• omdat morgen het kerstgala is. Ik hou echt van mn jurk en heb er ook hele leuke make-up bij gekocht.
    Wie van jullie heeft er nog meer kerstgala??

    Ik zit in de 3e, dus tis voor mij t eerste kerstgala. Er schijnen een aantal docenten echt enorm aangeschoten/ dronken te worden, dus k ga daar wrs wel om lachu. Bij ons kun je btw vanaf je 16e alcohol krijgen op t kerstgala, vandaar.


    Ff snel een foto genomen van mn jurk. Hij is strapless, met een zwart lijfje, een crème lint en op de rok zit crème en zwartkleurig kant. Er zit een broche van een bloem op die k echt heel mooi vind, de bloem is crème met ook zwart kant.

    De jurk ligt op mn bedxD Dus helemaal mooi komt 'ie zo niet uit.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 19:25 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Die heeft mijn zusje ook


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Die heeft mijn zusje ook


    De coolcat is ook overal in NederlandxD. Toch geen belediging he??


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Btw, ik heb morgen ook kerstgala :) Begint om 22:00, het is 16+ en er wordt alcohol geschonken, niet dat ik daar wat mee doe ofzo :'D En mijn date is lekker mijn vriendje Lycaon <3


    Life is hard and then we die

    dance4ever schreef:
    (...)

    De coolcat is ook overal in NederlandxD. Toch geen belediging he??
    Hahaha, neeee, ik vind het een super leuk jurkje, ben vet jaloers dat ik de dingen van coolcat niet pas D:


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hahaha, neeee, ik vind het een super leuk jurkje, ben vet jaloers dat ik de dingen van coolcat niet pas D:


    Das wel balen ja, maar er is genoeg kleding op deze wereld^^ Dus er zijn vast wel leuke dingen voor jou bij^^ T lijkt wel alsof iedereen morgen kerstgala heeft btw


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb morgen ook kerstgala, maar ik heb er echt geen zin in. één feest per jaar is genoeg voor mij, ik ga met vrienden nerdy films kijken en nerden.


    dude, i can move my toes

    Tomlegendson schreef:
    Ik heb morgen ook kerstgala, maar ik heb er echt geen zin in. één feest per jaar is genoeg voor mij, ik ga met vrienden nerdy films kijken en nerden.


    Haha klinkt als de meesten van mn vriendengroep. Ik en een vriendin zijn altijd de enige die naar schoolfeesten gaan en zij gaan dan altijd een film kijken met elkaar en het zijn ook nerds en weirdo's. Maar je kunt echt enorm goed met ze lachen en t zijn echt goede vrienden van me. Dit wordt voor hen het eerste schoolfeest, want dit keer sluren wij ze mee xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mooooii (Y)
    Waarom doet onze school dat niet :(


    - Don't look for heroes, be one.

    Morgen kerstgala.
    Kaartje:5,50.
    Ik ga er niet heen.

    Wel coole jurk, btw.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wij hebben dat ook, alleen er komen alleen maar bruggers, juist omdat er geen alcohol geschonken wordt en omdat het al om tien uur afgelopen is.


    I am an idiot, I move.

    Haha leuk voor je!
    Ik vind je jurk niet zo mooi, maar ik ben er zeker van dat hij veel mooier is als je hem aanhebt.
    Wij hebben geen kerstgala, maar vorig jaar en het jaar daarvoor hadden we wel een gala op het einde van het jaar. En vorig jaar mochten we dan ook in tenten op school blijven slapen en dat was echt super!
    Ik hoop dat er dit jaar weer een gala gaat zijn want dat is echt super leuk.


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"