• Kom een paar dagen terug van de dokter af na bloed te hebben geprikt. Er zat niets in mijn bloed, maar ik moest terug omdat hij het toch niet helemaal normaal vond, mijn klachten.
    Uiteindelijk zijn we 't erover eens dat ik mijn lichaam waarschijnlijk gewoon blijvende schade heb toegebracht, lang verhaal. (joehoe)
    Maar hij denkt ook dat ik in een depressie zit. Man - o - man. Ik voel me de laatste tijd niet zo goed, nee, maar een depressie? Ik ben net 16.:'D

    Echt, ik vind dat de label 'depressief' veel te snel wordt gebruikt en daar kan ik me dood aan ergeren. :'D Who shares my thoughts? *O*


    everything, in time

    Ik. Niet alleen door doktoren, maar ook door kiddo's zelf.

    'Och, och, wat ben ik depressief..'

    Meestal dan kids van veertien of zo, ya feel me?

    Doktoren labelen mij al heel lang met autisme en de welbekende bipolaire stoornis. Heb ik me laten testen? Nee. Ga ik dat doen? Nope.jpg.
    *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik vind dat ook, ja. Tegenwoordig tel je alleen nog mee met labeltje.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    GATES schreef:
    Ik. Niet alleen door doktoren, maar ook door kiddo's zelf.

    'Och, och, wat ben ik depressief..'

    Meestal dan kids van veertien of zo, ya feel me?

    Doktoren labelen mij al heel lang met autisme en de welbekende bipolaire stoornis. Heb ik me laten testen? Nee. Ga ik dat doen? Nope.jpg.
    *O*


    Ah ja, verschrikkelijk. D:
    Of mensen van 11/12 die een zogenaamde eetstoornis hebben.(cat)


    everything, in time

    Wel, ik ben er absoluut van overtuigd dat mensen van 16 en zelfs jonger in een soort van depressie kunnen belanden, maar als jij er van overtuigd bent dat je dat niet bent, dan denk ik dat die dokter gewoon zijn mond moet houden. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Maelig schreef:
    Wel, ik ben er absoluut van overtuigd dat mensen van 16 en zelfs jonger in een soort van depressie kunnen belanden, maar als jij er van overtuigd bent dat je dat niet bent, dan denk ik dat die dokter gewoon zijn mond moet houden. :Y)

    Och, tuurlijk, het kan, maar als je je een dagje voelt alsof je in bed wil liggen en huilen, dan ben je echt niet depressief, alhoewel de meerderheid van de tieners denkt van wel.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Maelig schreef:
    Wel, ik ben er absoluut van overtuigd dat mensen van 16 en zelfs jonger in een soort van depressie kunnen belanden, maar als jij er van overtuigd bent dat je dat niet bent, dan denk ik dat die dokter gewoon zijn mond moet houden. :Y)


    Hij heeft 't een beetje gebaseerd op mijn verleden, ik zou er de "nodige redenen" voor hebben. Maar ik ben juist niet iemand die in 't verleden blijft hangen. :'D Ik ben meer van de 'move-on' stijl. En stiekem ben ik gewoon een grote bom vrolijkheid!*O*


    everything, in time

    Ik denk dat die dokter gelijk heeft, hij zegt het immers niet zomaar.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Als je me zou kennen zou je die dokter vierkant uitlachen. (:


    everything, in time

    Heb ik ook een keer gehad. Ik sliep al een hele tijd slecht en moest huilen gewoon omdat ik zo moe was. Dus wij naar de dokter.
    Hij: volgens mij ben je depressief.
    Ik heb hem ook recht in zijn gezicht uitgelachen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hm, er zijn geloof ik best wel mensen van 16 die depressief kunnen zijn. Net als kinderen van 11 met een eetstoornis. Maar verder heb je wel een punt en maken mensen veel te snel hokjes.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Gancanagh schreef:
    Heb ik ook een keer gehad. Ik sliep al een hele tijd slecht en moest huilen gewoon omdat ik zo moe was. Dus wij naar de dokter.
    Hij: volgens mij ben je depressief.
    Ik heb hem ook recht in zijn gezicht uitgelachen.

    Volgens mij ben ik dan al jaren depressief.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you



    Ik moest echt gelijk hier aan denken, ghehe, hoeze weheartit verslaafd?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Meh, zoiets heb ik ook met mijn dokter gehad vorig jaar. De idioot heeft me als spoedgeval doorgestuurd naar een psycholoog, maar dat was na twee sessies al afgelopen omdat ik ruzie met haar kreeg - ze dacht dat de oorzaak van mijn niet-al-te-goede-humeur de hoge druk op school was. Ahem, één blik op mijn rapport en je weet dat het niet zo is.
    Maar ja, helaas ken ik een hoop van die aanstellers die zichzelf beplakken met labels. Soms is het zo overdreven dat het bijna grappig wordt. Hier bijvoorbeeld een stukje wat een "vriendin" van me ergens op een profiel heeft staan:

    Ik ben een meisje van 13 jaar, biseksueel en ik heb zeg maar een negatief aura. Ik ben al mijn hele leven depressief, dus ook emo, en ik heb nog nooit echte vrolijkheid meegemaakt. Ik heb een heleboel stoornissen, maar toch ben ik erg serieus, verlegen, eerlijk, emotioneel, extreem gevoelig en random. Ik hou ervan om met mensen te praten, nou ja alleen op internet, verder niet. Want ik heb een sociale fobie, en ik heb insomnia, dat betekent dat ik helemaal nooit slaap. Ik haat pesten, dus ik ga het nu maar gewoon zeggen: ik ben biseksueel. En dat betekent dat ik van jongens én meisjes hou. Ik ben geen slet. Ik ben ook een echte tomboy, de meeste van mijn vrienden zijn jongens. De enige meisjesdingen die ik leuk vind zijn MLP FiM, eenhoorns en glitters. Nee, geen glittervampiers. En ik hou ook van Rpg. Ik lijk ouder dan ik ben, maar dat komt ook door mijn stoornissen.

    En zo zeurt het nog een tijdje verder. Brrr. En dan gaat ze er ook nog van die foto's van haarzelf bij zetten met haar mond dichtgeplakt met ducktape, en commentaar erbij dat ze "verdient te sterven". Asdfjdasflsdfjk. Bah.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.