• I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    HoranNiall schreef:
    Het regent Justin Bieber fail plaatjes. (krul)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Volgens mij zeiden een aantal meisjes backstage dat hij de oorzaak was van het scheiden van zijn ouders. Geen belieber, maar grapjes daarover maken faalt zelf.


    To love is to destroy.

    HAHAHAHAHHAHAHAHAAH..no.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    iMarryHarry schreef:
    Niet grappig.


    Als julie huilen gaan we julie toch ook niet uitlachen?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Camillia schreef:
    hahaha :'D


    comfort in c h a o s

    Isabellita schreef:
    HAHAHAHAHHAHAHAHAAH..no.


    This ^^
    Ik vind het kansloos om hier grappen over te maken. De reden hiervan was omdat een aantal meisjes backstage hadden gezegd dat hij de oorzaak was van de scheiding van zijn ouders .. Down to earth was het liedje dat hij toen had gemaakt daarover .. kortom; zielig om hier grappen over te maken.


    To infinity and beyond •


    26 - 02 - '16

    iMarryHarry schreef:
    Niet grappig.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    PUKKELxDING schreef:
    :')


    Inspiration can hit you any time

    I don't think it's very funny, and I'm not even a belieber. But this is just sad.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Op zich is het wel grappig, maar als iemand huilt moet je daar geen grappen rond maken.
    Als wij jullie uitlachen als jullie verdrietig zijn, zouden jullie ook vet kwaad op ons zijn...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Morphling schreef:
    Volgens mij zeiden een aantal meisjes backstage dat hij de oorzaak was van het scheiden van zijn ouders. Geen belieber, maar grapjes daarover maken faalt zelf.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Jerusalem schreef:
    Was dat niet omdat zijn ouders gescheiden waren toen hij heel jong was en hij zijn vader niet meer zag?
    In dat geval, lijkt me het niet leuk als mensen daar grappen over maken.

    This, I don't like him. But still.


    Cool, neat, swell -Cry

    Priemgetal schreef:
    Don't like. Ik hou niet van hem, maar hij heeft ook een leven (denk ik).


    None

    xlufjoetoexx schreef:
    Op zich is het wel grappig, maar als iemand huilt moet je daar geen grappen rond maken.
    Als wij jullie uitlachen als jullie verdrietig zijn, zouden jullie ook vet kwaad op ons zijn...


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.