• Zijn jullie al die one direction stories ook zo zat?
    Ik in ieder geval!!
    Want ik vind het best dat mensen erover schrijven maar ik vind het echt te gek dat er soms 5 stories over One Direction in de top staan EN 5 quizzen! Dat is toch wel erg veel? Net als met JB, daarvan stonden ooit ook zoveel stories in de top. Ik wil mensen niet verbieden om over hun te schrijven hoor maar als je nu eens een story hebt over onbekende personen dan zie je die eigenlijk NOOIT in de top want het zijn altijd fanfictions. En dat word ik wel een beetje zat, jullie ook?

    XxX DracoXmalfoy


    I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end

    Je kan niet alles hebben in het leven :'D


    SLOAN.

    Yup. nothing you can do about it.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Well, you have to get over it.
    Dít is Quizlet. En nergens staat dat het niet mag.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Tsja, ik zou ook wel liever gewoon onbekende personen in de top zien staan. Misschien zou ik er dan gebruik van maken.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    De meerderheid van de story-lezende mensen blijkbaar niet, omdat ze toch in de top blijven.
    Neemt niet weg dat er van mij ook wel eens wat anders in de top mag.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Peeta schreef:
    Je kan niet alles hebben in het leven :'D

    iknow maar toch xD


    I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end

    Wandering schreef:
    Tsja, ik zou ook wel liever gewoon onbekende personen in de top zien staan. Misschien zou ik er dan gebruik van maken.

    dan ben ik dus niet de enige xD


    I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end

    Yap dat is erg irri

    maarja wat doe je eraan???


    When you hide yourself in the darkness of the black shadows, even you could'nt find your beautiful self

    KuroTenshi schreef:
    Yap dat is erg irri

    maarja wat doe je eraan???

    nou wat dacht je van: heel veel reageren op deze topic zodat mensen miss meer onbekende personen stories gaan kudoen of abboen??? ;)


    I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end

    Oh, please. Je kunt er echt niets aan doen.
    Mensen mogen schrijven wat ze willen, en ikzelf ben alleen maar een user geworden omdat er heel veel fanfics waren. En daar hield ik het meeste van. Mijn smaak is veranderd, maar dat trekt users echt aan. Vooral beliebers, waarvan er echt meer dan honderd zijn hierop.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Oh, please. Je kunt er echt niets aan doen.
    Mensen mogen schrijven wat ze willen, en ikzelf ben alleen maar een user geworden omdat er heel veel fanfics waren. En daar hield ik het meeste van. Mijn smaak is veranderd, maar dat trekt users echt aan. Vooral beliebers, waarvan er echt meer dan honderd zijn hierop.

    jajaja, maar ik wil het alleen maar even melden hoor


    I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end

    Jeez, get over it.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    LOL, er is toch niets aan te doen, en anders dan klik je er toch niet op. :"D

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 13:14 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    DracoXmalfoy schreef:
    (...)
    nou wat dacht je van: heel veel reageren op deze topic zodat mensen miss meer onbekende personen stories gaan kudoen of abboen??? ;)


    Dat gaat echt niet werken lieve schat. ;)


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Luther schreef:
    LOL, er is toch niets aan te doen, en anders dan klik je er toch niet op. :"D

    doe ik toch al niet


    I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end