• bijbelstudie. Ugh. Ik heb bijna niets meer met de kerk en ook niet met de groep waarmee ik bijbelstudie heb. Ik vind het echt verschrikkelijk stom en tijdverspilling. Ik heb het mijn ouders al uitgelegd maar ze blijven zeggen dat ik moet gaan.. --"

    Waar hebben jullie totaal geen zin in op dit moment?


    26 - 02 - '16

    I wouldn't even be madf.

    Ik zie het gewoon als een heel oud boek met leuke verhaaltjes. :Y) I like mythology.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Je bent 16, je kan toch ook gewoon niet gaan? Ik bedoel als je echt niet wilt, ze kunnen je moeilijk aan je haren daar naar toe sleuren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    Je bent 16, je kan toch ook gewoon niet gaan? Ik bedoel als je echt niet wilt, ze kunnen je moeilijk aan je haren daar naar toe sleuren.


    Mijn ouders vinden schijnbaar dat ze dat wel kunnen.. Helaas


    26 - 02 - '16

    Om het moment heb ik gewoon nergens zin in behalve dansen, omdat het et enige is waar ik door afgeleid wordt van de stomme dingen die mijn leven op het moment even te brengen hebben.

    Maar dat is echt gewoon ***. Ik moest ook in groep 8 naar zoiets. Echt vreselijk saai en de kerk is niet eens meer wat het hoort te zijn. Gelukkig zijn mijn ouders het daar nu mee eens. Als ik jou was zou ik gewoon zeggen dat de kerk zich niet eens aan de bijbel houdt en dat je liever op je eigen goede manier leeft zonder al die mensen die zeggen dat ze leven volgens de regels van god, maar wel de halve wereld naar de *** schoppen. Aangezien geloof een van de meest voorkomende redenen is voor oorlog...


    Happy Birthday my Potter!

    Same problem here!
    Al jaren :')


    dream, dare, fly!

    Eerst had ik er geen zin meer in om morgen te gaan dansen voor gym, maar nu ik morgen toch ga staken in Amsterdam, maak ik me daar geen zorgen over- ja, ik moet het wel inhalen enso, but idc. (=

    Glucio schreef:
    Om het moment heb ik gewoon nergens zin in behalve dansen, omdat het et enige is waar ik door afgeleid wordt van de stomme dingen die mijn leven op het moment even te brengen hebben.

    Maar dat is echt gewoon ***. Ik moest ook in groep 8 naar zoiets. Echt vreselijk saai en de kerk is niet eens meer wat het hoort te zijn. Gelukkig zijn mijn ouders het daar nu mee eens. Als ik jou was zou ik gewoon zeggen dat de kerk zich niet eens aan de bijbel houdt en dat je liever op je eigen goede manier leeft zonder al die mensen die zeggen dat ze leven volgens de regels van god, maar wel de halve wereld naar de *** schoppen. Aangezien geloof een van de meest voorkomende redenen is voor oorlog...


    this, exactly.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.