• Hi,
    vage vraag, zoals altijd xD
    maar weet iemand een paar goede nadele van Mascara zodat een vriendin van mij geen jaar lang mascara op hoeft te doen van een vriendin van haar.

    Vaag heid, I know!
    Nadeel die ik al weet is het loopt uit in de regen.

    X'jes xBrownEyes

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Collad schreef:
    Met huilen loopt het gigantisch uit, daar heb ik de laatste dagen wel wat ervaring mee..


    26 - 02 - '16

    Waterproef mascara gaat er niet zo gemakkelijk af (heb ik dan)


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Je wimpers breken af en als je nog maar met je hand in je oog wrijft is het helemaal uitgelopen. (Had ik een keertje voor en liep heel de dag op school als een panda rond, zonder dat ik er iets van afwist)

    Ridder schreef:
    Als je altijd mascara op heb. En je doet een maand (of langer) geen mascara op dan zijn je wimpers langer :'D

    OMFG ik weet wat ik ga doen! ik heb namelijk HEEEEELE kleine wimpers! das echt niet normaal,, een vriendin van me heeft wimperhaartjes onder haar oog die langer zijn dan bij mij boven! echt IENIEMIENIEKLEIN


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Een vriendin van me liet haar mascara 's nachts op. Toen ze een keer weer wakker werd, lagen er gewoon van die plakken wimpers op haar kussen, ze waren uitgevallen o.O


    If a writer falls in love with you, you can never die

    ik krijg het altijd op mijn handen als ik door mijn ogen wrijf
    dan zit het niet meer op mijn ogen maar op mijn handen
    enje moet het er in de avond afhalen
    dat is bij mij altijd een geklieder


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm