• Shit shit shit shit en nog een paar keer shit fuck en alles wat je maar kan bedenken!
    Goed, ik woon sinds zondag in een appartement in Almere jaja, en het is prachtig. Maar goed, dat betekend dus dat ik zelf moet koken. Niet dat ik daar problemen mee heb, maar ik mag nog wel eens wat vergeten. Dus ik zit mooi op quizlet te lezen terwijl ik een paar pannen op het vuur heb, hoor ik een tijdje later een fucking brandalarm en staat m'n gordijn al een stuk in de hens, net als de koekenpan! D: de buurvrouw van hiernaast die had het kennelijk gehoord want die stond op de deur te bonken en kwam binnen met een .. hoe heet zoiets. Dat met wit koud spul. En toen heeft ze het vuur uitgemaakt, want met een handdoek lukte het niet. Dag-dag nieuw gordijn! nouja, wie bedenkt er nou ook zoiets om een gordijn vlakbij een fornuis te hangen.. achja. En daarbij is m'n muur nu ook een beetje zwart. D:

    Oke dit is echt niet slim.. ik denk dat ik maar pizza ga halen. ._.

    Goed, wie heeft ook wel eens zoiets achterlijks meegemaakt?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Sorry maar ik kon het niet laten om te lachen. ><
    En dat heet een brandblusser?

    Ehm... nee heb niet echt iets achterlijks meegemaakt.

    Stiekem moest ik lachen.
    En ja, ik heb vandaag ook bijna de keuken in de brand gezet toen ik een vis probeerde te bakken.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    PewDiePie schreef:
    Sorry maar ik kon het niet laten om te lachen. ><
    En dat heet een brandblusser?

    Ehm... nee heb niet echt iets achterlijks meegemaakt.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    PewDiePie schreef:
    Sorry maar ik kon het niet laten om te lachen. ><
    En dat heet een brandblusser?

    Ehm... nee heb niet echt iets achterlijks meegemaakt.

    Aan de mensen die moeten lachen, als jullie nieuwe gordijn en je net-uit-de-verf muur in de fik vliegt, zal ik jullie allemaal uitlachen! >_<

    @Flavius, bijna? hoe kan dat?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik heb in mijn oude huis ooit de plastic keukenrolhouder, inclusief keukenrol in de fik gestoken. Dat ding hing aan de muur :W


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dus je woont pas één dag op je zelf en je huis vliegt nu al in brand? (krul)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Gas die aan staat of zusje in de fik. Gelukkig had ik een mooie reflex die momenten anders was onze familie ondertussen uitgeroeit :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik dacht wel eens popcorn te gaan maken in de magnetron, maar ik liet het zakje er te lang in zitten en toen was de popcorn verschrikkelijk zwart, de magnetron verbrand en heeft de keuken nog drie dagen lang een vieze verbrande-popcornlucht gehad (krul)


    “Love is a contradiction.”

    Larten schreef:
    Aan de mensen die moeten lachen, als jullie nieuwe gordijn en je net-uit-de-verf muur in de fik vliegt, zal ik jullie allemaal uitlachen! >_<

    @Flavius, bijna? hoe kan dat?

    Er kwam een grote vlam maar toen heeft mijn beste vriend snel een brandblusser gepakt en nu zit er alleen een zwarte vlek op de muur,


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik kan niet koken, maar één van de enige keren dat ik het probeerde stond de pannenlap wel in de fik. Klinkt dus als iets wat mij ook zou kunnen gebeuren :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    PewDiePie schreef:
    Sorry maar ik kon het niet laten om te lachen. ><
    En dat heet een brandblusser?

    Ehm... nee heb niet echt iets achterlijks meegemaakt.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Champions schreef:
    Dus je woont pas één dag op je zelf en je huis vliegt nu al in brand? (krul)

    Oh no no zo dom ben ik ook weer niet! sinds vorige week zondag al! x']
    @Flavius, woah, da's niet zo best :B


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Sorry, maar uhm... LOL :'D En dat is echt iets wat mij ook gaat gebeuren als ik op mezelf ga wonen 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    PewDiePie schreef:
    Sorry maar ik kon het niet laten om te lachen. ><
    En dat heet een brandblusser?

    Ehm... nee heb niet echt iets achterlijks meegemaakt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.