• Ik vraag me echt af wat er met het forum is gebeurt.
    Oké ik ga nu vast op een oude oma lijken. but i dont care.
    Tegenwoordig zijn er alleen naar topics over hoe vreslijk mensen hun eigen leven wel niet vinden en hoe zielig ze wel niet zijn omdat ze verliefd zijn op iemand die hun niet ziet staan. en al dat soort onzin. en wat ze dan wel niet moeten doen.
    en dan lees ik dat en dan denk ik. Schat.je bent 15 ofzo. ik snap dat.dit het ergste.is van je leven maar er bestaan zoveel ergeren dingen. dan dat je groote liefde met een.ander meisje praat.
    Ik snap dat mensen er mee zitten. maar moet dat dan op internet?
    Schrijf de girls ofzo.
    En dan zijn de overigetopics rpg..

    Waar zijn de leuke topics gebleven die me lachend van de stoel lieten rollen en werkelijk nergens om
    gingen. Tuurlijk waren er 'vroeger' ook klaagt topics, maar toen bleef iedereen nog meelevend reageren en waren ze er lang niet zoveel.
    ik snap dat iedereen hier in de pubertijd zit en dat we het hier.o zo zwaar hebben omdat je nicht verliefd is.
    (niet aanvallend tot diegene maar dat topic las ik net toevallig) maar dan denk ik wel van. Denk je nou werkelijk dat iemand dat intreseerd?
    Ja en inderdaad dit is ool een klaagtopic. maar hier kan ik ook onder zetten. sorry ik moest dit even kwijt.
    Maar valt iemand het nou echt niet op?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Negligible schreef:
    Dat kind was 10, don't blame her.
    Die RPG topics steken me vooral tegen. De rest vind ik niet erg, ik reageer er niet op als het niet interessant is. Maar waarom zouden topics die je doen lachen en nergens over gaan, wel iemand interesseren? Iedereen heeft z'n eigen ding waarop hij wil reageren en wat hij leuk vindt. Velen kunnen zelf wat hulp uit die 'help-topics' halen. Ik vind je wat overdrijven.
    Oke, het zijn er soms veel, maar wat boeit het. Voor die mensen is dat iets op dat moment voor hen een probleem. Schenk er geen aandacht aan en reageer niet als je het niet interessant vind.


    _O_


    26 - 02 - '16

    Pusheen schreef:
    Weet je, die leuke topics worden hier constant afgekraakt. Dat is het probleem.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ganymede schreef:
    Ik stoor me vooral aan de manier waarop mensen tegenwoordig reageren. Respect voor een ander is vaak echt heel erg ver te zoeken.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.



    You must be mad. Ik heb al eerder zo'n topic aangemaakt, maar er werd kut op gereageerd. Als je mij kent, dan begin ik een army. LOLOLOL dat terzijde; je zeikt. Je zeikt als een klein omaatje, en bederft de pret op Quizlet saaier met ongeveer 1,5%. Gefeliciteerd.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 14:50 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    O, dus we moeten allemaal maar de schijn ophouden en mogen niet meer klagen? Is 't forum er juist niet voor om zulke dingen van je af te schrijven? En steun te krijgen? En door die 'puberteit' praat je over die users, alsof 't objecten zijn. Please :'D Stop whining. Dit is anders net zo goed 'n klaagtopic over 't geklaag van iemand anders, dus begin bij jezelf, zou 'k zeggen *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Scrooge schreef:
    O, dus we moeten allemaal maar de schijn ophouden en mogen niet meer klagen? Is 't forum er juist niet voor om zulke dingen van je af te schrijven? En steun te krijgen? En door die 'puberteit' praat je over die users, alsof 't objecten zijn. Please :'D Stop whining. Dit is anders net zo goed 'n klaagtopic over 't geklaag van iemand anders, dus begin bij jezelf, zou 'k zeggen *O*


    Door de pubertijd?
    *gaat kijken op haar profiel*



    Je klaagt over 15jarigen die zich raar gedragen door de pubertijd, en ke bent zelf 16? In Soviet Russie children call childish YOU!

    (ik ben niet verantwoordelijk voor het slechte engels van communistische russen)


    quidquid excusatio prandium pro

    Sorry hoor , maar dit is de enige plek waar ik me gevoelens kan uiten & waar mensen medelevend antwoorden.
    Het is voor mensen die ergens mee zitten alleen maar fijn om het ergens kwijt te kunnen.

    Erg jammer dat ik er dan achter kom dat je one direction fan bent , want die zijn aardig voor elkaar en anderen. Ik noem dit niet bepaald aardig.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 15:07 ]


    Danmarks Dynamite.

    Scrooge schreef:
    O, dus we moeten allemaal maar de schijn ophouden en mogen niet meer klagen? Is 't forum er juist niet voor om zulke dingen van je af te schrijven? En steun te krijgen? En door die 'puberteit' praat je over die users, alsof 't objecten zijn. Please :'D Stop whining. Dit is anders net zo goed 'n klaagtopic over 't geklaag van iemand anders, dus begin bij jezelf, zou 'k zeggen *O*


    + Lees over die topics heen, dan. Er gaan er genoeg topics over echt serieuze problemen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Assassin schreef:
    Het enige wat ik kan zeggen is: Hou toch op met je overal aan te ergeren.


    Before you find your prince, you've got to kiss a lot of frogs.

    Okay, that's it!
    Hoe durf je mijn nichtje te beledigen? Wie denk je wel niet dat je bent? De koningin?
    Laat het even duidelijk zijn: jíj komt ook niet met een interessant topic!
    Mijn nichtje is verdomme nog maar net tien en nog een kind! Ze heeft kinderlijke trekjes en ik ben blij dat ze tenminste zo omschuldig kan zijn!
    Jij daarentegen bent echt een zeur en je kunt het niet hebben dat het een schattig topic is van een klein meisje.
    Pfft. De kerstgedachte is bij jou VER te zoeken!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Maanling schreef:
    Alwin you made my day met dat plaatje x'D

    Ik ben het met je eens over de RPG, eigenlijk zou er ook voor niet-Golden Members een knopje komen dat we díé in ieder geval kunnen weglaten. Over de zeurtopics: de helft van de zeurtopics gaat over hoe het nu gaat op Quizlet, en kijk eens wat voor een topic dit is? Juist ja.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 16:23 ]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Negligible schreef:
    Dat kind was 10, don't blame her.
    Die RPG topics steken me vooral tegen. De rest vind ik niet erg, ik reageer er niet op als het niet interessant is. Maar waarom zouden topics die je doen lachen en nergens over gaan, wel iemand interesseren? Iedereen heeft z'n eigen ding waarop hij wil reageren en wat hij leuk vindt. Velen kunnen zelf wat hulp uit die 'help-topics' halen. Ik vind je wat overdrijven.
    Oke, het zijn er soms veel, maar wat boeit het. Voor die mensen is dat iets op dat moment voor hen een probleem. Schenk er geen aandacht aan en reageer niet als je het niet interessant vind.

    Kan ik ook wel zeggen van die eeuwige 1 Direction hype, waar jij ook aan meedoet, stomme hypocriet.:8

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 16:26 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!