• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    -Matthiew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (Buddy)
    -Amy Somers (BeyondOurOwn)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 17:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Dankjewel dat je zo goed op onze dochter past.' Mijn vader legde zijn hand op Jitse zijn schouder. 'Welkom bij de familie.' Ik keek mijn vader aan en kon een glimlach niet onderdrukken. Mijn vader zei dat bijna nooit tegen mijn of mijn zus vriendjes. Hij moet Jitse wel heel erg mogen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    Langzaam viel ik in slaap in Alex' armen.


    Matthew Livingstone
    Ik lag nog maar 5 seconden neer of ik viel al als een blok in slaap.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jitse Bright
    "Dank je." zei ik gemeend. Ik was blij dat hij me aanvaarde en dat hij waardeerde wat ik had gedaan. Ook al was het eerst allemaal mijn fout. Had ik hem maar nooit uitgedaagd.

    Alex Thompson
    Ik werd een paar keer wakker, omdat Katherine of Zoey wat mompelde in hun slaap. Ik vond het niet erg, dat bewees dat ik op alles voorbereid was. Niemand kwam hier ongemerkt binnen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik glimlachte naar Jitse. Mijn vader richtte zijn aandacht weer op mij.
    'Gaat het weer, Danalia?' Mijn vader keek me bezorgd aan en ik zuchtte.
    'Dana, pap,' zei ik zacht. 'En ja, ik voel me beter.' Mijn vader schudde lachend zijn hoofd en keek naar Jitse.
    'Ze wilt geen Danalia genoemt worden. Dus als ze je het nog steeds niet heeft verteld. Haar echte naam is Danalia.' Mijn pa grijnsde plagend naar me. Oh god, dachtte ik en ik voelde me eigen rood worden. Waarom moest mijn vader dat nu juist vertellen?

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 22:05 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fijne kerst <3


    "Ignite, my love. Ignite."

    Merry Christmas peeps, ook al is het maar een paar uurtjes meer.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Je vergeet tweede kerstdag


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ohja, oeps, niet op letten, het is vakantie dus dan vergeet ik bijna alles xD


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Haha, kan gebeuren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Danalia, mooie naam. Heeft die een speciale betekenis of zo?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Oh nee, dacht ik. Ik zuchtte en wierp een boze blik op Jitse. Waarom moest hij dat nou weer vragen?
    'Vast wel. Maar het komt er op neer dat toen Chloé zwanger was we een keer samen gingen wandelen in het bos. Toen we gingen uitrusten bij een picknick bankje stond de naam Danalia er in gekrast. We vonden het een mooie naam dus vandaar heet ze zo.' Alsjeblieft, wensde ik. Ander onderwerp.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 11:04 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik grinnikte, wat een steek in mijn ribben opleverde.
    Ik ging weer in de stoel aan de kant gaan zitten en liet ze verder met rust. Mijn ogen vielen opnieuw bijna toe, terwijl ik wat dof voor me uit staarde;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Jitse is volgens mij moe,' zei ik, hopelijk dat mijn ouders de hint zouden snappen. Mijn moeder knikte.
    'We komen binnenkort weer een keer langs,' zei ze en ze gaf me een knuffel. 'Het komt wel goed.' Mijn vader gaf me nog een aai over mijn bol en zo verlieten ze de kamer. Ik zuchtte.
    'Dat waren dus mijn ouders,' mompelde ik. Geweldig, Jitse wist dus hoe ik echt heette. Dit kon niet erger worden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Leuke mensen." Ik grinnikte.
    "Hoe gaat het?" vroeg ik terwijl ik naar haar bed liep.
    "Nog niet te moe?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Op het feit na dat je mijn echte naam weet, ik me eigen kapot schaam en mijn schouder begint te prikken, voel ik me helemaal geweldig. Bedankt dat je het vraagt.' Ik kwam te laat achter dat het nogal sarcastisch en arrogant klonk. 'Sorry,' zuchtte ik. 'En nee, echt moe ben ik niet,' loog ik. Eigenlijk stortte ik van de moeheid aangezien ik na het voorval geen goede nacht meer heb gehad en ik de hele tijd wakker moest gemaakt worden. Maar Jitse was ook moe, dus besloot ik hem maar eerst te laten slapen.


    "Ignite, my love. Ignite."