• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 13:01 ]

    Alexyss Elvredo.
    Ik lach. 'Ja, als jij me maar draagt, want ik kan lekker niet lopen,' grinnik ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Dat kan toch niet zo erg zijn' Zeg ik en sta op. Ik buk een klein beetje en til haar op. 'En dan? Rennen?' Vraag ik en loop naar de deur. 'Oke, ik tel af' Zeg ik en hou de deurklink vast. '3...2....1...go' Roep ik, zwaai de deur open en race de trap af. Daarna ren ik naar de deur met een paar dokters en verpleegsters achter me aan. Ik trap de Deur open en spring over een hekje heen. Ik zoek naar een taxi en steek even mijn hand op. Net aan kunnen we zonder kledingscheuren ontsnappen in een taxi. 'Danskamp' zeg ik en ga achetrin zitten met Alexyss op mijn schoot.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik verveel me.. :(]

    SomeMusic schreef:
    [Ik verveel me.. :(]


    [Anders komt ze Mitchel tegen?]

    Alexyss Elvredo.
    'Haha, dat was leuk,' zeg ik en ik kruip tegen Levi aan. 'Zal ik Louise even bellen?'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Oke, ' Zeg ik en geef mijn BB aan haar. 'Dat was inderdaad leuk' Zeg ik en kijk naar de contouren van haar gezicht. Ik leg een plukje haar achter haar oor, terwijl ze he numer van Louise in toetst.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Proprius schreef:
    (...)

    [Anders komt ze Mitchel tegen?]


    [Alleen als je zin heb in geschreeuw & huilen, drama dus.]

    Alexyss Elvredo.
    Ik toets het nummer in van Louise, maar besluit toch een 'ping' te versturen. Ik toets in: 'Hé, Lou, met Alexyss. Ik en Levi zijn net ontsnapt uit het ziekenhuis, en we zijn onderweg naar het Danskamp. Liefs, Alex en Leev.' Verzenden. Ik geef de BB terug aan Levi.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 21:12 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Louise Broadwell.
    Ik lig nog lekker op het strand en laat telefoon door m'n handen glijden. Ik sluit mijn ogen en val bijna in slaap, maar hoor dan een geluidje en bekijk mijn Samsung. Ik lees het bericht en staar met grote ogen naar de telefoon. Ik stuur snel iets terug:

    WTF! Ontsnapt? Dat kan je niet maken! Naja, ik hoor het verhaal vanavond wel. Tot zo! xx Louise.


    Fay Cooper.
    Ik sta in de Ballet&Modern-Danszaal, stop mijn cd in de radio en zet hem aan. Langzaam en sierlijk loop ik naar dansvloer en maak een paar passen.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 21:20 ]

    Levi Lahote.

    Wat heb je gestuurd?' Vraag ik en pak mijn mobiel aan. 'Over ongeveerr twee minuutjes zijn we er' Zegt de man achetr het stuur. Ik krijg weer een berichtje of ping binnen en geef mijn BB aan Alexyss.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    Ik sta op en strompel van het strand, richting de poort van Danskamp. Ik zie een taxi aan komen rijden met Alexyss en Levi op de achterbank. Uitbundig begin ik te zwaaien.

    Alexyss Elvredo.
    'Ik heb gestuurd dat we ontsnapt zijn aan het ziekenhuis en dat we onderweg naar het kamp zijn,' antwoord ik, en ik lees het berichtje. 'Ze vindt dat we het niet kunnen maken en dat ze ons zo ziet aankomen,' zeg ik en ik laat een grinnik uit mijn mond ontsnappen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Caroline Angelone.
    Ik loop door naar de zaal van Ballet&Modern, en zie Fay daar. Ik glimlach even en kijk naar haar sierlijke danspassen. Dan ga ik zachtjes en geruisloos op een bankje zitten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Fay Cooper.
    Ik merk niet dat er iemand is binnen gekomen en geef me over aan de muziek. Af en toe moet ik aan Mitchel denken en laat een traan over mijn wang glijden.

    Mitchel Sawyer

    Ik loop langs de danszalen als ik het muziekje herken. Dit was toch de muziek waar Fay op danst? Hoopvol open ik de deur. En ja daar staat ze. Er zit nog iemand in de zaal. Zacht loop ik naar binnen en ga ook op een bankje zitten.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt