn plan was gelukt. Hij had me kapot gemaakt.
    Ik liep nog steeds tussen de spiegels door. Ik wist niet wat ik zocht. Het lijk van Jitse was nog steeds te zien in de spiegels. Overal waar ik keek was hij. Het maakte me bang. Ik begon te rillen. In mijn droom en ook een klein beetje in de werkelijkheid.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik voelde hoe Dana rilde en werd meteen wakker. Ik keek haar strak aan, het was hier veel te warm, kou kon ze dus niet hebben. Een nachtmerrie leek het enige mogelijke. Niet weer.
    Ik schudde aan haar schouder. "Dana?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik hield op met rillen. Een ijzige aanraking ging door me heen.
    'Dana?' De stem klonk zo ver weg maar ik wist van wie hij was. Jitse! Hij leefde dus nog. Het waanbeeld ging weg van de spiegel en Victor kwam weer in beeld. Ergens was ik bang, maar ik liet de angst niet zien.
    Van buiten af leek het weer alsof ik weer sliep. Gewoon sliep, nachtmerrieloos. Ik kon alleen maar hopen dat Jitse niet in dat waanbeeld ging trappen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Dana." ik schudde haar weer door elkaar. "Wordt wakker." mijn stem klonk een beetje wanhopig.

    moet weg
    (doeg)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Wordt wakker.' Zijn stem klonk steeds heel ver. Opeens stond Victor voor me. Hij had een mes en opeens was ik weer vast gebonden.
    'Zeg dat je wakker bent.' Het leek wel alsof Victor mijn dromen kon besturen van ver af.
    'Ik ben wakker,' zei ik tegen Jitse in mijn slaap. Mijn dromen waren raar. Ik wist ergens een ding zeker, hij moest hier achter zitten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Nee, je bent niet wakker. Komaan Dana."
    Ik kon toch moeilijk nog eens water over haar uitgieten.
    "Please. Wordt wakker." mijn stem klonk steeds wanhopiger.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik zag het mes van Victor steeds dichterbij komen. Net voordat mijn schouder raakte werd ik wakker. Ik begon zachtjes te huilen.
    'Jitse,' snikte ik. Ik wilde me eigen verstoppen in zijn armen. Ik wilde nooit meer slapen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Stil maar." ik wreef over haar rug. Ik wiegde haar kalmerend heen en weer, terwijl ik sussend woordjes mompelde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Ik wil nooit meer slapen,' snikte ik. 'Ik ga nooit meer slapen.' Mijn tranen maakte Jitse's shirt nat maar ik kon er niks aan doen. De tranen bleven maar komen. 'Hij heeft zijn zin,' zei ik zacht. 'Hij heeft me van binnen kapot gemaakt.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Dan maak ik je weer." zei ik vastbesloten. "Hij krijgt nooit zijn zin."
    zei ik terwijl ik haar heen en weer wiegde.


    “To live will be an awfully big adventure.”