• Ik loop al tijden emt een 'plan' rond in mijn hoofd, en ik wil het nu eindelijk gaan uitwerken. Ik merk namelijk dat ik me steeds slechter, aleener etc voel op school, het is gewoon neit mijn plek. De mensen zijn tè standaard, niet ruimdenkend, ik krijg te weinig huiswerk, te veel lesuitval en een slechte planning. Nou ben ik vast de enige die om het huiswerk klaagt, maar ik wil werkelijk wat leren en het is alles of niets, ik heb liever redeijk tot veel huiswerk dan nauwelijks tot niets. Bam.
          Nu ga ik deze periode, en desnoods tot het eind van het schooljaar alles geven, bewijzen dat ik het havo aan kan en misschien zelfs wel over kan stromen naar het vwo en ik zoek een leuke, ruimdenkende, georganiseerde en alternatieve school waarbij ik meer kijk naar de leerlingen. In de tussentijd heb ik alle tijd om mijn eigen stijl echt uit te werken en te laten zien wie ik ben zodat ik zelfverzekerd naar de nieuwe school kan, kan laten zien wie ik ben en misschien ook wel eens echte vrienden ga maken èn toch wat leren. By the way, de groep-8'ers kijkdagen komen er aan, wat een timing!

    Ik heb mama gezegt dat ze me af en toe op mijn sodemieter moet geven en zeggen dat ik hoe dan ook moet leren, toetsen of niet en mijn plan qua school uitgelegd, ze stemde er met moeite mee in, dus nu kan ik er helemaal voor gaan. En nee ik verander niet van school enkel om 'vrieden te maken', maar ik voel me hier niet thuis, wat resultateerd in negatieve gedachtes en slechtere cijfers. Nou, slim of niet? :Y)
    Wie heeft ook besloten om een voor zichzelf te kiezen, en hoe? *O*

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 17:25 ]


    Let it come and let it be

    Ik ga ervoor zorgen dat ik keihard slaag voor VWO. Dit schooljaar, welteverstaan. (bat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik denk dat je moeite gaat hebben zo'n school te vinden, om eerlijk te zijn.

    Ik heb dat een flinke tijd terug al besloten, door me niet meer zo veel van de mening van anderen aan te trekken, en ik moet zeggen dat dat best goed uitpakt zo af en toe (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    This is very inspiring.

    i am going to work my butt off and put up with this crap for one more year, then move my ass.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind het een hele goede insteek, en ik hoop ook echt dat het je gaat lukken(:

    Ik had een tijd geleden besloten me wat minder in de sores thuis te dumpen en gewoon zelf weer een vrolijk meisje te worden. Gisteren is gebleken dat dat er niet in zit, en dat ik écht pas na mijn eindexamen vrij ben(cat)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 17:27 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Taize schreef:
    Ik denk dat je moeite gaat hebben zo'n school te vinden, om eerlijk te zijn.

    Ik heb dat een flinke tijd terug al besloten, door me niet meer zo veel van de mening van anderen aan te trekken, en ik moet zeggen dat dat best goed uitpakt zo af en toe (:

    Tilburg is een mooie grote 'scholenstad', desnoods fiets ik iedere dag naar Goirle ofzo of haal ik mijn moeder over om me over te plaatsen naar een school in Eindhoven en neem ik iedere dag de trein, we hebben het over mijn opleiding, dus daarmee stemt ze in dat die goed moet zijn. In alle honderd scholen in Nederland, meot ik heus wel èrgens mijn plekje kunnen vinden :'D


    Let it come and let it be

    Saph schreef:
    This is very inspiring.

    i am going to work my butt off and put up with this crap for one more year, then move my ass.

    U can do it my dear, no one can change your life, only you can! (Let niet op de goddamn typfouten want daat heb ik vandaag een handje in :"D)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    U can do it my dear, no one can change your life, only you can! (Let niet op de goddamn typfouten want daat heb ik vandaag een handje in :"D)


    Who the fuck is U?

    thank you. :Y) and so can you.
    jij gaat lekker naar een awesome nieuwe school, en i'm moving my butt to england. hell yes.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Countenance schreef:
    (...)
    Tilburg is een mooie grote 'scholenstad', desnoods fiets ik iedere dag naar Goirle ofzo of haal ik mijn moeder over om me over te plaatsen naar een school in Eindhoven en neem ik iedere dag de trein, we hebben het over mijn opleiding, dus daarmee stemt ze in dat die goed moet zijn. In alle honderd scholen in Nederland, meot ik heus wel èrgens mijn plekje kunnen vinden :'D

    Mja, dat is mooi, maar ik denk niet echt dat er zulke scholen bestaan. Het gras is altijd groener aan de overkant, he.
    Niettemin wens ik je veel succes met je zoektocht naar een leuke school (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Saph schreef:
    (...)

    Who the fuck is U?

    thank you. :Y) and so can you.
    jij gaat lekker naar een awesome nieuwe school, en i'm moving my butt to england. hell yes.

    Máár, máár, voordat jij naar Engeland gaat, wil ik jou nog meeten (banana)


    Let it come and let it be

    Taize schreef:
    (...)
    Mja, dat is mooi, maar ik denk niet echt dat er zulke scholen bestaan. Het gras is altijd groener aan de overkant, he.
    Niettemin wens ik je veel succes met je zoektocht naar een leuke school (:

    Als ik zie, hoeveel dolgelukkige kinderen op deze school zitten die zeggen nooit te willen veranderen van school, moet er ergens ook een plek zijn voor mij. Het hoeft neit perfect te zijn, maar ik moet me er gewoon goed voelen.


    Let it come and let it be

    Nouja ik weet trouwens niet of ze dat in Tilburg hebben, maar hier in Groningen hebben we een vrije school. Dat zijn over het algemeen wel hele ruimdenkende en aparte types. Er moeten er meer in Nederlands zitten geloof ik. Hebben ze er niet een bij jou in de buurt?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Countenance schreef:
    (...)
    Máár, máár, voordat jij naar Engeland gaat, wil ik jou nog meeten (banana)


    Yes, definitly. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    GOOOOOO SEVDAAAA.
    Hahhahaha. ;x


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Wandering schreef:
    Nouja ik weet trouwens niet of ze dat in Tilburg hebben, maar hier in Groningen hebben we een vrije school. Dat zijn over het algemeen wel hele ruimdenkende en aparte types. Er moeten er meer in Nederlands zitten geloof ik. Hebben ze er niet een bij jou in de buurt?

    Tegenover mij is een vrije basisschool, oftewel een vrije middelbare school moet er ook wel zijn, al weet ik neit zeker of ik van mijn moeder daar heen mag, ze had namelijk ook àlles tegen die vrije basisschool :"D


    Let it come and let it be

    Saph schreef:
    (...)

    Yes, definitly. ^^

    Vlakbij welke grote stad woon jij eigenlijk?
    Zeg geen 'Groningen', zeg geen 'Groningen'


    Let it come and let it be