• Er is één groot huis. Daarin woont een vrijgezelle vader met zes kinderen, drie meisjes en drie jongens. De meisjes heten Chris (7), Maggie (10) en Claire (12). De jongens heten Erik (8), Thomas (10) en Davy (11). Ze mollen alles, en jagen elke oppassers weg, zowel de strenge als de lieve. Totdat er een magische oppas komt, die ze een paar lessen leert. De vader, Simon, vindt het indrukwekkend, totdat er een geldcrisis komt. Zal de oppas het gezin redden?

    Afgeleid van “Nanny McPhee”.


    Origineel op Quizlet?
    Leuk?
    Titel? – nodig!
    Doen?

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 0:42 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Niet echt mijn type verhaal. Maar als jij het leuk vind, moet je het doen.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik vind het wel origineel, alleen lijkt het toch wat te veel op Nanny McPhee. Maar als je het leuk uitschrijft, heb je mijn abo.

    ihearthazza schreef:
    Ik vind het wel origineel, alleen lijkt het toch wat te veel op Nanny McPhee. Maar als je het leuk uitschrijft, heb je mijn abo.


    Dat doe ik zeker, haha. (':.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Drie kinderen van tien? Een drieling? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Drie kinderen van tien? Een drieling? D:


    Ze lijken allemaal niet op elkaar (:. Rustig maar Alwin XDD.

    EDIT: één van de 10'en heeft nu (11) achter naam staan ;'D.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 0:43 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    NeverLoseYou schreef:
    (...)

    Ze lijken allemaal niet op elkaar (:. Rustig maar Alwin XDD.


    Een drieling hoeft niet meer op elkaar te lijken dan drie broers en zussen (puh) maar hoe komt die vader dan aan 6 kinderen als het niet zijn kinderen zijn? Waarom zijn ze vervelend? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    't Is meer gekopiëerd dan 'afgeleid van'..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Een drieling hoeft niet meer op elkaar te lijken dan drie broers en zussen (puh) maar hoe komt die vader dan aan 6 kinderen als het niet zijn kinderen zijn? Waarom zijn ze vervelend? D:


    Het zijn wél zijn kinderen, maar steeds van een andere vrouw, en anders twee van elke.
    Nou, ze mollen heel het huis, jagen de oppassers weg, jagen zelfs de visite's weg, et cetera ;D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Een drieling hoeft niet meer op elkaar te lijken dan drie broers en zussen (puh) maar hoe komt die vader dan aan 6 kinderen als het niet zijn kinderen zijn? Waarom zijn ze vervelend? D:


    Dat heet adopteren? XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you


    Origineel op Quizlet? Ja
    Leuk? Amazing
    Titel? – nodig! An wonder babysitter
    Doen? Ja


    Firm believer of all that is magic

    Ik vind het wel leuk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    HoranNiall schreef:
    't Is meer gekopiëerd dan 'afgeleid van'..


    This.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het lijtk te veel op Nanny Mcphee


    I just need somebody to love ♥

    NeverLoseYou schreef:
    (...)

    Het zijn wél zijn kinderen, maar steeds van een andere vrouw, en anders twee van elke.
    Nou, ze mollen heel het huis, jagen de oppassers weg, jagen zelfs de visite's weg, et cetera ;D.


    Dan had ie dus sex met drie vrouwen tegelijk en mocht ie het kind van alle drie hebben? Met een draagtijd van negen maanden kom je anders niet aan drie kinderen van dezelfde leeftijd (puh)


    quidquid excusatio prandium pro

    Midna schreef:
    (...)

    Dat heet adopteren? XD


    Waarom zou je in godsnaam 6 kinderen adopteren, als ze allemaal strontvervelend zijn en je alleenstaande vader bent? Vraag me sowieso af of dat zou lukken, omdat er geloof ik best wel lange wachtlijsten zijn voor 1 adoptiekind, laat staan voor 6. Dus dat zouden dan illegaal geadopteerde kinderen moeten zijn :Y)


    quidquid excusatio prandium pro