• Shit shit shit shit en nog een paar keer shit fuck en alles wat je maar kan bedenken!
    Goed, ik woon sinds zondag in een appartement in Almere jaja, en het is prachtig. Maar goed, dat betekend dus dat ik zelf moet koken. Niet dat ik daar problemen mee heb, maar ik mag nog wel eens wat vergeten. Dus ik zit mooi op quizlet te lezen terwijl ik een paar pannen op het vuur heb, hoor ik een tijdje later een fucking brandalarm en staat m'n gordijn al een stuk in de hens, net als de koekenpan! D: de buurvrouw van hiernaast die had het kennelijk gehoord want die stond op de deur te bonken en kwam binnen met een .. hoe heet zoiets. Dat met wit koud spul. En toen heeft ze het vuur uitgemaakt, want met een handdoek lukte het niet. Dag-dag nieuw gordijn! nouja, wie bedenkt er nou ook zoiets om een gordijn vlakbij een fornuis te hangen.. achja. En daarbij is m'n muur nu ook een beetje zwart. D:

    Oke dit is echt niet slim.. ik denk dat ik maar pizza ga halen. ._.

    Goed, wie heeft ook wel eens zoiets achterlijks meegemaakt?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Nog nooit zoiets meegemaakt..
    Maar dan ook wie hangt er nu een gordijn bij een fornuis dat is om problemen vragen =)


    Stop wishing, Start doing..

    Ik zie het al voor me en het ziet er best wel komisch uit :')
    Maar goed, wat rot voor je gordijn en wat lief van je buurvrouw :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Stiekem vind ik het wel een klein beetje grappig. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Serophina schreef:
    Nog nooit zoiets meegemaakt..
    Maar dan ook wie hangt er nu een gordijn bij een fornuis dat is om problemen vragen =)

    Ja dat klopt, ik ga het ook maar snel allemaal weer verplaatsen, of gewoon helemaal geen gordijnen nemen.. ._.

    @Maitresse, ik heb liever dat een hotte buurman me helpt, en dan nog even een bakje koffie komt drinken als bedankje enzo.. (cat) maar wel lief ja. x'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    PewDiePie schreef:
    Sorry maar ik kon het niet laten om te lachen. ><
    En dat heet een brandblusser?

    Ehm... nee heb niet echt iets achterlijks meegemaakt.


    Bad decisions make good stories.

    Aiii das flink balen.
    Misschien maar toch geen gordijn in je keuken hangen, ofzo..

    Ik woon al een jaar op mezelf gelukkig is er bij mij niks in de hens gevlogen maar ik heb wel paar keer gehad dat mijn kamer blauw stond, was vergeten me vlees om te draaien, dus die was zwart..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    OMG,wie hangt er een gordijn zo dichtbij het fornuis?
    En,ik heb -nog- niks achterlijks meegemaakt. Maar dat komt nog wel^^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    toen ik een keer alleen thuis was en brood wou roosteren vloog dat apparaat in de fik. Gelukkig kwamen toen net van die werk mannen aan die bezig waren met ons huis
    Maar ik schrok me dood
    Ik vind het wel knap dat je al zo snel iets kapot kan maken in een nieuw huis


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Could've been me D:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    1 woord: Klote


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Fayan schreef:
    Sorry, maar uhm... LOL :'D En dat is echt iets wat mij ook gaat gebeuren als ik op mezelf ga wonen 8D


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ja.... dan scheld je de boel wel even bij elkaar. (':


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Champions schreef:
    Dus je woont pas één dag op je zelf en je huis vliegt nu al in brand? (krul)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.